Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. PR Skywalker

    PR Skywalker klaar voor 360

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet daar die knop indrukken om te activeren daar zat ik ff op

    weet iemand die liedjes die gedraait worden bij die juke boxen die over staan

    thanks
     
  2. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het eind niet helemaal, ik heb 9 vd 10 little sister gerescued maar ben aan het eind toch "een geweldadige kerel".

    Weet iemand hoe dit zit ?

    Er zitten toch 2 mogelijke eind varianten in ?
    Heb 1 of 2 keer geprobeert wat het resultaat van harvest is.
    Misschien dat die mevrouw dat niet zo kon waarderen 8)
    Heeft iemand al een alternatief einde gehad of is dit altijd hetzelfde ?
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2007
  3. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm spoiler tags???????
     
  4. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit sorry helemaal niet aan gedacht. heb de tekst effe aangepast !
    Zo kan die wel toch ??
     
  5. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ene simpele vraag(weet dat ik ergens kan terugvinden maar is ene heel gedoe).Ik heb het spel uitgspeeld.Maar hoe kan ik terug in de lift, om audio diary en tonics te vinden?
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bedoel je terug in de lift als je bij de eindbaas zit? Dat kan dus niet, je zult dus een savegame van voordat je die lift inging moeten hebben.
     
  7. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel terug in de game.Ik moet terug naar een andere level voor een audio diary.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja welke lift bedoel je dan?
     
  9. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat je met de metro(sorry bedoelde dus metro) terug kan in de levels.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja je kan inderdaad met de Batysphere (metro) in Olympus Heights terug naar de vorige levels.
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb 't spel gister gekocht. Vond het wel een gare spel. Niet zo'n shooter waarvan ik eigenlijk hou. Maar goed.....
     
  12. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ieder z`n eigen ding toch.

    Ik ben vorige week een nieuwe ronde begonne. Heb een lijst uitgeprint met alle dagboeken en Tonics.

    Kben nu in Hephaestus en ben al goe op weg.

    Je komt nu echt overal en heb nu al een aantal tonics die in in de eerste run echt niet ben tegengekomen terwijl ik echt overal had gezocht.
    Ook diaries die ik eerst niet had, die ik dan wel vond in de 2de run, lagen op van die plekken die je anders echt voorbij loopt.

    Blijft een vet spel. ik moet denk ik nog iets van 9 of 10 achivements. En zit volgens mij rond de 700 punten ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  13. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    moet nog 2 dagboeken na de eerste run.Heb wel alle tonics:)Maar heb een vraagje:
    Ik heb cohen gedood in zijn apartement maar ik krijg maar geen achievement daarvoor..Dat is de enigste secret achievement die ik nog nodig heb.
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Je moet nadat je hem dood hebt gemaakt een foto van hem maken, dan krijg je 'Irony'.

    Ook een vraagje over Cohen:
    Ik heb eerst vermoord voor de achievement, en daarna een andere save geladen waarin hij nog leefde, zodat ik hem later weer tegen zou moeten komen, maar ik heb hem uitgespeeld en geen secret office van Cohen? Daar zou toch nog een Power to the People en een Plasmid/Tonic liggen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2007
  15. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was mijn vraag ook.Ik heb precies hetzelfde gedaan en heb ook geen secret achievement net als jouw..
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  16. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu net aangekomen in de Olympus Heights. Vet stukje verhaal zat daarvoor zeg! Maakt het meteen weer een stukje spannender allemaal met wat er nu precies aan de hand is, en helemaal op mijn gemak met het karakter waarmee je speelt voel ik me ook niet...
    Het einde van Hephaestus (in Ryan's office) was ook goed, alleen daar een van die 3 diaries gemist, hoef ik dus ook niet tegen het eind terug voor die achievement. Maakt niet zoveel uit, lees de diaries op internet nog wel eens na, om alle details mee op te pikken, kan natuurlijk ook.

    Ben benieuwd of ik die van de tonics wel nog kan halen, hoef er niet zoveel meer, en save alle little sisters.

    Vraag over als je net in Olympus Heights aankomt:
    Je komt dan in die kamer terecht van Tenenbaum en al die little sisters (vet gedaan, sterk), ik heb ze allemaal gesaved, is Tenenbaum ook zo aardig tegen je als je ze harvest? Ben benieuwd of het verhaal daar dan al anders loopt (geen spoilers voor later aub als je antwoord.
     
  17. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    @ De mensen voor de Cohen achievement...

    Je moet naar z'n kamer gaan. De deur waar hij uit komt nadat je z'n dansers hebt omgelegd is open. Daar vindt je zijn slaapkamer met een "Power To The People" aan de linker kant. Ook krijg je die achievement pas als je in die kamer geweest bent, ik kreeg hem zelfs pas nadat ik die "PTTP" gebruikte.
     
  18. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt heel erg bedankt!!!.want ik had nog een upgrade nodig en ik moest die kamer nog vinden.Top(Y).
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren Bioshock op Hard uitgespeeld en alle Little Sisters gered. Het "goede" einde vind ik vele malen beter dan het slechte einde. Ik moet nog 2 achievements voor de 1000G.

    Ik moet nog wat tonics vinden en ik moet nog 100 dingen uitvinden. Heeft er iemand een map waar alle tonics liggen? Ik hoop niet dat ik tonics in het eerste level over heb geslagen anders moet ik nog een keer de gehele game opnieuw beginnen.

    Die achievement voor 100 dingen uitvinden lijkt mij gewoon een kwestie van terug naar levels gaan, splicers killen, voorwerpen verzamelen en het simpelste van het simpelste uitvinden?

    Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina