Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.845
    Leuk Bevonden:
    2.047
    Je ziet het misschien niet vaak, dus het hoeft niet iedere wedstrijd 3x voor te komen, maar als de bal op die manier bij je poppetje komt, dan moet je toch echt wel de mogelijkheid hebben (vind ik) om gewoon een omhaal te proberen. Dan mag hij hem wat mij betreft missen, of de bal hoog overknallen, of whatever... maar ik zou wel graag zien dat de player het in ieder geval kan doen... :)

    Als ik het in het echt kan, waarom kunnen topspitsen in deze game het dan niet!?
     
  2. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  3. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, want als ik dan met 1 contoller aangesloten ben en dan naar rechts ga staat er Coach Mode.

    Kon trouwens ook niet in de demo van PES6.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dude! :eek:
    Lees jij wel dit topic door?

     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fuck wat ik zei. PES08 ga ik overduidelijk halen, dan maar geen CoD4 of mischien wat later CoD4 dan. Het spel is gewoon heerlijk snel en daar houd ik van, het geeft me toch wel weer het vette gevoel als PES5. Net een mooie goal gemaakt met Robinho op de een na moeilijkste moeilijkheidsgraad, zal het straks wel ff uploaden.

    Alleen, welke teams in de Engelse Competitie zijn volledig gelicinsieseerd, en welke van Duitsland ? Want die andere zijn gevooel goed toch. En zit de Edit Mode er dit jaar wel gewoon in ? Dat was trouwens het punt waarom ik PES6 niet had gekocht, juist omdat ik die Edit Mode zo tof vond bij PES5.
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Engeland: Alle teams speelbaar, alleen Newcastle en Tottenham gelicenseerd.
    Duitsland: Alleen Bayern Munchen speelbaar en gelicenseerd overigens.
    En er is een uitgebreide edit-mode.;)

    Fifa 08 krijgt trouwens een 7.7 van IGN.
    Een 8,5 voor graphics en een 7 voor gameplay.
    Moet PES toch overheen kunnen:+
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bedankt, van Engeland vind ik het wel jammer. Ze mochten van mij wel alleen Man. United, Liverpool, Chelsea en Arsenal nemen. Duitsland maakt niet echt uit.

    Goal die ik net heb gemaakt (Slechte Kwaliteit)
     
  8. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet om Fifa te verdedigen hoor, maar het zal me een reet roesten wat Amerikaanse sites voor PES en Fifa geven. Die weten toch niets van voetbal.
     
  9. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat raar dat de engelse competitie er niet bij zit. Is toch een van de toonaangevende landen wat betreft voetbal! Dit zou voor mij een reden kunnen zijn om PES dit jaar over te slaan. Alles of niets. geen half werk.
    Als ze de duitse competitie eruit knikkeren maakt dat niet zo veel uit. Maar engeland!! Geen chelsea, Manchester United, liverpool, Arsenal. Echt raar als PES 6 dan zo goed verkocht is. kunnen ze makkelijk de licentie betalen voor de Premier leaque. SLECHTE ZAAK!
     
  10. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt met een kwartiertje alle namen aangepast hoor wijsneus:cool:
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    pes had toch ook geen licentie, alleen man u en arsenal. en alle namen zullen wel kloppen je hoeft alleen de naam van het team aan te passen. en als je een beetje tijd hebt kun je ook alls shirts kloppend maken.
     
  12. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar je koopt toch geen spel om weer alles aan te gaan passen? de shirts, sponsers, chants zullen er dan ook niet bij zitten neem ik aan. Niet het ergste wat er is natuurlijk. Maar voor die 60 euro wil ik wel gewoon de toon-aangevende clubs kunnen spelen in heel hun glorie. Waarschijnlijk zal ik hem stiekem toch wel kopen. Als ze volgend jaar dan maar gewoon die Premier league toevoegen.
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Konami zal dolgraag willen dat ze de PL hadden. Alleen liggen de rechten helaas vast bij EA...
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar dit heeft geen effect wanneer je online speelt. Aangezien ik 99% van de tijd online speel, blijf ik dus tegen die nepnamen aankijken.
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Amen to that brother:):):)
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Alleen voor de clubs. Namen van spelers zijn (hoop ik) wel echt.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar ik wil een origineel Man Utd shirt zien online, en niet zo'n nep rood. Daar heb ik genoeg jaren tegenaan gekeken. (PES4, PES5 en PES6)
     
  18. djamez

    djamez Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    normaal speelde ik in pes 5 ook met chelsea, en in pes6 hadden ze dan geen licentie, gewoon een stom blauw shirtje, is zelfs de reden waarom ik nu geneen keer meer met chelsea speel.. het is gewoon een heel belangrijk detail dat je moet missen
     
  19. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    het heeft ook zo ze charme om er wat uren in te steken om mooie kloppende shirts te maken
     
  20. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel leuk om altijd shirts zo mooi mogelijk na te maken, logo´s lukte me ook altijd nog wel gewoon met de scratch. Online is het vervelend maar meer ook niet vind ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina