Hallo, Ik heb een probleem. Ik heb standaard als instelling dat ik bij elke discussie waar ik gereageerd heb een email komt als er iemand heeft gereageerd. Maar ik krijg al sinds een tijdje geen mailtjes meer wat ik af en toe nog al lastig vind.. Weet iemand van de moderators hoe dit komt en kunnen jullie hier eventueel wat aan doen? Mvg, Cees
Gebruikersinstellingen --> Opties wijzigen --> Onder het kopje berichten & Notificaties: Abonneren op discussies Wanneer je een nieuwe discussie start, of reageert op een onderwerp, dan kun je ervoor kiezen om automatisch deze discussie toe te voegen aan je lijst van discussies met abonnement, met de optie om een e-mailnotificatie te ontvangen bij nieuwe reacties op die discussie. Abonneren op discussies: Op niet abboneren zetten
Ik wil juist dat ik die mailtjes krijg. Kreeg ze eerst ook altijd. Maar krijg ze niet meer terwijl ik niks heb veranderd..
heb dankzij die email notificaties hier al zo'n 2000 berichten in mn inbox. + ik ben te lui om hem door te spitten en leeg te gooien
ja daar staat die dus op.. directe notificatie. Vandaar dat ik dit topic heb geopend omdat alles verder goed staat en emals zou horen te krijgen.
Weet je zeker dat de mailtjes van xbw niet worden tegengehouden door je spamfilter? Kijk eens bij je ongewenste berichten, misschien dat ze aangezien worden voor spam.