Verbaas me echt dat er mensen zijn die dit nieuwe deel zeer lichtelijk vinden verschillen van Pes 6. Mijn ervaring tot nu toe is toch echt dat het compleet anders speelt. Zo is de steekbal weer echt letaal, kun je eindelijk weer eens een fatsoenlijk een-tweetje plaatsen ,rennen je spelers weer mee naar voren om de diepte te zoeken, kun je weer van afstand de bal erin rossen en kun je weer eindelijk mooie aanvallen opzetten. Ik krijg weer een beetje het Pes 4 gevoel en dat vind ik een positieve ontwikkeling.Het gaat mij niet om realisme, ik wil gewoon fun beleven met een footie.ik vond Pes 4 verreweg de beste uit de reeeks, dus ik ben tot nog toe erg blij met de eerste indruk die ik heb met het spel. Moet er wel bijzeggen dat ik vind dat je Pes pas na wekenlang spelen goed kan beoordelen. Zo vond ik toenterijd Pes 5 bagger, maar na enige tijd spelen begon ik het wel echt te waarderen. Daarentegen vond ik Pes 6 in het begin fantastisch, maar uiteindelijk vond ik het toch gewoon wel een bout game
Laatst bewerkt: 25 sep 2007