Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berenscheet

    berenscheet Guest

    weet iemand trouwens hoe je moet shirtje trekken?? want dat zat toch ook in de game??
     
  2. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt met het jaar realistischer. Tijdrekken bij de cornervlaggen door de tegenstander zit er nu ook in :lol:
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klopt ja :9 Best leuk, maar vind dat soort dingen toch meer fifa-achtig. Anyway, ik wacht op de volledige versie, met goede camere en overzicht. Dan kan ik pas echt goed oordelen.
     
  4. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kreeg vanmiddag een penalty tegen alleen stond de camera schuin boven mijn doel. Dit is niet echt prettig. Hopelijk staat de camera weer normaal in de volledige versie
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je een penalty tegen krijgt is de camera ook heel raar, vind het maar nep.
     
  6. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad minder, hebben jullie ook de bal al tegen de scheids ze kop geschoten
     
  7. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb wel tegen hem aangebeukt haahha! Dat soort details zijn wel super...

    Toch is FIFA ook zo slecht nog niet... Maar PES speelt toch fijner... Best of both worlds zou het leukst zijn!! \o/
     
  8. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik zie het al, me land staat op Amerika. En dit kan ik niet veraderen, iemand suggesties?
     
  9. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is pech hebbe . :p
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook eindelijk gespeeld! Heerlijk wat een spel! Het is misschien ietswat te snel voor mijn smaak ,maar dat kan ook aan het camera standpunt liggen.. die staat gewoon iets te dicht op de spelers.

    Al die verhalen dat de GFX niet top zijn snap ik ook niet, het ziet er geweldig uit op een HDTV, zeer scherp, de gezichten van de spelers lijken allemaal, de bewegingen zijn super en het gras vind ik dit jaar echt top! Vind het er allemaal veel levender uitzien dan fifa..

    Pes staat dit jaar weer eenzaam aan de top...
     
  11. Govert

    Govert Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Al opgelost, even nieuw accountje aangemaakt en daaronder gedownload! Hij is zeker tof!
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zat ook al in PES6 hoor ;) Lees mijn review maar van vorig jaar :D
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb het al zovaak gezegd: De textures zijn minder scherp bij PES, maar de overall graphics zijn veel realistischer. Huidskleuren, attributen van spelers, de doelnetten, het publiek (hier zijn ze misschien minder "echt" maar ze gaan wel met ze allen staan als je scoort enzo. etc.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Precies, dat was de oplossing, alleen vond je hem sneller dan ik het je kon zeggen :D
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik deel je mening ook altijd hoor ;)
     
  16. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    In ieder geval met het rechterpookje. Weet niet of het in combinatie met buttons of triggers moet, aangezien het mij ook pas een paar keer is gelukt.
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe meer ik de demo speel hoe leuker ik hem begin te vinden :D en hoe meer ik fifa demo speelde hoe meer ik me er aan begon te
    ergeren.

    Edit: net met portugal gespeeld en ik zag toch echt iets van ''Team-Vison'' volgens mij hoor. ik liep met ronaldo vaak over de rechter kant en kwam er vaak langs. later stond inneens heinze volledig in de mandekking bij ronaldo, waar ronaldo was was heinze. ik kwam er dan ook bijna nooit meer langs. geweldig dit maakt het een stuk realistischer:D
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  18. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja? Nooit gemerkt.
     
  19. berenscheet

    berenscheet Guest

    hoe doe je nou eigenlijk shirtje trekken???
     
  20. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha die schwalbe is echt lache in het spel,
    tot nu toe 1x een vrije trap mee versierd, en ong 100x gele kaart voor gehad.
    Idd dat shirt trekken hoe werkt dat??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina