Medal of Honor Airborne.

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 18 jan 2006.

1. Ajacied410

Ajacied410 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren trouwens de game op normal uitgespeeld..die laatste level met die toren is echt vrij pittig.

zorg dat je die roket launcher ten alle tijden vol hebt zitten..er lopen veel van die Nazi storm troopers en die rocketlauchers.
    Deze kan je met een rocket headshot in 1 keer killen.

2. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Het is alleen een beetje onduidelijk hoe zit met die sterren, want die hebben niets te maken met de landingszones maar meer denk ik met aantal keer dat je dood gaat voor een target.

3. Ajacied410

Ajacied410 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt voor de hidden landingzones..er zitter er 5 in 1 level.
    Elke keer als je er op 1 land komt deze erbij te staan..zodra je er maar 1 keer op land is het al goed.
    Ben deze nu aan het halen namelijk..vandaar ;)

(edit)
    Skill drops..zo heten deze plaatsen.

Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha dat is wel handig dan. Gewoon op Casual lekker alles upgraden en dan op Normal en Elite met dikke wapens beginnen. :thumbs:

5. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Je bedoelt:
    Master Parachutist- Discovered all skill drop locations in the game

Maar ik denk niet dat de skill drops te maken hebben met het aantal sterren voor het skill drop-symbool. In laatste level had ik vijf gouden sterren, maar slechts één van de vijf skill drops gevonden.

6. Ajacied410

Ajacied410 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee de sterren niet..wat eronder staat ging het toch om?..dus het 1 of 5..of 2 of 5..tenmisnte dat begreep ik uit zijn vraag.
    De steren worden bepaald door middel van je killrate..dus hoe vaker je raakschiet hoe hoger je sterren aantal.
    Weet alleen niet zeker of het aantal keer doodgaan ook mee telt.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bij Der Flakturm had ik wel 5 sterren. Ik heb nu 2/6 medailles, of 2/5 medailles en ben nog niet verschrikkelijk veel met de multiplayer bezig geweest.

8. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game ok gehaald, net de eerste missie gedaan die ik ook in de demo aantal keren heb gehaald.

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Deze game is onderweg naar mij, dus dat zal genieten worden later deze week!

10. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    hmmm... het zou kunnen... Ik heb nog op internet gezocht, maar ik heb de uitleg nog niet gevonden. In ieder geval, 5 stars krijg je ook als je niet dood gaat.

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toffe game!

Wel wat minder gelikt als COD4, maar er is wel weer die sfeer en het is hectisch af en toe... weapon upgrades is ook een leuke feature, en online ben ik nog niet aan begonnen... (wederom, COD4 ;) )

Maar een mooie game tot dusver.. valt me niks tegen.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die upgrades hebben btw in het echt ook bestaan. Dus niet denken dat het niet klopt, want ik kwam laatst nog een plaatje tegen van een fully geupgrade Thompson. Het klopt allemaal, alleen werden de wapens zoals de geupgrade Thompson meer gebruikt door mensen als Al Capone. ;):) EA heeft dus wat de wapens betreft goed werk gedaan. ;):9

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb deze game nu inmiddels ook ontvangen, vanavond maar eens spelen dan. :D

14. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de derde missie gehaald, en tot nu toe vind ik het nog een erg leuk spel :)

15. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met welke button trap ik iemand/nade ?? Weet wel hoe ik met het geweer moet slaan maar zou niet weten hoe ik een nade of een persoon trap.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Kun je wel een persoon trappen dan?

Ik zit nu in het begin van het 2e level. Toen mijn eerste missie was afgelopen stond bij de stats helemaal links 5 van die sterretjes (bij mij kleine bronze sterretjes).
    En daarnaast stond nog een leeg vak waar 0/5 bijstond. Bedoelen ze hiermee die Skill drop places?

17. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Erg vermakkelijk oorlog spel :)

Alleen het lukt mij maar niet om op een vijand te landen :9

18. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je kunt personen "trappen", alleen kan dat vanuit een drop. Probeer een Duitser te vinden en voordat je er bent geef je een trap (melee-knop). Daarnaast kan je ook granaten trappen. Als de vijand een granaat gooit, dan kan je in plaats van wegrennen ook de granaat terug schoppen door middel van groene knopje (lees: A)

Wat betreft de skill drops, 0/5 betekent dat je er 5 hebt gevonden, maar nul keer op bent geland. Wat betreft Level 2:
    * Landen op een zuil
    * Landen door een boog van een aquaduct
    * Landen in een opgravings-pit
    * Landen op een "cargo"-steiger
    * Landen op een watertoren

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Probeer dat maar eens in de laatste missie, dan beloof ik je dat je ze veel sneller ziet en ook veel sneller zo land als je wilt landen. Der Flakturm heet die missie, en hij is best gaaf op die Nazi Storm Elite na. ;):)

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Dit kan ook erg gemakkelijk in het eerste level.
    Daar staat vlakbij dat hoofdgebouw van die Duitsers zo'n hoge toren.
    Daar bovenin staat een mof waar je dus gemakkelijk op kan landen.

Deel Deze Pagina