Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb gisteravond voor het eerst even snel 2 potjes gespeeld.
    Speelde PES6 op HDtv en dit nu ook..en Grafisch vind ik hem echt een stuk vooruitgegaan hoor.
    Speelt ook weer een stuk lekkerder.
    Had een vrije trap met Ronaldinho, en waar ik in PES6 nooit (hooguit 1 keer) scoorde, ging deze bal met een mooie curve richting de kruising, maar keeper zat er net bij. Maar weet nu al dat vrije trappen een stuk leuker gaat worden.
    Het hele spelen is gewoon net weer iets beter en realistischer.
    Vond PES6 al goed, maar vind dit toch weer een stukkie beter..ziet er goed uit, kan niet wachten op de full versie.
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Het hakje zit er mooi in :)
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou, van dat afstandsschot maakte ik er dozijnen in PES6 hoor. Exact hetzelfde, van die afvallende ballen uit corners en ze er dan met Cambiasso in rossen.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hij zegt ook niet dat het nieuw is, hakjes ook zat gemaakt. Maar het schieten van afstand voelt wel heerlijk aan. Zit toch voor het eerst te twijfelen om voore en maandje fifa te halen. Alleen de bal ziet er zo stroperig uit, lijkt wel of die overal blijft plakken.
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Het lijkt wel of jij al een jaar PES 2008 hebt (kijk nog eens ff op de dvd, staat daar PES6/360 of iets anders)

    En, het gaat er ook niet om dat jij zo 'geweldig' bent dat jij daar aan dozijnen zo hebt gemaakt. Het gaat erom dat IK ze nooit zo hebt gemaakt in PES6 (althans vrij weinig met Lyon, dus niet de super sterren waar jij mee speelt) en dat ik ze nu in PES 2008 demo wel kan maken op een voor mij vrij natuurlijke manier.

    Kijk ik speel de demo niets anders dan PES6 en in PES6 maakte ik ze niet/nooit (ook geen hakbal) en in de demo wel ... rara hoe kan dat?? Het ligt NIET aan mij, het is de DEMO die wel degelijk anders speelt dan PES6
     
  6. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er nog een extra unlockable moeilijkheidsgraad bij zit
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je speelt hartje zomer heh, wacht een regenachtige wedstrijd maar eens af.
    Ik vind de bal lekker rollen.
     
  8. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn toch nog enkele van die iritante dingen die ook in pes 6 zitten. Bv dat je je soms echt bestolen voelt door de scheidsrechter. de kleine duwfouten die tegen je gefloten worden, maar die je nooit meekrijgt, dat een goede tackle op de bal toch bestraft wordt (meestal gepaard met een gele kaart). Dat de verdedigers soms de moeite niet doen om een hoekschop de voorkomen, terwijl het best mogelijk is...

    Ik heb daarnet met Argentiniƫ tegen Spanje gespeeld. Ik stond lange tijd 0-1 achter. Maar ik scoorde met mijn eerste vrije trap in de 88ste minuut. Een Spanjaard sprong naar voren uit de muur, draaide zich, deed zijn hoofd omlaag en de bal ging er net over. Dat is natuurlijk ook PES _O_.
    Het gevoel (van opluchting, tevredenheid) dat je dan krijgt, heb ik bijvoorbeeld nog nooit gekregen wanneer ik Fifa speelde...
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa bij PES wel, bij fifa niet. Vind het gewoon klote dat we nog een maand moeten wachten!!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik niet, kan ik Bioshock nog helemaal uitspelen (op mijn manier, slow gamer he;)
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Laatste game die ik heb gekocht is forza 2 en speel ik niet meer. Alleen nog pes6 en de COD4 beta. Maar die ook bijna afgelopen. Dus maar weer verder met pes6
     
  13. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    veel leukere achievements dan bij PES 6
     
  14. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vaker ik die demo speel hoe TOFFER die wordt:D

    Vraagje:

    Hoe doe je eigenlijk verdedigers mee sturen bij corners, en meer mannetjes in de muur zetten.
    Of gaat dat niet bij de demo.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  15. Grazydon

    Grazydon Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    zeer mooie achievements als het aan mij ligt.....
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Achievments zijn oke :)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet naar het menu gaan in de wedsrijd (of voor de wedstrijd) en dan naar setplay settings d8 ik en staat er onderaan def go up en dan kan je er drie kiesen. volgens mij kan je in de demo het muurtje niet veranderen
     
  18. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie uitdagingen. I like it.
    Wel weinig online achievements. De online achievements van PES 6 waren iets beter vind ik.
     
  19. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Veel betere achievements!
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2007
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    mijn broer heeft mijn xbox ingepikt en zit nu heel de tijd de demo van PES8 te spelen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina