Ik wacht denk ik tot Lost Oddeysey, komt january/maart uit. In de tussentijd genoeg andere leuke games
Inderdaad. Ik wacht ook tot Mass Effect en Lost Odyssey. Daarnaast heb je nog Assasin's Creed, PES2008 etc.
Ik heb niet helemaal helder wat ik nu in de world map kan doen om zonder fight tegenstanders al direct te verslaan. Ik ben lvl25 (rk19 ofzo) en ben net vertrokken uit dat dorpje met die muurtekeningen (cd1). Als ik in de open vlaktes loop, dan kan ik alleen een stun bomb afvuren. Moet ik bv. eerst naar een ander karakter wisselen (die met barrier?) om direct tegenstanders te verslaan? Ik wordt nl. soms een beetje moe van die repeterende gevechten, maar weet dat ze wel redelijk belangrijk zijn ivm level-ups... Hebben jullie het bij Barrier 3 over rank, classe, level of v+3? Dus de vraag: Is het mogelijk om zonder echt direct gevecht, toch tegenstanders te killen?
wat je doet is je zorgt dat iemand actief field barrier aan heeft staan als skill. dan op de world map druk je right trigger. Daarna ga je naar beneden naar RB en LB onder deze knoppen kun je dan de skill equippen om hem te activeren. Met rank 3 bedoelen we field barrier 3, dit kun je vergelijken met rank van andere skills zoals black magic level 2 of mow down level 2. Als je de barrier aan hebt en je loopt tegen een monster verbruik je MP en krijg je alleen SP, geen exp points. Rank 1 barrier geeft minder SP dan rank 3, en kost 30 mp per keer. Rank 3 kost slechts 1 mp per keer
Zo even lekker levelen. Spel bijna uitgespeeld, dus nu nog even19 levels omhoog met iedereen, dat ook weer vrij gespeeld. Heb eilandje gevonden met van die schildpadden, krijg je bij elke party 1000-1500 experience erbij
wtf ik heb helemaal geen barrier skill geen 1! ben ik nu dom bezig ofzow want ik hoor iedereen over prate..
Dat is bij mij tot nu toe ook het geval. Zonde om exp. te laten liggen. Heh, al bijna negen uur erop zitten en ik heb net pas het stukje gehad waar die drilboor onder de grond duikt en je dat gele schreeuwerige mannetje "aanpakt". Ik neem aan dat het nu weer verkennen buiten de boor wordt...
Denk dat ik dit weekend alle monsters en items compleet ga krijgen, heb tot nu toe alles te pakken wat ik hoor te hebben. Ken het monsterlogboek nu ook al bijna uit mijn hoofd, en dan is het Sega Rally time.
Is moeilijker dan je denkt. Sommige monsters zal je niet tegen komen in het spel, die komen bij bepaalde omstandigheden pas tevoorschijn. Moet er bv een draak een poe en een krekel om een bepaalde plaats zijn en dan komt ie tevoorschijn oid, dus grote kans dat je daar een paar van gaat missen. En de items ook. Maak je een draak dood zonder bv de Nene ring ervan te stelen dan ga je em al niet halen, want je kan die ring daarna nooit meer krijgen. Speel de game nog wel es om alle monsters en items te krijgen, ik weet dat ik 1 item heb gemist. De nene ring bij die draak, kon em niet stelen, hij dodgde me de hele tijd. Gister wel alle levels op 99 gekregen. Bijna op 900 punten. Zometeen nog even de laatste mecha shooting perfect halen en alle transporters activeren.
Kom je pas op disc 3 tegen. Moet je een aantal grote draken verslaan. Staat volgens mij op dat zand eiland waar die 'zwaarden' omhoog komen. Maar zo zijn er meer items die je maar 1x kan krijgen. Als je bv een gedeelte van het spel al hebt gespeeld kan je bepaalde items niet meer halen, daarom is het een moeilijke achievement.
Weet ik, ben nu ook met mijn tweede spel bezig omdat ik verschillende monsters en items gemist had. Eerst de guides op internet maar eens uitgeplozen en weet nu dus ook precies welke ik waar gemist had, om ze in mijn tweede spel niet weer te missen. Zit precies op schema en ben al ver op de derde disc.
Netjes! Heb je alle items etc van het eerste spel meegenomen? Dat je nu alleen nog de missing monsters en items moet hebben?