Inderdaad, je hebt gelijk; grafisch is het niet slecht. Maar als ik een verglijking maak met PES 6 op een ouderwetse televisie, kan ik nisk anders concluderen dat de grapichs van PES6 bete zijn dan die van PES 2008. Vooruitgang wil ik graag zien en ook wat betreft de graphics; ik zie nu eerder een teruggang...
Pes6 is een stuk langzamer en realistischer dan Pes 2008. Ik heb hier al iemand horen zeggen dat hij meer van arcadevoetbal houdt. Mijn inziens is PEs 2008 nu tot een arcadevoetbalspel verworven, waar de snelheid incl. de onrealitische schoten de boventoon voeren...
Bal loopt niet goed. Tuurlijk heb je gelijk dat het afhankelijk is van de grasmat, maar ik heb ernstig mijn twijfels dat dat in de finale versie goe d komt. Hetlijkt wel of de bal erop is geplakt..
De scheidsrechter fluit sneller dan dat ik kan zien of ik een goal heb gemaakt. Als ik alleen deze constatering deel, zal ik wel last hebben van de motoriek o.i.d..
Begrijp me goed, elke keer als een PES versie uit is, heb ik moeite om deze tot mij te nemen. Deze kritiek is ook op de demo gegeven, en niemand weet of de uiteindelijke versie veel tov de demo zal veranderen...
Maar als ik PES 6 naast de demo versie van PES 2008 leg, heb ik ZWARE twijfels....
Laatst bewerkt: 25 sep 2007