[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hier ook alleen Live gekregen.

    Ergens mogen ze van mij in die aanbieding stikken. Ze verdienen het niet eens meer dat ik het daar koop :{ (ook al wordt het nagezonden)

    Ik denk dat ik alleen al uit principe straks naar de MM ga, en daar mijn LE ophaal.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Same here. Wordt nagezonden volgens haar. Haha ik was al de 10e ofzo die ze aan de lijn had.
     
  3. Sark

    Sark Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk denk ik gewoon stiekem dat de postbodes alle Halo 3's hebben gejat en de gold abo's in de verzendenvelop hebben laten zitten ;)
     
  4. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook alleen Live, ik zal ook maar ff gaan bellen dan.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Had een hele aardige meisje aan de telefoon.

    Was er al bang voor dat er iets mis zou gaan , had liever eerst de game in huis gehad en volgende week pas het Gold abonnement.

    Kan natuurlijk vandaag nog Halo3 los bestellen en volgende week de andere game terug sturen }:]
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem vanavond halen :p kijken of ik dan kan lopen, door me enkel gagaan helaas. :mad:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Had ook wel eerder Halo 3 dan die Gold. In ieder geval denk ik dat ze die gene die Halo 3 los besteld hadden voorrang gafen, mischien zijn alle exemplaren nu op dus moeten we ff wachten. In ieder geval de game komt en dat is iets goeds, Bol.com krijgt wel weer wat respect van me.
     
  8. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er rond 2/3 uur met mij de co-op direct op legendary uitspelen. Heb 3 mensen nodig. Je kunt me toevoegen op QFP Excalibur
     
  9. SjoerdjeA

    SjoerdjeA Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met de pre-order van xboxworld?
    Die kregen we toch vandaag binnen? LE niet gehad namelijk... en de post is al geweest
     
  10. pondtie

    pondtie Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al iets binnen van gcshop? ben me nu letterlijk aan het opvreten
     
  11. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    SKULLS

    HOE ZIT DAT MET DIE SKULLS, K HEB ER ENE GEVONDEN.
    HOE MOET JE DIE CLAIMEN, MOET JE MET DE SKULL IN DE HAND HET LEVEL EINDIGEN OF JE MOET VANAF HET MOMENT DAT JE DE SKULL HEBT EM CLAIMEN. HET ACTIVEREN MOET JE DOEN VOOR JE DE CAMPAIN BEGINT DIT KAN JE DAN SELECTEREN IN JE SKULLSLIST.
    HOE KAN JE DIE ACHIEVEMENTS UNLOCKEN ????

    /Mod kan je de caps lock even uitzetten bij je volgende bericht? dank u!
     
  12. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, doe je caps lock even uit, want dit soort schreeuwerige berichten helpen heus niet.

    Ten tweede een quote van bungie.net forums
     
  13. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht dan gewoon tot je een vlammenwerper vasthoudt in H3.O-) Beetje peper erbij, denk dat dat beter smaakt.:D
     
  14. Vendoefel

    Vendoefel Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Merci, voor de opmerking.
    Dus ff skull vatten, save en dan quiten en dan staat em in de lijst als ik het goed begrijp.
    thnx
     
  15. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAH!! Ik word helemaal gek. Nog 2 uur dan kan ik hem pas ophalen |:-. Damn ik wil dat spel hebben zeg:x. Gelijk uitspelen op legendary in co-op meta mode:9. Alle achievements in 1 klap halen:thumbs: haha.

    EDIT: hier had ik overigens nog een vraag over. Kan dat wel? Dat je op co-op speelt online, in meta-mode en dan toch alle acievements haalt? Want in dat geval ga ik ook gelijk die skulls zoeken:9
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem toch maar even gehaald ik zie wel of ik hem leuk vind :+ :)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bol.com moet toch wel begrijpen dat bijna elke Xbox360 gebruiker uitkijkt naar deze game.
    Als ik naar de status kijk op de site van Bol.com dan staart er nu bij Halo3 (
    Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis ) dan ga ik er vanuit dat ze game nog op de voorraad hebben.
    Dan moet het toch mogelijk zijn dat we de game voor Zaterdag in huis kunnen hebben.

    Vind het alleen raar dat ze de bestelstats niet hebben bijgewerkt.
    Want daar staat nu Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden (verzonden) 25.9.2007
     
  18. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je hem wel leuk vind, zo niet super. Tenminste als je van FPS houd, dit zeg ik overigens niet omdat ik een Halofanboy ben (of wel maar dat weet niet aangezien mijn beeld vertroebeld is door deze vette game:9)
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou eerste 2 missies gedaan en een stukje van de derde. Samen Co-op met SVS NL. Was echt super vet, de drukte, de sfeer, het geluid. En de 2 skulls die ik vind omdat ik echt overal op zit te springen waar je maar kan springen 8). Echt te gaar, hebben hem nog niet gevonden in chapter 3 maar daar zijn we nog mee bezig.

    Skulls ftw :+

    Dingen pak je op dmb op de X knop te drukken. Alleen ze voeren maar weinig uit, ik zie geen verschil....
     
  20. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem ookal in meta gespeeld:9? Dat lijkt me zelfs nog leuker heb je ook nog eens competitie tussen jou en je co-op maat:emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina