Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djamez

    djamez Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0

    hoe kan je die logos dan doen?
     
  2. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    wees creatief
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10

    kheb uit vorner een geweldige omhaal met ronaldo gescoord dus ja het kan weer (A)
     
  4. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    True, same here (gek hè). In PES 6 had United eindelijk een echt tenue en je merkt dat het team dan ook veel meer gebruikt wordt online. Dat komt natuurlijk ook wel doordat het een goed team is, maar zeker in vergelijking met PES 4 of 5 kom ik United veel vaker tegen. Jammer ook dat Chelsea, Liverpool en Arsenal dus niet gelicenseerd zijn. Het ergst vind ik het wel van United en Liverpool omdat die teams echt lelijke tenues hebben zonder licenties. Arsenal natuurlijk ook. Het is allemaal kut.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  5. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop tog wel dat ze de moeilyksgraad toch wel iets hoger leggen als in de demo.. In de demo speel ik al op top player en vind ik het naar myn mening toch nog te gemakkelyk.. Heb geen zin om weer hele tyd te winnen van de CPU:{
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Xbox Live Vision Cam... ;)

    Daarmee kun je shirts, logo's, etc. allemaal importeren! Schijnt erg goed te werken!
     
  7. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan speel je toch online\o/
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Mwoehahaha! FIFA wordt ontwikkeld in Canada.... Alsof die wat van voetbal weten? Beetje rare reactie dus. En tjah.... Waar wordt PES ontwikkeld? Precies.... dat maakt opzich helemaal niets uit.

    Zo'n spel wordt gereviewed op een aantal zaken:

    - speelbaarheid
    - diepgang
    - graphics
    - geluid

    7.7 is gewoon redelijk, dat is een cijfer dat ik FIFA 08 ook zou kunnen geven. Een degelijk voetbalspel, aangezien zowat alle competities gelicenceerd zijn. V.w.b. gameplay en diepgang stelt het gewoon teleur. Dat snappen Amerikanen ook echt wel hoor..... Trust me!
     
  9. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik hoop dat online wel wat beter word en dat je niet meer zomaar kan disconnecten zonder gevolgen
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tjah, blijft jammer inderdaad... Nog even wachten tot 2010, dan komen de rechten vrij. Hopelijk laat Konami EA dan een strontje ruiken en kopen zij de alleenrechten. Overigens gaan veel clubs straks hun eigen licentie verkopen (gebeurd nu via de voetbalbond).

    Hoop dat dat niet gebeurd, want dat gaat volgens mij HEEL veel kosten. Aan de andere kant kan dan iedere ontwikkelaar rechten kopen.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nu kon dat ook niet zonder gevolgen hoor. Wanneer je bij een Ranked Match disconnecte, dan verloor je met 3-0.
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Altijd heb ik alle delen van PES op regular gespeeld, vandaag probeerde ik voor het eerst eens het niveau Top Player. En ja hoor, met 5-0 gewonnen met Barca van Getafe...daarna nog eens 2 overwinningen met teams die dichter bij elkaar liggen qua sterkte. Is dit normaal?:eek: Ik bedoel...het niveau Top Player...zegt wel iets over de moeilijkheidsgraad lijkt mij...
     
  13. Nutterd

    Nutterd Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor de 2de keer pes gespeeld...en vanmiddag paar wedstrijden op top player en win heel vaak met 1-0 of speel 0-0 dus denk dat tegen de cpu wel erg makkelijk is
     
  14. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, gemengde gevoelens bij de demo...

    Opmerkingen

    - Grafisch stelt de demo zwaar teleur. Ik heb niet het idee dat de grahipcs tov PES '06 beter zijn geworden; integendeel. Tussenstukjes zijn daarentegen een lust voor het oog. Echter de tussenfilmpjes passen totaal niet bij het eigenlijke spel..

    - Snelheid. Hehe eindelijk een stuk sneller dan Pes6, want die was gewoon te traag. Maar de snelheid is helaasomgeslagen; het is nu te hoog. Het lijkt PES 5 wel weer het hotse knotse voetbal. Snelheid Fifa '08 demo is een stuk beter en realistischer

    - Afstandsschoten zijn weer terug! Goed punt!. Ligt het trouwens aan mij dat ze veel vaker over de grond schieten dan in de lucht?

    - Grasmat/snelheid bal: ONREALISTICH. Bal is stroperig, en komt nauwelijksvan de grond af. Dit lijkt niet op voetbal

    - Bewegingen scheidsrechter: Klasse! Alleen hoor ik zijn fluitje wel heel vroeg als ik een goal heb gemaakt. Te snel als je het mij vraagt... :confused:

    - AI zit goed in elkaar. Manier van vrijlopen, diepte zoeken _O_

    En zo kan ik nog wel even doorgaan. Begrijp me goed; Elk PES deel heb ik veelvuldiggespeeld, en vaak moest ik weer overtuigd worden. Dat moet ik nu weer......
     
  15. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil niet veel zeggen, maar Barca zit niet in de demo |:-
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Precies. Hetzelfde gevoel heb ik ook!
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik denk dat hij pes 6 bedoelt ;).
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat me toch opvalt is weer het gezeur over de gfx.. Op mijn HDTV ziet het er anders geweldig uit! Heldere kleuren, mannetjes zijn uit veel meer polygonen opgebouwd dan in deel 6 het geval was, de animaties zijn top! Gezichtsuitdrukkingen zijn ook heel grappig en de gezichten lijken van alle spelers sprekend!!

    Kan niet genoeg krijgen van de demo, na steeds meer potjes valt de snelheid me niet eens meer op!
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De gameplay moet mij nog overtuigen. Vind het wel heel erg een herhalingsoefening. De bewegingen zijn echt een heel klein tikje anders maar da's eigenlijk alles.

    Ik vond PES6 op de 360 echt zwaar stront, en ik denk dat ik nu lekker ga wachten tot ik een PS3 naast de 360 heb staan over een paar maandjes. Ik speel 6 nu nog veel liever op de PS2 dan op de 360. Zegt alles lijkt me.
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Dat is wel goed, maar het is wel jammer dat als je bijv 6-0 voor staan je tog "maar" een 3-0 overwinning krijgt als die ander disconnect. Dit heb ik vaak genoeg meegemaakt :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina