Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, blijkbaar maakt Halo 3 de hype waar. Tenminste, als ik die reviews zo lees. Kijk echt uit naar woensdag. :)

2. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede scores voor Halo3, zelfs gamespot gaf niet eens een 8.9 of iets dergelijks!

Ik kan woensdag trouwens pas rond half 6 bij een winkel zijn, moet ik nog preorderen of komen er genoeg exemplaren deze kant op?

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    eemnes klinkt als een gat 8) dus in dat geval denk ik van wel :+

4. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben niet eens een winkel die games verkoopt, moet eerst naar Laren toe :)

5. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik voorspel dat er genoeg vanilla edities te krijgen zijn ! Net zoals met GoW, die was ook gewoon overal te krijgen :)

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    die op gametrailers.com die revieuw is echt goed!
    Kijk nu nog meer uit naar deze game!
    Morgen eerst maar eens nieuwe versterker koper!
    Truste allemaal :9

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    In die gameplay filmpjes hebben ze overdreven veel beschikking over rations(healthpacks) Dat is in de normale game nooit zo.
    Je ziet ook dat de healthbar van snake steeds leegloopt en weer aanvult, vanwege de vele rations.
    In het echte spel heb je bijv maar 2 rations. Dus dat afknallen, zoals in de demo, gaat echt niet lukken want dan ben je meteen dood.
    En daarnaast in het echte spel heb je nooit meteen zoveel wapens en ammo is ook schaars. Dat is ook een reden dat je in dit spel aangemoedigd wordt stealth te spelen.

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ook lekker slim om een demo te maken die helemaal niet representatief is.

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Dat vind ik ook, maar mgs is niet een spel die je zomaar ff oppakt. Daarom geven ze je wss zoveel rations. Dat je niet meteen doodgaat.

10. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar maar ergens zag ik eengrote review met een 8,9 voor Halo 3 :p

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    PU review 9.0.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Wat vinden jullie van het feit dat Microsoft deze generatie Nintendo behoorlijk ondersteunt? Zo kwam er eerst al Diddy Kong Racing voor de DS en nu is Viva Pinata voor de DS aangekondigd. Nu gaan ook de geruchten over Viva Pinata voor de Wii...

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Komt denk ik omdat Microsoft Nintendo niet als concurrent ziet, aangezien Nintendo zich op een andere doelgroep richt. Maar vraag me af of er op die Nintendo hoezen dan ook Microsoft Game Studios staat hehe, denk het niet. Volgens mij is Rare daar vrij in, en zo ie zo zien en spelen Viva Pinate zowel op de DS als op de Wii heel anders als op de 360.

14. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  16. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens gelezen dat de 360 is ingehaald door de Wii (op het gebied van verkocht units). Klopt dat?

17. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb gisteren dan eindelijk mijn Nintendo Wii verkocht. Ik was niet tevreden over het aanbod van spellen en ik vond dat in veel spellen de besturing te wensen over liet. Daarnaast was het grafisch toch ook niet super, degelijk maar niet super.

Ik heb er met accessoires en games 300,- voor gevangen. Mijn vriendin dacht weer heel erg goed mee en hinte me dat het koopzondag was en dat ik dus nog om een Xbox 360 kon, waar ik immers de hele week al over aan het zeiken was O-)

Dus bij de Freerecordshop een Halo 3 pack gekocht, bij alle winkels even duur maar bij de Freerecordshop kreeg ik er een (nep)leren Halo 3 schoudertas bij, dus ach, waarom niet. Meteen Fifa 08 erbij gekocht.

Op de box stond 0736 als manfact. datum maar de console zelf bleek 0729 te hebben. Gecheckt, en er zit een BENQ DVD drive in, en tevens de HDMI aansluiting. Op mijn TVtje die 1080i doet ziet het er wel allemaal erg gelikt uit hoor :9

19. r.n

r.n You'llNeverWalkAlone

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd met je aankoop veel plezier ermee he

20. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen discussie meer over Xbox en ps3... iedereen is Halo3 aan het spelen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina