Tof dat Saints Row 2 is aangekondigd. Het eerste deel heb ik met plezier uitgespeeld en vond het op dat moment de game met één van de beste Single Players op de Xbox 360. Het enige wat ik jammer vond waren de framedrops en de slordige bugs, zoals mannetjes die voor je auto sprongen, terwijl je rustig door een straat reed of auto's die plotsing verdwenen. Dit zijn van die "kleine" dingetjes waar ik me aan ergerde en ik weet zeker dat ik niet de enige was die dat deed. Check bijvoorbeeld YouTube en zie hoeveel mensen filmpjes hebben gepost met bugs die zij constateerde. Saints Row had een veel groter succes kunnen worden, maar volgens mij is er gewoon niet genoeg tijd ingestoken door de mannen van Volition.
Online was Saints Row trouwens ook behoorlijk leuk, maar de lag verpestte het voor een groot deel. Dit werd met een patch "gefixed", maar nog steeds was de lag duidelijk aanwezig. Volition heeft dus nog een hoop te doen om deze game tot een succes te maken, maar dat gaat ze wel lukken.
Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2007