Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    voor 28 september, dus maw voor vrijdag
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Donderdag zal hij wel in de winkel liggen. GCShop hanteert de 27ste.
     
  3. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk erg uit naar de game, ik hoop dat hij er zo snel mogelijk ligt.
     
  4. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    IGN.com:

    8.0 Presentation
    The trademark EA Sports polish is in evidence, although team management menus could be set up better.

    8.5 Graphics
    Player animations are up to scratch, the close-ups are impressive, and the authentically reproduced stadiums look superb.

    8.5 Sound
    Martin Tyler and Andy Gray’s commentary extends to comments on individual clubs, the crowd noise is atmospheric, and goalscorers are even announced over the tannoy.

    7.0 Gameplay
    Somewhat stunted, the action is often middle-to-middle as opposed to end-to- end, and the lack of goal chances can prove frustrating.

    8.0 Lasting Appeal
    You could easily play out an entire season, with or without the fiddly management mode, and the suite of online options gives it further legs.

    7.7
    Good OVERALL
    (out of 10 / not an average)


    Matige gameplay dus:{
    Dit was trouwens de UK review, nu de US review nog, die zijn meestal wat uitgebreider gelukkig.
     
  5. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Alleen jammer dat ze in de US totaal geen kaas hebben gegeten van voetbal.
     
  6. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad de 27ste
     
  7. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn al mensen die hem hebben
     
  8. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand?:)
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat een dom argument. Sorry, maar FIFA wordt ontwikkeld door een stel Canadezen. Slaat dus werkelijk nergens op.

    Het spel is gewoon niet zo goed. Ik deel die mening. Het is wel een zeer degelijk spel, gezien de licenties, online 5vs5 en de spelmodi. Een voldoende verdiend hij zeker, maar het is geen topper.

    Maargoed....

    Bij de PES demo had ik meteen veel meer gevoel. Het is tenminste echt een wedstrijd die je speelt. Er zit veel dynamiek in. Er gebeurd telkens iets anders en iedere wedstrijd verbaas je je weer over de mogelijkheden die je als speler hebt. Spelers die omvallen als je ze vol in hun gezicht schiet en even dizzy blijven liggen bijvoorbeeld. Spelers die bij een 1-0 voorsprong bij jouw cornervlag de bal afschermen om zo tijd te winnen. PES is gewoon meer de realiteit.

    Enige kutte van de demo van PES is dat je niet 1vs1 kunt spelen. Maarja, het kutte van de FIFA demo is weer dat je maar één helft kunt spelen.

    Beide games hebben hun voor en nadelen, maar voor mij is er maar één winnaar na het spelen van beide demo's (iets dat ik in Leipzig al geconcludeerd had): PES 2008!

    En nogmaals, dat is niet om FIFA te bashen, want ik vind een aantal zaken gewoon beter bij FIFA (speelsnelheid, geluid, textures).
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  10. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    het enigste wat jij kan is fifa de grond in praten ik vind pes slecht dus ..


    als je pes wil promoten doe dat dan niet in dit topic maar in dat van pes
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Volgens mij kun je beide kiezen.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar het frustrerende is dat zowel EA als Konami bevestigen dat de demo niet representatief zijn. Dat de final build van beide games beter zijn dan de demo die wij hebben gespeeld. En dit maakt het zo vervelend. Want dan worden beide games nog beter, PES wordt wat langzamer en Fifa krijgt een betere response. What to do! :eek:
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jongen, lees mijn preview op Xboxworld.nl eens. Daar ben ik dus echt gematigd positief over FIFA 08. Hij is alleen niet beter dan PES. Dat mag best gezegd worden, want het is een forum.

    Ik geef aan dat ze beide voor en nadelen hebben. Ik geef argumenten waarom ik dat vind. Dus lees mijn post eerst eens alvorens dit soort reacties te schrijven.

    Dat jij PES kut vindt, prima, dat interesseert me niet eens. Maar als je kritiekpunten hebt, dan lees ik graag welke punten dat zijn. Ga gewoon de discussie aan. Ik ga echt niet huilen als je inhoudelijk (wat negatief) ingaat op PES 2008.

    Ik heb NERGENS Fifa 08 de grond ingeboord. Ergens een flink aantal pagina's terug (zoek zo omstreeks eind augustus) lees je mijn eerste impressie vanuit Leipzig. Ook daar ben ik redelijk positief.

    Dus zeur niet zo en ga gewoon mee met de discussie.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat is waar. Ik hoop dan ook dat ik FIFA 08 mag reviewen. Ik vond de speelsnelheid nl vet relaxed en de animaties geweldig. Alleen de response was net ff kut (niet dynamisch genoeg). Als ze de tweaks die hierboven ergens stonden waar zijn, wat ik helaas (gezien de historie van EA) in twijfel trek, dan ben ik erg benieuwd. We zullen zien!
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, als je bij Fifa een ball passed, dan komt ie nét te laat aan. Dat wordt dus hopelijk verbeterd in de uiteindelijke versie.
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben een gróót PES fan. Speel het al sinds deel 3, maar op de één of andere manier pákt de demo me niet zoals de andere delen me wel pakte. Het komt niet dusdanig vernieuwend over. En ik weet dat het een demo is, daarom wacht ik rustig op de Final Build.
     
  16. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu fifa halen jongens vanavond kunnen jullie vragen aan me stellen
     
  17. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel meer zien van die "be a star" mode. Ik speel alleen maar pes maar dat spreekt me toch wel erg aan. Zit er ook een manager mode in btw?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waar ga jij 'm halen?
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt toch vanavond pas vragen stellen. :D
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja over de game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina