Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben morgen kwart over 1 uit en als er nog wat lessen uitvallen misschien wel eerder, dus ga ik ook meteen hier in nijmegen kijken of die er is.

    Verder heb ik vandaag nog lekker skate gespeeld en daarbij een nieuw filmpje gemaakt en een nieuwe pic geschoten. Bij deze dus:
    [yt]dcpF2RnqdF0[/yt]
    [​IMG]
     
  2. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie line! maar in dat filmpje dat je zeg maar na de demo te zien krijgt dan zie je dat hij over de rail heen springt en het board eronderdoor schiet.
    Is iemand dit al gelukt lijkt me zeer vet!
    En als iemand hem heeft morgen ga ik ook ffe kijken:)
     
  3. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Zoek maar eens op Youtube naar "Hippie Flip". D'r is een assload aan mensen die dat al gedaan hebben. Ziet er ook best goed uit als het clean gebeurt.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mijn moeder vroeg me vanochtend of ik haar wou helpen met het halen van een bench voor de hond die wij deze week krijgen. Ook had ze nog wat zware dingen nodig, me pa is bezig het huis te schilderen dus ik moet helpen.

    Zegt ze:'' hoelaat ben je uit?'' ik: ''half drie'' zij: '' kom anders om half 1 naar huis dan kan je me helpen'':+.

    Gelijk ook maar even afgesproken dat we van de bouwmarkt naar de bartsmit rijden om te kijken of SKATE er al is\o/
     
  5. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt altijd gelijk gebeld als een game er is. dus laat ik het jullie natuurlijk ook weten.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  6. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat is mooi. Wel bart smit toch?
     
  7. knoxville

    knoxville Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    play.com 12 oktober
    bartsmit.nl ook in oktober


    :mad: :mad: :mad:
     
  8. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    e-plaza maar dat is hetzelfde bedrijf.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  9. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    e-plaza maar dat is hetzelfde bedrijf.

    Ea brengt een spel op de 27ste uit dan komt die echt niet pas 2 weken later, als het de PS3 versie is dan heb je wel gelijk want die komt op 11 okt.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Net in de stad geweest en daar kreeg ik de volgende antwoorden:

    Intertoys: Jammer genoeg vond ik nergens personeel dus ik heb het niet kunnen vragen, donderdag nog maar eens gaan kijken/

    Bartsmit: Ik vroeg het aan de jongen achter de kasssa hij zei dat ie hem donderdag zou hebben. Terwijl een andere gast van Bart weer zei dat SKATE pas in November uit zou komen. Na het checken van de vrachtlijsten blijkt dat SKATE donderdag in het schap zou moeten liggen.

    \o/
     
  11. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    dus de kans is er dat die woensdag of zelfs al morgen geleverd wordt. :) gewoon elke dag even checken :D
     
  12. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag of donderdag zou mooi zijn, kan ik skate en halo 3 samen halen :) En donderdag lekker vrij dus kom maar op :thumbs:
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Lol, elke dag:+ Doeg. Als SKATE deze week niet in de winkel ligt dan ga ik voor Fifa 2008. Het heeft nu lang genoeg duurt}:] Of ik stuur EA een dreig mail dat ik een andere game koop...
     
  14. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt ze niet uit dat jij dan fifa koop is ook van ea dus jah
     
  15. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik was net in nijmegen en kreeg bij de replay daar te horen dat hij pas volgende maand uit zou komen. Ik had geen zin om tegen hem in te gaan want het was kutweer dus was ik chagerijnig.:+ Morgen in mijn 2 tussenuren maar weer eens teruggaan en hem maar eens duidelijk maken dat hij zijn bronnen maar eens moet nalopen want er klopt geen ruk van. Verder heb ik hem nog nergens zien liggen. Heb het trouwens ook nog bij een andere gamewinkel in nijmegen gevraagd maar die dame achter de kassa keek in het boek met releasedates en daar stond nog steeds 20 september dus ging ze er van uit dat die vertraagd was en ze had ook geen idee wanneer die binnenkwam.
    Ik snap dat niet hoor, als je in een gamewinkel werkt mag je tog wel een beetje op de hoogte zijn van releasedates.|:-
     
  16. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit kan toch niet waar zijn. We wachten nu al een maand op deze game, en nu gaat er dus nog een maand bijkomen. Ik hoop zo dat hij donderdag/vrijdag uitkomt.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ga der wel van uit dat hij gewoon donderdag in de winkels ligt. Ik geloof die gamewinkel mederwerkers hier in nijmegen niet zo. Ze denken altijd dat ze alles weten maar ik vind dat altijd vies tegenvallen.
     
  18. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vertrouw ik maar op jouw ;). Want ik heb donderdag van 13:00 tot 17:00 dus ik zou hem dan graag ervoor halen. En vrijdag ben ik vrijdag ben ik vrij dus ik kan dan lekker de hele nacht doorgaan :p
     
  19. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
  20. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen op de EA site staat ook nog steeds de 27ste... anders hadden ze het denk ik al veranderd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina