Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pft, wacht nou allemaal eerst maar eens tot iemand dit zelf gespeeld heeft, want het is moeilijk om uit een gameplay filmpje al conclusies te trekken, behalve dat de graphics in orde zijn. MGS fans weten gewoon zeker dat het een topper gaat worden, omdat er in de basis MGS reeks nooit slechte games zijn verschenen. Mensen die het niet echt kennen zien alleen een stuntelig gameplay filmpje, en trekken daar uit de conclusie dat het een baggerspel wordt. Wacht het nou maar af jongens...

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is misschien beter om Metal Gear Solid 4 in de desbetreffende thread van de game te bespeken.

3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom beoordelen we de game op deze noob filmpjes terwijl we al een presentatie van 15 minuten hebben gehad?

Oh ja wacht, MGS4 wordt natuurlijk pas een topper als hij voor de 360 wordt aangekondigd.

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    nee. ik vind blue dragon bv ook bagger...

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Speel jij eerst maar eens mgs2 en 3 daadwerkelijk. Ik vind het spijtig dat mensen "gedachtes" als feiten beginnen te bestempelen. Mgs heeft altijd meer actie gehad dat splintercell dude. En splintercell kijkt altijd meer en meer naar mgs... Maar swat, deze discussies kan ik wss toch niet voeren, zou een beetje nutteloos zijn, maar dit wilde ik toch even zeggen...

6. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet zo goed waar je heen wil. Het ging over MGS4 en er werd gesteld dat MGS4 een stealth spel is. Wat het duidelijk niet is. Dat is alles, 'dude'.

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MGS is absoluut wel een stealth spel, als je gezien wordt ben je 5 minuten bezig om je rommel op te ruimen, dat wil je echt niet!

Het feit dat je mensen vermoord maakt het niet minder stealth.

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke exclusieve shooters heeft de PS3 eigenlijk allemaal? Ik kan eigenlijk alleen killzone bedenken. Zijn er nog andere aanraders? 70% van de Games die ik heb zijn fps's, dus volgens mij is de PS3 echt niets voor mij.

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Grappig... Leer eerst wat meer over de game voordat je conclusies trekt,...

10. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Resistance natuurlijk! En dat is momenteel ook meteen de enige exclusieve FPS shooter.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.012
    Haze, Killzone en Resistance. :)

12. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik al gedaan ..

http://www.gamespot.com/ps3/adventure/metalgearsolid4/news.html?sid=6179194&mode=previews&page=3

Een game waar je helemaal los mag gaan met machine guns, shot-guns, rocket launchers en dergelijke is niet mijn definitie van een echte stealth game. Zo denk ik erover. Jij mag er best anders over denken hoor, is prima!

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, ga jij mij hier even wat over mgs vertellen? Ik discussiƫr niet eens met u, speel gewoon mgs2 of 3,... voordat je dit en dat zegt. En voordat je begint te liegen dat mgs precies meer splintercell stijl uitgaat, terwijl het net andersom is. Maar kom. Even ter informatie, die "machine guns, shot-guns, rocket launchers en dergelijke" hebben er altijd in gezeten. En mgs is een fictie game, maar swat, het heeft geen nut dat ik het aan je uitleg, je snapt er toch niets van. Maar spijtig dat je dan een game probeert onderuit te halen door domme dingen te zeggen.

14. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ biba: ik vind Socom ook wel een goede shooter... moet egt naar de Xbox360 komen!

15. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaf splinter cell als een voorbeeld van een game die zowel stealth alsmede actie elementen bevat, net als MGS4. Kleine tip voor u, raak niet zo snel over je toeren als ook maar iemand niet helemaal precies dezelfde mening heeft over je zo geliefde game. :):

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik raak helemaal niet over mijn toren dude, maar het valt me gewoon op, dat er zoveel discussies uitgevoerd worden, door middel van (voor) bedenkingen, filmpjes(gespeeld door noobs), ... en ik heb niet alleen over mgs. Maar ik vind het gewoon soms zielig, die discussies. Zeker wat er over gezegd wordt,... En als ik daar juist veel over weet, tja, dan heb ik zoiets van, what the fuck zijn
    ze nu weer bezig(bij wijze van spreken),sappie?

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
  18. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net gekeken, ziet er zalig uit, woensdag ga ik het proberen uit te spelen met wat vrienden ^^ op heroic.

19. MacDennis

MacDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IGN: 9.5
    Gametrailers: 9.8
    1UP: 10
    Gamespot: 9.5
    Eurogamer: 10
    Gamespy: 5/5
    Teamxbox: 9.7
    Kikizo: 9
    ComputerVideoGames: 9.7
    WorthPlaying: 9.6
    GamePro: 5/5
    Pro-G: 10

De hype is blijkbaar niet voor niets geweest. Na Bioshock mag de 360 de zoveelste topper verwelkomen.

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een review als deze overtuigd mij wel weer even dat Halo 3 toch echt het beste spel van de komende tijd gaat worden. Ben benieuwd of killzone hier ooit overheen gaat komen:
    [yt]QuxXRhDAJdI[/yt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina