dan moet je op die rotsblokken klimmen en die roofvogel naar je toe fluiten en op die mand afschieten.
rbz nl. ik heb ooit zelfs de game voorbarig bagger genoemt, omdat ik ook niet verder kon komen, toen heb ik het een kans gegeven en heb het helemaal uitgespeeld dus waarvan ik dacht dat het niks was voor mij, vond ik het geweldig. mijn tip geef het nog un kans
Ik hou het toch bij Zelda. Ik ben het overigens grotendeels met je eens. De sfeer van Twilight Princess is bij vlagen echt betoverend. En dan vergeef ik al snel dat de game relatief simpel is.
Het is gebeurt....De eerste ''zelda'' zonder zelda....genaamd Link's Crossbow Training...ik voel het uitmelken van de serie beginnen. Ik denk dat dit geen goede ontwikkeling is voor de serie. Had duckhunt genomen of zo maar niet een spel waarbij de de naam gelijk staat aan kwaliteit... Edit: Ik wil zeggen dat zelda geen relatieve makkelijke game is
Ja duckhunt is nog steeds geweldig, en het is nog steeds een van me favoriete games Maar duckhunt is maar een game, zelda heeft aardig wat delen en die zijn allemaal van goed kwaliteit.
Ik denk dat de zelda games allemaal wel goed zijn omdat ze allemaal in dat typische Zelda stijltje zijn.. Niets mis mee verder hoor, ik ben groot fan van zelda en dit is een van mijn eerste echte topspellen geweest van toen ik nog heel klein was.. Maar denk dat het succes toch echt komt door dit typische stijltje aangezien de gameplay niet echt verschilt van veel andere Rpg's.. Of heb ik het nu heeeeeeeeel erg mis? *)
ik vind het geen verslavende game, ookal ben ik net verder stop ik soms, en laat ik het maanden links liggen (haha snap je em)
Mja dat was bij mij ook. Als je in dit soort spellen er maar even uit geraakt, zet je hem niet zo snel meer aan om 'ff verder te spelen'. Hoe dan ook, uiteindelijk ben je een keer bij het einde. Bij mij was dat na bijna 50 uur, dus heb ik er bij elkaar toch nog best veel tijd in gestoken
mijn broer van 23. wiens laatste game die hij speelde, duke nukem was. heeft gister 6 uur lang zelda gespeeld was wel grappig om te zien. hoe hij met die controlls omging in het begin
Heb deze game met de Wii gehaald op de launch. Sindsdien ook nooit meer gespeeld. Persoonlijk vind ik de slechste Zelda uit de serie (CD-i niet meegeteld). Game is te liniear, te makkelijk en heeft geen Zelda sfeer. Gedeelte als WOlf is niet door te komen en word naar mijn inzien alleen gebruikt om het spel langer te make. Dungeon's zijn nog wel ok maar de rest erbuiten is echt minder. Lijkt erop dat ze bij Nintendo zijn verleerd om goede games te maken. Dat is het natuurlijk niet want de game moet gewoon mainstream zijn en dat vind ik gewoon jammer. Waar is de tijd waar je bij Zelda ergens begon en zoiets van: zoek het maar uit. Retro FTW!!
Dan vind je OOT dus ook te lineair, want die was minstens zo lineair als deze, misschien zelfs wel meer. Hetzelfde geldt voor A Link To The Past in het begin, overigens.
OOT ook wel een beetje maar een stuk minder. Hier kom je op Hyrule field en je kunt nergens heen. Je moet de weg volgen. ALttP helemaal niet. Zodra je in de wereld bent kun je overal (bijna) heen waar je wilt. Alleen in het begin dan niet maar dat is 10min. OOT vind ik ook zeer overgewaardeerd. Persoonlijk vind ik hem lang niet zo goed als MM al zijn de meningen daarover verdeeld.