Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Kom op mensen, we hoeven nu ook weer niet TE persoonlijk te worden.

    Halo 3 scoort gemiddeld een 9,7 dus laten we nu eens wat positiever het weekend uitluiden ;)\o/
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    svennies... leer eens om normaal aan discussies deel te nemen. Overal waar discussies uiteen lijken te lopen kom jij opeens voor in de posts. Altijd een beetje uitdagende comments etc. Voeg liever iets toe aan de discussie, in plaats van een beetje overal tegenin te gaan.
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    klasje:emo:_!
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Kusje....8)

    Haha, de hulptroepen zijn ook nog wakker zie ik, ook een kusje voor jou, slaap zacht.....:)::cool:


    Hehe, je hebt gelijk, maar een beetje opwarming vooraf kan nooit kwaad....:+
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Laten we het vooral leuk houden aub. Vecht het a.s. woensdag op Live even uit of zo 8)
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging om een playlist die Bungie bepaald, heeft niks met een map editor te maken.
    Ik heb trouwens het idee dat team hardcore de meest gespeelde playlist is geweest in Halo 2 voor een lange periode. Beetje vreemd dat ze dat dan niet doorzetten naar Halo 3. Veel spelers vinden het gewoon leuker om met een wapen te beginnen waar je jezelf mee kan verdedigen, dat heeft niks met pro zijn te maken.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  7. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Finish the fight 8)
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    :)

    Damn kan niet wachten /fardospam

    Ik vraag me af wat jullie doen, eerst SP of MP, en als je MP gaat doen, eerst de maps doorlopen met vrienden of ga je gwoon MM en leer je gaande weg de maps?

    Alle emblems
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Mwa , mij ging het er helemaal niet om dat team hardcore er wel of niet bijzit vanaf het eerste begin, het gaat erom dat je via de map editor zelf een team hardcore playlist kan samenstellen ,en dit geldt net zo goed voor al wie via de mlg settings wil spelen.Wat mij betreft gaat bungie hier het een tijdje aankijken ,en zullen zij de populairste samengestelde gametypes later wel bij aan het lijstje voegen....in de vorm van updates natuurlijk en dan zullen wij ervoor mogen bijbetalen,ook diegene die de mapsettings ontworpen hebben....Niet slecht gezien van bungie trouwens aangezien de community hier het werk voor hun gaat doen....en zij de sollen opstrijken....8):cool:

    Edit: en hardcore is er bij halo2 ook maar achteraf bijgekomen als ik me niet vergis....
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eerst de sp en dan slechts een korte duur de mp. Aangezien na een aantal dagen/weken ik compleet afgeslacht wordt op live omdat ik er in verhouding niet genoeg tijd in steek O-)
     
  11. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er geen Clanmatch in de playlist zit. Minor en Major Clanmatch had altijd wel wat in H2 . Ook zou Head to Head ook wel vet zijn (1v1) :thumbs:

    Maar ik ben nu ook wel tevreden met de playlist. Lone Wolves (Ranked FFA) max player count 5 = nice! Geen Rockets of Swords in TeamSlayer = Bungie die goed naar zijn community luisterd :thumbs:! Team Tactical lijkt me erg interessant. En lekker veel unranked variatie, leuk voor guests. Ik verwacht dat na verloop van tijd er nog wel een soortgelijke playlist komt als TeamHardcore.

    Duidelijk is te zien dat Bungie veeeeel spelers verwacht: veel verschillende playlists. Aangezien Bungie namelijk met halo 2 erg in de weer was met het verwijderen/toevoegen van playlists om spelers niet lang te laten wachten op een match in een dode playlist. Ik weet nog wel dat Halo 2 begon met minder playlists: Rumble Pit, Team Skirmish, Head to Head, Big Team Battle, Minor/Major Clanmatch, en dat was het.

    Nog 3 nachtjes! Cant wait! :eek:
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk dat ze nog wachten met een team hardcore omdat er nog geen vaste balans is die in competitie element wordt opgenomen bij MLG e.d. Ze zullen het er vast wel bij gaan stoppen :)

    Mijn emblem wordt gewoon hetzelfde, een witte vlam van de ninja on fire met een oranje achtergrond. Heb ik nu geloof ik al 2 jaar met h2 :)
     
  13. SmartieZ

    SmartieZ Guest


    Daar gaat het niet om, mensen vinden het gewoon godsgruwelijk irritant om continue hetzelfde aan te horen. Het begint te vervelen.

    EDIT: Ik heb er ook zin in! Ik heb er zo'n 10 potjes Halo 2 op zitten en kan er geen zak van, maar ik ga ook een team opstellen en meedoen aan de ladders :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 sep 2007
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je 2 teams voor qG? Of gwoon een 'fun' team buiten qG?
     
  15. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Teams in halo 3 ?
     
  16. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 2 dagen wachten en ik kan mijn online skills laten zien ^_^
     
  17. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Pre-cies! }:]

    :+
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Mlemrsic.... kan ik het weer niet uitspreken |:-
     
  19. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga ook weer als kannonenvoer dienen, ze hadden beter een " Ik ga liggen en blijf gedurende het spel liggen want het heeft toch nut om op te staan omdat ik gelijk weer wordt neergeschoten" modus erin kunnen doen!
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat raar dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina