Nou kijk, die clwon is geinspireeert door het filmpje dat shortbull op youtube heeft gezet. En daar lijkt hij 100% op en daar ging het toendertijd om
Mooie bak man Kijk zie je, als je normaal doet bereik je veel meer. Dan maak je mij ook niet kwaad. Zullen we ophouden met het geflame?
Tuurlijk heb ik daar bewijs op, kijk hier heb je een link mn beste http://youtube.com/watch?v=ymItQprio7o http://youtube.com/watch?v=pl6wWVBuaso
Ontopic. Rimlight zie pm. Tevens in het vervolg de bold-, italic-, size- en color-tags met rust laten aub.
@ iedereen, sorry dat ik zo uitviel. Was ook dom van me. :b: *) Ik wil auto's zien! Want nu zijn er nog maar 5 gepost. En ik wil ff ieders auto een cijfer geven: remsy: 8.5/10 loyallronin: 9/10 Bonbridge: 9/10 Ikzelf: 9/10 Shortbull: 8/10
Sorry, mijn mening is anders.. Waarom shortbull zijn auto een 8 en die van jou een 9... Probeer zelf maar eens zo dat bier in het glas na te maken, succes! Ohja maak dan ook meteen de letters zo. Jij gebruikt de voorgeprogrameerde letters.. Shortbull maakt ze zelf. DIT IS MIJN MENING
en die van Shortbull een 8 hahahahahahaha wat een stumper ben jij zeg niet normaal meer. /Mod Fatsoenlijk posten of er worden sancties getroffen. Ik blijf niet waarschuwen. Nou voruit dan maar.
ik zie nu pas dat er een hapje uit het glas mist it's gone... was vorige keer ook het geval. bugje...
Mooie bak Shortbull ! Ik heb mn xbox terug, wordt hoog tijd dat we weer gaan knallen met luitjes van forzaracing.nl
Ik heb ook nisk tegen porsche-fan persoonlijk, maar wordt zo moe van die koeienletters e.d. En ik vind de auto abssoluut niet mooi, maar das een kwestie van smaak... Verder niks! Dus daarom zei ik: SHORTBULL RULES! Want hij zei wat ik dacht!
Jammer. Ik mag helemaal niets meer zeggen. Lol. Doe ik het wel dan krijg ik " Conquistador" - de moderator in mijn nek. En wij weten bijna allemaal dat het slecht met de Azteken/ en Inca's is afgelopen na het zeiltochtje van de Spaanse Conquistadors. Die Azteken werden volledig ge-owned. Ik vraag mij af of een enkel Spaans Galjoen met een compagnie "Moderators" het niet sneller voor elkaar had gekregen om de inca's van hun goud te rippen . Vast wel. Dan maar gauw een plaatje van een rijtuig, blijf ik toch nog On top(ic).