Hmm, gemengde gevoelens bij de demo...
Opmerkingen
- Grafisch stelt de demo zwaar teleur. Ik heb niet het idee dat de grahipcs tov PES '06 beter zijn geworden; integendeel. Tussenstukjes zijn daarentegen een lust voor het oog. Echter de tussenfilmpjes passen totaal niet bij het eigenlijke spel..
- Snelheid. Hehe eindelijk een stuk sneller dan Pes6, want die was gewoon te traag. Maar de snelheid is helaasomgeslagen; het is nu te hoog. Het lijkt PES 5 wel weer het hotse knotse voetbal. Snelheid Fifa '08 demo is een stuk beter en realistischer
- Afstandsschoten zijn weer terug! Goed punt!. Ligt het trouwens aan mij dat ze veel vaker over de grond schieten dan in de lucht?
- Grasmat/snelheid bal: ONREALISTICH. Bal is stroperig, en komt nauwelijksvan de grond af. Dit lijkt niet op voetbal
- Bewegingen scheidsrechter: Klasse! Alleen hoor ik zijn fluitje wel heel vroeg als ik een goal heb gemaakt. Te snel als je het mij vraagt...
- AI zit goed in elkaar. Manier van vrijlopen, diepte zoeken
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Begrijp me goed; Elk PES deel heb ik veelvuldiggespeeld, en vaak moest ik weer overtuigd worden. Dat moet ik nu weer......
Klik om te vergroten...