Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    328 - Special Service Ticket - WARNING: You must receive this during the feast at the end of disc one by talking to the Master or a certain Jibral Soldier or you will not be able to unlock this achievement

iemand meer uitleg/timing aub?

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gisteren een aantal uur Blue Dragon gespeeld. Het is toch een best leuk spelletje tot nu toe. :)

Nog niet echt moeilijk op hard moet ik zeggen, de eerte boss (een soort dinosaurus) ging met niet teveel moeite tegen de vlakte. Shu staat in mijn party altijd vooraan en vangt klappen op voor Jiro en Kluke. Omdat hij steeds geneest bij alle schade die hij doet houdt hij het verrassend lang vol.

Heb even een korte vraag over de sheep village die je daarvoor vindt. Daar vraagt zo'n ventje om antidotes. Als je die geeft ruilt hij ze weer in voor een ander item (ben even de naam vergeten). Ik heb dat een paar keer gedaan. Je krijgt steeds hetzelfde item terug. Verandert dit nog als je door blijft ruilen? Ik wil namelijk niet al mijn antidotes inruilen omdat die schorpioenen Shu soms vergiftigen...

Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan geloof ik vijf keer ruilen. Altijd phoenix wing. Na vijf keer heeft ie genoeg en ruilt niet meer.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Welke skill is dat bij?

5. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Swordmaster, Rank 11 volgens mij.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Al rank 11 bij die eerste Draak? Hmm daar was ik toen echt nog niet.... maar was ook wat meer skills aan het verdelen :)

7. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
  8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik ga erg veel gevechten aan. Wilde eerst iedeen uitschakelen (complete genocide van monsters :D )... totdat ik erachter kwam dat tegenstander respawnen na een tijdje. :)

EDIT: Combo (veel groepen achter elkaar) en monster fights leveren sowieso meer exp/sp en vaak ook geld op. Bij monster fights vind je altijd extra geld (in de vorm van uitwerpselen als ik mij niet vergis).

Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Yep ze blijven vrolijk uit de grond 'poppen'... kwam ik ook pas later achter....boekje....hmm toch maar eens inkijken

(*kuch* rtfm *kuch* )

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zo, en een miljoen goud.. schiet lekker op zo. Zal nu de laatste 2 draken es even afmaken voor de dragon bracelet:)

12. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    alles is volgensmij leuk aan dit spel, behalve dat er met schaduwen wordt gevochten, drm koop ik t niet

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ok

14. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    wrm hebben ze daarvoor gekozen?

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    denk dat iemand 5 jaar geleden zei: goh, lijkt me best lastig een rpg maken met schaduws.

zei iemand anders wedden van niet?

zij die ene: ik wed er 10 dollar om.

nou en toen begonnen ze het spel te maken.....

nouja of een andere rede.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dat soort achievements vind ik dan weer jammer. Die eisen geen skill maar tijd. Die mini games vereisen nog wel skill. Had liever gezien dat je moelijke bosses moest verslaan ipv wordt rank 99.

final fantasy heeft altijd leuke bosses die zelfs met max level nog een goede strategy vereisen

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Heb ik met alle achievements van Blue Dragon, of button bash achievements of achievements waar je een lange adem voor moet hebben, zoals alles op 99 krijgen. Maar wil die game 100% complete hebben, dus ach ja, viel opzich reuze mee.

Had ook liever wat sterkere vijanden gezien, maja dat zit er niet in, maybe in het 2e deel ofzo:cool:

Zo nog even die poo dood maken, zit ik over de 800 puntjes, kan ik donderdag lekker met Halo beginnen en af en toe nog es even BD spelen..

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    omg ik ben der nu.... vind het behoorlijk pittig.. k zie mezelf nog even geen perfect halen :'-(

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^Ik ga em ook maar weer es doen, had de eerste keer al die upgrades niet, dus mn gun overhitte steeds en zat er weer een raket op me.

Valt nu nog weinig vrij te spelenO-) Zo maar naar het einde lopen.

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Binnenkort komt Eternal Sonata naar de EU. Hij is er al in de VS.

Krijgt zeer goede reacties van zowel spelers als gamesites

Dus als je na Blue Dragon nog een goede RPG zoekt....

Deel Deze Pagina