Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Eeeh...? Dat was ik niet waarschijnlijk. Verklaar je nader ;)[/QUOTE]

    jawel met die inter filmpjes op youtube met al die omhaals en volleys:p
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    - Schietgedrag is aangepast.
    - A.I. is beter (stappen goed in en komen goed voor de man)
    - Collisions verbeterd
    - Grafisch verbeterd
    - Nieuwe commentatoren
    - Schwalbe mode
    - Shirtje trekken
    - Meer sfeer
    - Langere replays

    Dan heb ik het nog niet over de vernieuwde editmode (gebruik van Xbox Live Vision Cam), de extra stadions, noem maar op.

    Het spel speelt gewoon veel lekkerder en soepeler dan PES6. Als je dat niet merkt, dan vind ik dat gewoon vaag.

    Voor mij is het zeker een verbetering t.o.v. PES6.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Tsja, dit is natuurlijk subjectief als de neten en ik ben het er niet mee eens. Ik vind het tot op heden niet lekkerder spelen. Dat kan nog komen natuurlijk, maar heb nu iets van 20 potjes gespeeld in de demo en vind het eigenlijk maar vreemd dat jullie zoveel verschillen opmerken (tijdens het spelen zelf, niet dingen als meer sfeer en de edit-mode).
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26

    Vind ik ook, je merkt gewoon dat het schieten beter is en de passen met Y moeilijker zijn geworden. Ook al speel je met een topteam. Althans wij allemaal merken het ;)
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik geef het toch aan? Ik sprint, kap, draai, noem maar op. Ik heb er al heel wat uurtjes opzitten en alles reageert gewoon net ff wat beter op hetgeen ik wil dan PES6.

    Dat jij het niet ziet, oké, dat kan. Maar dat wil niet zeggen dat er geen verbetering is. Ik noemde nu puur zaken die met gameplay te maken hadden.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat is toch echt allemaal hetzelfde gebleven, behalve de animaties. Het ziet er misschien iets anders uit, maar bijna elke actie heeft exact dezelfde fysieke (in het spel dus) gevolgen als in PES6.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Maar de gameplay in 6 was al prima. Alleen nu kap je sneller ect. Dus dat is nog beter gemaakt. Want in 6 duurde draaien een aantal minuutjes :'-(
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee hoor... In PES6 kapte je nl altijd hetzelfde. Nu op diverse manieren. Het schieten uit de draai heeft heel andere fysieke gevolgen dan in PES6 (waar de bal standaard hoog over ging). Steekpassjes zijn moeilijker omdat de A.I. beter instapt en het inschat. Er zijn echt tal van zaken die zijn aangepast.

    Dan hebben we het nog niet eens over de animaties.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou ja, bij mij zijn de kapbewegingen (bedoel je gewoon scherp draaien of schieten en dan A?) exact hetzelfde gebleven, zijn de steekpassjes even simpel en doeltreffend en ik schiet uit de draai net zo kut als in PES6, op een uitzondering na.

    Ik begrijp werkelijkwaar niet waar jullie het over hebben.

    Ik zal straks m'n broertje eens laten spelen, die heeft zo mogelijk nog meer PES6 gespeeld dan ik.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Niet iedereen hoeft het misschien te merken. Voorlopig ben jij de enigste die weinig verandering voelt! Ben benieuwd wat je broertje er van vind!
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik voel ook weinig verandering! :+
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oops :eek:!

    Vreemd dat sommige veel verschil merken en andere weinig. Kan ook aan de manier van spelen liggen misschien.
     
  13. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel toch wel redelijk veel verandering. Alles is gewoon beter uitgewerkt: het schieten, passen, duels,... Je hebt het gevoel dat je echt elk duel moet uitvechten om de bal te veroveren. Ook de reddingen die de doelman uit voert is prachtig geanimeerd. Daarnet schoot ik van net buiten het strafschopgebied, ging net door zijn benen maar hij raakte de bal nog met zijn achterste zodat hij de bal toch nog kon redden.
    Ik heb al een favoriete speler: Saviola. Hij is verre van geweldig in de duels, maar hij is snel, behendig, staat altijd op de goede plaats en heeft niet veel kansen nodig (in tegenstelling tot een Tevez bv)...
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Heeft nu een paar potjes gespeeld en zegt precies hetzelfde als ik.

    Dat kan, of sommigen vinden de zelfde veranderingen ingrijpender dan anderen, of we praten zo nu en dan langs elkaar heen. Het zijn moeilijke discussies bij een totaal non-lineair spel :9

    Laat ik het zo zeggen: de aanvalsopzetten die ik ook al gebruikte in PES6 en de manier waarop verdedigers reageren op mijn bewegingen (die exact hetzelfde zijn gebleven voor m'n gevoel) zijn bijna precies hetzelfde als in 6.

    Iedereen speelt sowieso anders, dus het is lastig te zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  15. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het niet alsof je op Wide speelt. Het is alsof je een pc game niet op full-screen speelt. Ik vind het verder een redelijke demo hoewel ik toch echt wacht op de full version totdat ik een oordeel vel.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke, dat is wel zo. Maar teveel sleutelen aan een goede gameplay is natuurlijk niet nodig!
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Goede keeper wederom! :+
    Dit is op Professional!

    [yt]DhRlV8BkUwo[/yt]
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het is inderdaad sowieso het beste om met ons definitieve oordeel te wachten tot we het hele spel flink grijs gedraaid hebben :)
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Haha grappig :p. Keepers dus weer niet sterk. Maar dit kan de beste keepers overkomen ;).

    Vind wel jammer dat sommige spelers vaak de bala chter hun stambeen meespelen :confused:
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Denk trouwens nu wel dat ik je begrijp. Speel vanaf pes 4 en deel 5 was heel anders. Heel erg wennen. Deel 6 weer heel anders en weer wennen. 2008 is meer van hetzelfde en denk dat jij dat heel vervelend vind of niet? \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina