Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat Engelse commentaar is zeker wel realistisch! :thumbs:

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Het commentaar in de FIFA serie is geweldig. Maja, die gasten doen de Premier League ook en de Engelse taal is gewoon mooi. Die geven echt commentaar met hun hart.

Evert Ten Napel:

"Die Messi! Wat een kleine veldmuis is dat toch!"

"Nee [speler], je moet niet zeuren, want het is gewoon een terechte beslissing van de scheidsrechter!"

Ik krijg echt suicidale neigingen als ik naar zijn commentaar moet luisteren. :p

En dan komt Muklder junior er nog even bovenop.

"Inderdaad, wat een fantastische redding van de keeper"

AAARGGHHH!!!!

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Insidegamer gaf hem een 9-

4. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die engelse commentator zegt iets te vaak excellent naar mijn mening en daar kan ik me wel aan ergeren. Dus ik speel meestal met mijn eigen muziek op :)

5. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Cijfers vallen toch wel redelijk uit. Denk dat het een 8 á 8.5 gemiddeld gaat worden. Misschien toch omdat de reactietijd van de spelers beter is?

Ben toch wel benieuwd. Voor mij zal het zeker nog niet zo lekker spelen als PES 2008, maar misschien is het de 60 euro alsnog wel waard (tenzij ik hem mag reviewen)

6. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    De conclusie van Insidegamer:

Ja, dat is even schrikken na vorig jaar. In een jaar tijd heeft EA een verkapte wanvertoning omgetoverd in een dijk van een game. Hoewel de game een stuk moeilijker is dan FIFA 07 (en daardoor uitdagender), is het zeker te leren en ben je eenmaal vertrouwd met de trucjes en de manier waarop je dient te voetballen, dan voelt de gameplay prima aan. Daar omheen krijg je een game voorzien van een aardig stapeltje spelmodi, een schijtlading aan licenties, fantastische graphics en een ijzersterke soundtrack. Puntjes voor volgend jaar: de gezichten moeten absoluut beter nagemaakt worden en de gameplay is niet helemaal gevrijwaard van rare momenten (keepers..). Verder istie prima!

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    IGN Australie :

8. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    niemand?

9. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem net ff gehaald bij de dixons. (Samen met Halo :cool: Hij lag nog niet in het rek. Maar werd achter even gehaald. :9

10. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HALO 3 zie ik overal, FIFA08 nergens... Waar hebben ze hem? (Omg. Utrecht)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is het NL commentaar echt zo tenenkrommend slecht?

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
  13. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    In tiel bij de dixons! Gewoon ff vragen. Hij ligt nog achter

14. EUF-DUTCHJACKAL

Leuk Bevonden:
    10
    ik vind het altijd wel grappig dat nl commentaar :b:

15. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Even slecht als in het echt ;)

16. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Commentaar is inderdaad jammer maar dat kan je natuurlijk uit zetten.

Heb al wat zaken afgebeld in de omgeving eindhoven. deze zeggen allemaal de 27e of 28e dat hij beschikbaar is. dus morgen na mn werk maar meteen wat winkels afgaan. En dan eindelijk weer met mijn favoriete clubje ten strijden trekken!

ben wel erg benieuwd naar de graphics en de stadion chants. Heerlijk voetballen op You never walk alone van liverpool. en het BOERUHHH van psv. Zijn er eigenlijk al wat chants te horen in de demo?

17. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Na vorig jaar de fifa serie te hebben overgeslagen en zonder de demo vooraf te spelen heb ik het er toch maar op gewaagd en vanmorgen het spel gekocht.

Ik vond fifa altijd redelijk leuk om te spelen, maar na veel potjes vandaag te hebben gespeeld met deze nieuwe fifa, begin ik me dood te ergeren aan het spel, en zit eraan te denken om hem weer terug te brengen..

Alleerste de besturing, die vind ik ronduit KUT, je moet met het linker stickje spelen en dat vind ik gewoon totaal niet lekker spelen bij een voetbal spel, en je kan wel een 4-tal besturingen selecteren maar je moet met het linker-stickje blijven spelen..
    Maar dat zal vast voor iedereen anders zijn, maar ik kan daar totaal niet mee overweg, en irriteer me dus mateloos aan de besturing..

Dan de camera-punten, ook dit vind ik vrij irritant worden na een tijd, het staat te ver weg, de spelers zijn daardoor te klein, en in het begin toen ik het net speelde vond ik het nog wel oke.
    Je kan wel weer de dynamische camera selecteren, maar dan staat het voor mijn gevoel weer te dichtbij.

De snelheid vind ik na een tijd ook gewoon te sloom ogen, het loopt opzich wel lekker soepel, maar ik vind het gewoon te langzaam gaan allemaal waardoor je gewoon hele saaie wedstrijden krijgt, ook omdat je zelf amper mooie kansen creeren kan, je hebt geen lekker vloeiende aanvallen, ja via de zijkant heb je nog kans dat 2 a 3 goede kansen per wedstrijd krijgt, maar ik wil ook eens lekker door het midden heen kunnen combineren..

De be a pro mode , daar kocht ik het spel eigenlijk voor, maar mijn god wat is dat slecht een simpel uitgewerkt, het enige wat je kan doen is 1 wedstrijd spelen dat ook nog gewoon een simpele oefenwedstrijd is met een gewoon bestaande speler, ik dacht dat je jezelf moest maken en dat je zelf een carriere kon maken waarbij je door seizoenen heen beter of slechter kon worden ala new star soccer dus,. maar mijn teleurstelling bleek groot..

Ik moet toegeven het speelt wel lekker de be a pro mode, de camerapunt vind ik ook goed bij deze speltype, en het speelt wel oke, maar je hebt er gewoon weinig aan omdat het dus maar 1 simpele oefenwedstijd betreft...

Kortom, ik zal dit spel waarschijnlijk niet vaak spelen, maar ik ga het wel proberen en wie weet word het nog lekkerder met spelen, maar op dit moment ben ik niet meer positief over het spel.

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Vrijwel alles wat je noemt als minpunt is persoonlijk.(besturing, camera, snelheid)

En ik dacht dat je met Be A Pro wel een carriere kon doen ?
    Dat staat toch in die fifasoccerblog review ?

edit : hmm, of komt die carriere-mode pas met een patch, misschien las ik het verkeerd.

Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  19. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Dinjoo waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?
    *stopt helaas nog steeds fifa 07 in de 360*

Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  20. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

wtf dude alleen een oefenwedstrijd met die be a star mode? ok fifa gaat dus van mn lijstje af

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina