Project Gotham Racing 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wanneer komt ie nou! 8)
     
  2. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees zojuist dat bizarre is opgekocht door activision, ben benieuwd wat voor gevolgen dit heeft voor pgr in de toekomst.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mag ik jouw bron?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net gelezen dat Bizzare is overgenomen door Activision. Betekend dat ze dus niet meer bij Microsoft werken ? Dus mischien geen Xbox Only meer ?
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Niet zoveel tegen op Activision, maar denk wel dat dit exclusieve titels gaat schelen. Zolang de PGR serie maar xbox only blijft :)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het zal nooit meer hetzelfde zijn! :'-(

     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Probably het einde van de serie zoals ie is. Erg jammer, vond pgr wel een leuke racer.. hou niet van Forza games.
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gehoopt dat PGR door zou gaan onder Activision maar nee dus, ben benieuwd hoe het verder gaat na deel 4.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    er komt misschien toch wel een nieuwe pgr? alleen niet door bizarre.
     
  12. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ik snap sommige hier echt niet. Wat maakt het nou uit als PGR ook naar de Ps3 gaat? Zolang PGR ook op de 360 komt is het toch goed? Een game als PGR moet iedereen van kunnen genieten. Net zoals ik vind dat bijvoorbeeld MGS4 ook naar de 360 moet komen dan kunnen er meer mensen van genieten...

    Nieuws: Bizarre Creations stopt met Project Gotham games

    Donderdag 27 september 2007 - Eerder vandaag werd bekend dat ontwikkelaar Bizarre Creations, met name bekend vanwege de Project Gotham Racing games, is overgenomen door Activision. Hierdoor zou de studio multiplatform gaan, waardoor het aannemelijk leek dat de Project Gotham Racing franchise in de toekomst ook op andere platformen zou gaan verschijnen.

    Dit gaat waarschijnlijk echter niet gebeuren, want vandaag is tevens bekend geworden dan Bizarre Creations stopt met het ontwikkelen van de Project Gotham serie. Project Gotham Racing 4, waar het bedrijf momenteel aan werkt, zal nog wel worden afgemaakt, maar daarna is het einde verhaal. Wie de games daarna zal gaan ontwikkelen is nog onbekend, maar het lijkt er in ieder geval op dat Microsoft de franchise in eigen handen wil houden.

    In plaats daarvan zal Bizarre zich gaan richten op nieuwe games binnen de Geometry Wars franchise. Bovendien werkt het momenteel voor Sony ook aan The Club.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2007
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. dat bericht dat er geen PGR games meer van bizarre gaan komen heeft geen bron.
    En als ik het stuk lees van 1 van de medewerkers van bizarre creations, lees ik nergens dat PGR niet meer door hun zou worden gemaakt. Ik ben dus niet overtuigt.

    Het enige wat ik zie veranderen is dat ze (eindelijk) multi-platform gaan. En mensen die hierop tegen zijn moeten even nadenken over de voordelen in plaats van na te denken als een fanboy.
    Meer platforms staat gelijk aan meer verkoop, en meer verkoop staat gelijk aan meer inkomen... en meer inkomen staat gelijk aan een groter budget aldus meer en betere games.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Absoluut niet.
    Multi platform betekend snelle crappy ports.
    En minder games waardoor je trots op je console kunt zijn :9 :+
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even aan toe te voegen (editen werkt ineens niet meer? :confused:)

    Ik heb de stukken nog niet gelezen, maar ik neem aan dat er wat paniek is omdat de PGR serie van microsoft is, ook al maakt bizarre de games, zij geven de PGR games niet uit, dat doet microsoft die de rechten bezit van de PGR series.

    Dan nog.. dubbel plezier moet je maar denken... microsoft gaat gewoon door met het verkopen van de PGR games (ik geloof in totaal al 5 miljoen exemplaren verkocht wereldwijd) en dan zal bizarre echt niet stoppen met hun race titels die ze al maakten toen de dreamcast uitkwam 7 jaar geleden.
    Die race games komen gewoon onder een andere titel.
     
  16. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het zal me niks verbazen als MS wat medewerkers van Bizarre overneemt om zo zelf aan de PGR serie verder te werken.

    MS wil natuurlijk niet dat een van de paradepaartjes (naast Halo) niet meer exclusief op de Xbox uitkomt.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jammer :mad:. Dat het voor hun ook moeilijk is om een spel op de markt te zetten. Je zou toch zeggen dat ze goed binnen zijn met hun PGR :eek:. Hoe de fock krijgen ze dan Babe of Tom and Jerry als game op de markt...
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mischien kan Microsoft de PGR Serie overnemen.
     
  19. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang er nieuwe Geometry Wars games uit blijven komen ben ik tevreden :)
     
  20. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de duidelijkheid, de pgr-franchise is van microsoft de vraag is alleen wie er nu aan moet gaan werken. Jammer dat bizarre het niet meer zal doen, ongetwijfeld zal er wel weer een racegame van hun komen, maar mischien is het ook wel beter dat na 4 delen er vers bloed komt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina