Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx voor de info allemaal. Moet zeggen dat ik het begin dit jaar heb geprobeerd en er zo m'n buik van vol had dat ik geen poging meer heb gedaan.
    Ga het binnenkort toch nog maar eens proberen.
    Overigens heb ik al wel het k-lite codec pack op m'n PC staan; moet je die eerst deïnstalleren?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En welke tool is dat dan? :)

    En alle screens in de startpost doen het niet meer. Laat het 't ff weten.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    transcode 360 , maar ik zal eerlijk gezegd geen avi's streamen via de media center :eek:
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Want? Heel veel anime die ik download zijn allemaal AVI. En is wel makkelijk als ik die direct kan kijken,. Anders moet ik ze eerst weer helemaal omzetten. Dit gaat ook voor heel veel concerten en/of DVDs.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb het niet over Divx, maar gewoon over AVI bestanden. Of is dit hetzelfde? Ik heb er echt zelf totaal geen verstand van he! En ik vind Media Center inderdaad ook niet echt handig, als ik video van de PC bekijk ging ik gewoon altijd naar Tabblad Media -> Video -> Computer, maar daar kon AVI niet. Nu dacht ik dat het met Media Center wel kon. En dat kan toch? Maar hoe nou precies? En van dat topic word ik niet veel wijzer, want waar gaat dat nou precies over? En dat TVersity heeft nogal nadelen lijkt mij.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat is het zelfde :) Media center kan dat niet... er zijn geen legale avi bestanden in omloop ... TVersity is een stuk makkelijker
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dus AVI is allemaal illegaal? :+ Niet dat ik zo legaal bezig ben, maar dat wist ik niet. Hehe. Maar ook, ik zal TVersity 's uitproberen dan.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    transcode kan je ook gebruiken hoor, maar het duurt langer voor je een film te zien krijgt ..:)
     
  10. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag. Ik heb transcode geinstalleerd op vista home premium.
    Dan probeer ik op de xbox met de optie: Meer een filmpje te transcoden en dan krijg ik de melding dat het afspelen niet mogelijk is omdat er bepaalde codecs missen?

    Wat moet ik doen?
     
  11. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: HDTVnieuws.nl

    [​IMG]

    Ik denk dus ook goed nieuws voor ons, 360 bezitters 8)
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb altijd problemen gehad met Xbox360 vs MCE2005.

    Was vanavond even met nieuwe laptop (Vista Premium) aan het spelen , krijg ik eens de melding dat een onbekende apparaat toegang wil hebben :confused:
    Wat blijkt ik had perongelijk op de Bluetooth afstandbediening van de PS3 gedrukt waardoor deze aan ging.
    En de PS3 wilde toegang hebben tot WMP en Twonkey Media.

    Zetten net de Xbox360 aan en er gebeurde het zelfde als met de PS3.
    Beide consols werken perfect met Vista \o/
     
  13. Roborob

    Roborob Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    Ik heb nu Transcode 360 en Media Center 2005 en My Movies Software.
    Deze 3 werken perfect om iso bestanden vanaf de harde schijf te streamen naar mijn XBOX 360 incl Dolby 5.1 en Ondertitels en een mooie database in het Mediacenter menu met IMDB. Maar het valt me op dat ie de ene keer wel subs pakt en de andere keer niet, heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand de oplossing zodat ik altijd SUBS heb.

    Ook wil ik HD wmv bestanden streamen met een losse SRT file, is dat iemand al een keer gelukt ??
     
  14. cdr

    cdr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    tv kijken loopt vast

    hallo,

    weet iemand hoe het kan dat de tv uitzendingen van programma gemiist allemaal na ong 15 min vast lopen? verder bekabeld en geen net5werkproblemen. b.v.d.
     
  15. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje. Ik ben in het bezit van Vista premium en dus ook Windows Media center. Ik had voor de grap even me Xbox 360 met me laptop connected en alles ging goed totdat ik een film wou afspelen. Me xbox zag al me films wel die ik gedownload heb maar als ik ze dan af wil spelen doet hij het gewoon niet.

    Ik denk dat het komt omdat alle films .avi zijn en niet .wmv .
    Weet iemand hoe ik die films van .avi naar .wmv kan krijgen? Of moet ik gewoon proberen alleen .wmv films te downloaden (als die uberhaupt bestaan)? Of is het een ander probleem..
     
  16. Bluze

    Bluze Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is visualisaties aan te zetten bij het afspelen van muziek in Media Center?
     
  17. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb geen media center maar heb wel TVTonic kunnen krijgen op PC kun je dat programma ook op de xbox360 afspellen of heb je dan ook MC nodig
     
  18. Sec Airborne

    Sec Airborne Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen.
    Ik zit met een probleem ik heb mijn media center verbonden met mijn Xbox 360
    en het werkt verder allemaal prima behalve het tv kijken .
    Ik heb een pctv kaart in mijn pc dat is het probleem en ik kan ook rustig tv kijken op mijn pc.
    Maar heb het beeld lopen via S-video werkt allemaal verder goed alleen nu komt het :

    Wil ik mijn tv instellingen op mce gaan maken vraagt of ik beeld ontvang via kabel,satteliet,of antenne.

    Nu is dit eigenlijk dus kabel maar het loopt via S-video via een Av-out scartblokje.
    Maar ik moet in die instellingen dus sateliet kiezen anders staat er geen S-video tussen klaar ik daar op klikken gaat allemaal goed ik krijg zelfs een klein schermpje te zien met het live beeld van mijn kabel via S-video.
    wil ik mijn instellingen voltooien.
    Dan gasat ie naar een infrarood signaal zoeken maar ik heb geen setupbox dus kan mijn installatie niet voltooien.
    Dus geen tv via s-video Hoe in vredesnaam kan ik dit oplossen ikwil niet een s een infrarood afstandsbediening ben ik niet nodig maar nu moet ik speciaal een setupbox kope om mijn instellingen te voltooien.
    dat slaat toch nergens op hoe kan ik dit oplossen ?|:-
     
  19. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand deze vraag nog beantwoorden
     
  20. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan heb je WMC nodig.
     

Deel Deze Pagina