Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Soms zijn er onruststokers. Ik heb hem zelf nog niet gedownload, maar ik luister dan ook niet naar wat mensen hier zeggen. De patch kan heus wel voor veel mensen geen problemen opleveren. Je hebt wat betreft die cache ook gelijk. Bij Oblivion was het altijd een kwestie van op de A knop rammen totdat je in het spel zat. ;):)
     
  2. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Het heeft niets met cache te maken, dat heb ik namelijk gedaan. Daarnaast ben ik niet de enige, aangezien het GT.Com forum er ook over staat volgeschreven. Men vraagt waar die framedrops en lag-spikes vandaan komen, dus ik geef antwoord. Voor de patch had ik ze niet, na de patch had ik ze wel. Daarnaast heeft men nooit duidelijk gezegd waar die patch voor was...dus waarom zou je hem downloaden als je weet dat een groot aantal mensen de game niet meer fatsoenlijk kunnen spelen na de download? Helaas had ik hem wel al voordat ik erover las.
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe verklaar je dan dat er ook zat mensen zijn die totaal nergens last van hebben....?
     
  4. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er iig wel na de patch opeens gigantisch veel last van.
     
  5. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in zo`n theater maar voordat ik nog zo`n theater inmoet moet ik door een glazen deur maar die wil maar niet open gaan.
    Weet iemand hoe die open kan?
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet , lift pakken aan de linker zijkant...
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Heb een paar vragen voor de kenners onder ons:

    IK kom telkens twee deuren tegen waarin je een code moet invoeren. Ik heb wel een code gekregen 5744. Maar als ik dat invoer staat er alsnog code incorrect.

    En nog een vraag, wat is het beste eigenlijk als je dat kleine meisje bevrijd van die monster. Haar doden of laten leven?????

    Ikzelf heb haar laten leven, maar ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als ik haar zou vermoorden. :confused:

    Alvast bedankt.....
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In deze game kom je erg veel van die meisjes tegen genaamd Little Sisters.

    Als je ze allemaal red krijg je een achievement van 100 Gamerpoints.
    Als je ze allemaal red krijg je uiteindelijk minder Adam (spul waarmee je Plasmids, slots en tonics mee kunt kopen), maar als je slim speelt kun je hiermee alsnog alle tonics en leuke plasmids mee kopen.

    Als je ze allemaal vermoord krijg je uiteindelijk meer Adam. En je krijgt ook een achievement voor het redden of vermoorden van alle Little Sisters. Dus als je gewoon slim bent, ga je de eerste keer voor alle Little Sisters redden, dan krijg je op het einde 2 achievements met een waarde van 140 Gamerpoints. Als je ze allemaal vermoord krijg je maar 1 achievement met een waarde van 40 Gamerpoints.

    Je hebt ook 2 verschillende eindes, 1 voor het redden van al die Little Sisters en 1 voor het vermoorden van al die Little Sisters.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Je bedoeld als je ze red krijg je meer punten of als je ze vermoord? :confused:

    Trouwens wat ik ook stom vind, wanneer je die clown automaten moet hacken. Als je ze hackt moet je alsnog betalen voor de spullen? Dus wat heeft dat hackgedoe nog voor zin? Krijg je korting ofzo? :confused:
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ja
     
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    omg ik zit vast.. ik heb net wat onderdelen gevonden van zown bom en nu wijst het pijltje me naar iemands office en daar moet ik wat halen, maar die shit staat achter glas hoe kom ik eraan?
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt er wat korting op en bij U-invent heb je minder voorwerpen nodig om iets te maken.
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    knop op het bureau in de kamer
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    He heb een vraagje bro, weet jij misschien waar ik een fotocamera kan vinden. Heb begrepen dat je daarvoor ook achiev. kan halen. Maar ben in het level nog geen fototoestel tegengekomen?
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat je nog niet zo ver bent, want volgens mij kom er er op de loop ten duur wel eentje tegen.

    Ik heb geen idee waar nu.
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik zit in het begin van de tweede level.
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik weet het eerlijk gezegt niet.
     
  18. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Camera krijg je vanzelf, gewoon de verhaallijn doorlopen. (Je krijgt em in Neptunes Bounty)
     
  19. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben nu net voorbij het theaterlevel en ik moet zeggen dat ik dit toch wel een erg gruwelijk gave game vindt!! Die hele sfeer en het leveldesign, echt schitterend! Als ik het grafisch vergelijk met halo 3, dan is Bioshock echt zo ontzettend veel mooier! Bioshock is op dit moment mijn game van het jaar (en dus niet Halo 3 ). Ben benieuwd of er nog games zijn die dit spel gaan evenaren.. (Assassins Creed? Call of Duty 4?)
     
  20. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    En als je half om half doet?? sommige vermoorden en sommige niet, krijg je dan nog een ander einde?
     

Deel Deze Pagina