Pro Evolution Soccer 2008 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 12 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Eindelijk uitdaging in de adchievements. Word een stuk leuker zo. Scoren vanaf 35M. Super als je die haalt :)
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat ik wilde zeggen is dat die goals niet bijzonder zijn en al niet bijzonder waren in PES6, that's all. Ik benadrukte het alleen omdat we het daar eerder over hadden en er nu toevallig een filmpje werd gepost, wat natuurlijk mooi als voorbeeld kan fungeren. Alle rompslomp en conclusies die jij er verder aan verbindt vind ik niet relevant.
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Tsja, jij bent degene die zegt dat de Demo wel heel erg op PES6 lijkt, en ik vind dat niet.

    Kijk een goal is sowieso niet bijzonder, want hij is geprogrammeerd, dus als we zo beginnen ... Wat wel bijzonder zou zijn is als er iets gebeurt in PES wat ze bij Konami niet hebben geprogrammeerd. Hmmm ...

    Maar wat flauw van Konami zou zijn is als ze doen alsof ze '2 jaar hard hebben gewerkt', maar feitelijk gewoon een nieuw label op de dvd's van PES6 versie hebben geplakt. Ik geloof van niet, maar jij schijnt het te denken (of de meerwaarde van Pes 2008 niet in te zien, misschien heb je gelijk, maar de Demo geeft mij zeker niet dat gevoel)
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Betere achievements dan in PES6.. die Gentleman achievement gaat moeilijk worden though :+
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou ja, ik vind dat er (op basis van de demo) erg weinig is veranderd. Maar aangezien het hier vooral op gevoel aankomt is het zinloos om er over door te gaan.

    Dat was ook niet m'n bedoeling; ik wilde slechts bevestigen dat schoten op goal zoals jouw filmpje van Cambiasso ook al in PES6 (op exact dezelfde wijze) mogelijk waren. Dat lekkerder schieten is ook weer een kwestie van 'lekkerder aanvoelen'.

    Laten we het maar weer ergens anders over hebben ;)
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10

    je bent bijna de enige die dat vind maarja, iedereen mag vinden wat hij vind. laten we dan ophouden met die eindeloze discussie
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    check:)
     
  8. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de demo nergens vinden op de marketplace :'-(..Heb Xbox live gold maar zie alleen bij new arrivals fifa 08 enz enz...Iemand enig idee hoe dit komt?
     
  9. berenscheet

    berenscheet Guest

    kijk gewoon bij genre of alfabet.
     
  10. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette achievements. Echt dope dingen zitten er bij! Gentleman is dope, wel moeilijk maar nu heb je ook achievements voor bv 10 matches lang. Dat vind ik wel vet.

    Ze zouden trouwens moeten invoeren dat je kaarten, overtredingen en vermoeidheid meeneemt naar de volgende wedstrijd. Nu kan je vaak een doodschop uitdelen zonder echte gevolgen, ook zou je dan spelers moeten of kunnen gaan sparen voor de volgende wedstrijd. Nu speel je veelal dezelfde match opnieuw. Ronaldo weer een doodschop geven, Rosicky wisselen omdat die helemaal uitgeput is. Ook krijg je met die toevoegingen meer variatie omdat dezelfde opstelling nadelen heeft (vermoeidheid). Het zit er vast niet in, maar dope zou het wel zijn. Een must voor deel 8/09 IMO.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Achievements zijn grotendeels makkelijk te halen, als je op beginner ofzo speelt. Daar ga ik dus voor, aangezien ik deze game toch alleen voor xbox live haal :9
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zonde man. De Master League is juist een van de grote pluspunten van het spel _O_

    Ben trouwens wel benieuwd of ze de irritante fouten uit de online mode gehaald hebben. Want die irritante figuren die wedstrijden uit gingen zitten wachten om hun punten binnen te krijgen hebben me wat aardig wat extra hartslagen gekost :mad:
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    achievements intresseert mij niet met dit spel.Want de master league ga ik heeeel lang spelen.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik blijf erbij dat ik PES 2008 een flinke verbetering vind t.o.v. PES6. Enige jammere is dat ik het af en toe toch nét ff te snel vind gaan.

    Als PES de snelheid zou hebben van FIFA 08, maar wel dezelfde besturing en responsiveness als PES, dan was hij superrealistisch! Nu is hij ook wel realistisch, maar ik vind de snelheid vooral bij het rennen te snel. Als je rustig rondtikt is het opzich wel te doen.
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik speelde in PES6 altijd op 30 minuten. Zou het in PES2008 op 30 minuten ook de hele tijd zo snel zijn? Ik meende in de demo een soort 'fatigue' te ontdekken (maar bij wedstrijdjes van 5 minuten is dat lastig natuurlijk)
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    True, ik speel altijd 15 minuten, maar ik vind het gewoon nét even te snel gaan op sommige momenten.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Speelt het anders dan in leipzig? Kan zijn dat de demo een oudere built is...
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik weet niet, het is alsof het toen meer de snelheid van PES6 was. Merkte toen eigenlijk weinig verschil. Ook de cutscenes leken daar vloeiender te lopen.

    Maargoed... we zullen de final af moeten wachten ;)
     
  19. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Sta nergens meer van te kijken. Het zou zo maar kunnen dat Konami met opzet een vroegere demo uitbrengt om zo een soort van extra boost te geven aan de game wanneer die straks veel beter is in gold status.
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    mja dat vind ik altijd zo'n gespeculeer. Je brengt toch juist een demo op de markt die de concurrente wegvaagt?

    Net zo als dat de hele versie van fifa08 betere respons schijnt te hebben. Waarom niet in de demo. Veel spelers nemen niet goed te tijd om een demo te checken. Als ze dan een demo spelen die traag aanvoelt is hun oordeel snel klaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina