Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echter op bungie.net kijkt zul je er achter komen dat team tactical geen hardcore is, maar een soort elimination.... Hierdoor is dus die lijst hier op het forum niet correct...

    En het gaat er niet om dat je geld ermee kan verdienen, maar voor veel spelers is leuker als de beste wint, en dat de game dit dan ondersteund. Het moet competitief ook leuk zijn, want daar speel ik een spel voor, ik wil steeds beter worden.. En met mij heeeeel veel andere spelers.

    En als bungie wel altijd naar de mainstream moet luisteren vinden jullie het nog steeds volkomen terecht dat er wederom totaal niet naar de serieuzere spelers geluisterd wordt.. Ook al is een playlist toevoegen nog geen 5 min werk en kost een vlammenwerper maken 8 maanden de tijd....
     
  2. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Man man, hoe krijg je het voor elkaar om steeds maar weer naar de (voor jou en je mede "pro's") negatieve dingen van een game te kijken...??

    Heb je al een open sollicitatie verzonden naar Bungie?? Het laatste jaar staan er namelijk nog steeds vacatures op op bungie.net..... |:-
    Ben je al een studie begonnen zodat je later zelf een PERFECTE gameontwikkelaar kunt worden??

    Zoniet dan verzoek ik je een eigen forum te openen waar je je eigen "pro" vrienden uit kunt nodigen om al deze aspecten tot in de eeuwigheid te bespreken....

    Laat dit forum aub de komende dagen met rust en laat de "noobs" en liefhebbers van de game lekker genieten van de voorpret :thumbs:_0/

    Happy gaming voor over een paar dagen ;)
     
  3. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen Brother!

    Praise Jesus!

    ok genoeg onzin back on topic ppl.

    wat houd multi team precies in? meer dan 2 teams?
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Multi team is bijvoorbeeld 2x2x2x2 Zorgt voor erg leuke en snelle vuurgevechten.
    :9
     
  5. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Jaaaaa ik hou van multi-team :)

    Wel jammer dat het 4x 2 teams zijn in plaats van 4x 3 zoals vroegah in die goeie ouwe tijd van Halo 2
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Niet haten, Blackhawk is een van de weinige die zijn mening onderbouwt. Iets wat velen niet doen. Verder mag hij toch gewoon zijn mening geven? Ik snap wel dat hij een betere balans verwacht van een game dat waarschijnlijk het meest gespeelde game op live word.
    De ranked matches moeten gewoon goed in elkaar zitten, Daar speel je gewoon voor de winst, punt uit.
    De fun shit kan je dan gewoon droppen in de social playlists, waar jullie dan lekker voor je plezier kan spelen.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Pft, iedereen is wel heel snel op zijn teentjes getrapt als er kritiek wordt geleverd op iedereens favoriete shooter. Blackhawk heeft toch gewoon gelijk? De originele Team Hardcore had er toch best in kunnen zitten? Ik snap ook eigenlijk niet hoe dit komt, ik dacht dat Bungie zelfs in overleg was met de MLG top over de verschillende modes... Blijkbaar niet dus.
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar ik een beetje simpel van word is dat mensen als Blackhawk keer op keer aan het zeuren zijn over een game die nog steeds geen review heeft gehad of door hem zelf gespeeld is....

    Het is zo makkelijk om kritiek te leveren maar een spel eens bekijken vanuit de goede kanten lijkt wel steeds moeilijker te worden voor velen.....
     
  9. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    8)8)8)
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja ik zag het net ook op bungie.net echt jammer :mad:
     
  11. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
  12. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd heel makkelijk, maar ik onderbouw mijn mening toch volgens mij altijd wel redelijk goed... Verder probeer ik niemand er echt mee te beledigen. En zoals ik al vaker gezegd heb, halo3 wordt het beste spel voor de 360 en ik ga het ongetwijfelt heeeeel veel spelen.. Maar dat wil toch niet automatisch zeggen dat ik niet van te voren teleurgesteld mag zijn dat er een aantal dingen niet en een aantal dingen wel in de game zitten... En helemaal met een game met radar gaat de zin: w8 nou maar even af, totaal niet op, want ik het 3 jaar halo2 gespeeld en vanaf het begin het een kut ding gevonden dat tijdens halo1 ook altijd al uitstond... Dus het lijkt me wel heeeeeel erg sterk als dat na 6 of 7 jaar in ene compleet veranderd is en het wel opeens leuk en competitief wordt om met dat schurft ding aan te spelen....
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Geen Ranked Big Team Battle?? Dt is dan wel weer jammer...
     
  14. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmz, ik heb woensdag geen les, hopelijk gaat het wat rustig zijn aan de MM. Misschien pak ik wel een CE. Steelcase ziet er wel pimp uit.
     
  15. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Er is wel een review Xwon :+
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik deel trouwens wel je mening wat betreft de radar ;)

    Duh, grapjas :b: 22 minuten NA mijn post ja :cool:
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is een beetje kleintjes van je kerel, een haast zielige reactie zelf...
    Er is toch een map editor waar je zelf de gameplay kan bepalen , zodat jij als Uber pro toch lekker je mlg settings kan instellen ...Dus waarom zeur je nu eigenlijk gast, nu kan je met je beperkte kringetje zelfverklaarde pro's jullie eigen gametypes spelen zonder dat wij hoe dan ook nog door jullie op het live gebeuren gaan lastiggevallen worden...Leve de map editor zou ik zo zeggen...

    @Xwon, voor je reactie daarvoor op hem ..._O__O__O_
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerlijk gezegd vind ik dit een nog zieligere reactie:emo::x
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    O, ja, jij bent er ook eentje van dat klasje, met vriendelijke groeten svennies...:lol::lol:
     
  20. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het wel zeggen, maar Jensss heeft wel gelijk over jou reactie.

    EdiT : Oh je bent een belg, nou dan spreekt het voor zich.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina