[PC Gaming] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 28 jul 2006.

1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet gewoon een dx10 kaart? imo een must voor crysis. :D

2. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Geen must.
    Gewoon te kort aan geld. Ik kan een X1950 XTX krijgen voor 200 euro. Voor een HD2900XT betaal je nog 350 euro. Terwijl ik met 2 X1950 XTX'en veel meer performance krijg. Zetten gewoon AA full, en dan zal hij het misschien nog trekken.
    Alleen geen DX10 effecten. Maar daar kan ik mee leven.

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Halo 2 gister binnen en al op Legendary uitgespeeld, nu nog de laatste achievements :+

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    JAAAA!!! Ben uitgenodigd voor Beta tester Bij Hell Gate London!

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Iemand enig idee hoe het zit met het krijgen van een BSOD bij het installen van MOH: Airborne (zowel de demo als de full game)? Ik heb wat gegoogled en het komt bij meerdere mensen voor.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Met spijt moet ik meedelen dat ik het pc kamp verlaat... wat Bioshock betreft toch:+.

Nadat ik de eerste level heb uitgespeeld was ik zeer benieuwd wat er zou gebeuren als ik alle sisters zou redden i.p.v. ze te harvesten. Natuurlijk zou ik de game op pc ook 2 keer kunnen uitspelen, maar daar ga ik zeer waarschijnlijk niet de motivatie voor hebben. Ik betwijfel zelfs dat ik de game op pc ga uitspelen. Ook beviel die eerste level me veel beter dan de demo, die ik al niet mis vond.

Bij de 360 ben ik sowieso al eerder geneigd een game uit te spelen. Daarboven op komt nog eens dat de 360 versie achievements heeft en alhoewel dat dat me niet echt boeit (speel ik gewoon te weinig games voor), geeft het toch de nodige motivatie om de game twee keer uit te spelen. Daarom heb ik dus vandaag de 360 versie besteld en niet de pc versie (die ik al had O-)).

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
  8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huxley = U3 Engine, toch ?

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jah en de systeemeisen komen zo goed als overeen met Bioshock welk toevallig ook een UE3 game is.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo :) Mijn vermoeden dat ik Gears ook lekker kan gaan draaien straks wordt zo alleen maar groter :cool:

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Liggen de systeemeisen van bioshock dan niet hoger 8) :p naja .....

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Systeemeisen BioShock vallen best mee :)

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik gebruik 2 schermen een 22 inch en die van m´n laptop en nu wil ik op m´n 22 inch spele die game en op de andere firefoxe of w/e. Alleen kan dat als ik m'n 22 inch als hoofd monitor inschakel en dit wil ik niet...

Hoe kan ik dan nu toch op die 2e monitor die game spele?

14. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het probleem ook gehad. Eerst moet je je monitoren herkennen. (op het computerscherm rechtermuis, daarna eigenschappen en daarna instellingen).
    Dan zie je 2 schermen staan. Als je op de ene klikt, staan er vakjes om een vinkje in te zetten. Bij de ene zie je 'Dit apperaat als hoofdmonitor gebruiken' en 'het windows bureaublad uitbreiden naar dit scherm'. op het andere scherm staat alleen de 2e optie aangevinkt. Vink nu op het scherm dat je als 'gamescherm' wilt 'dit apperaat als hoofdmonitor gebruiken' aan. Dan zou het moeten werken.

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Oké, thanks. Werkt nu wel :).

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga vandaag de speciale editie van World in Conflict halen. Iemand hier die in WiC vanavond online gaat? Ik wel iig :D

17. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Zit erover te denken om 'm te gaan halen.:)

Alleen eerst maar eens H3 halen & kijken wat er van m'n geld overblijft..O-)

18. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Bioshock uitgespeeld (ja, ik doe lang over m'n games, maar het is toch leuk als er elke dag wat nieuws is :)) en ik heb net het 'goede' einde meegemaakt. Kan iemand me vertellen (mss gecensureerd door een spoiler) wat er in het slechte einde gebeurd? Later speel ik Bioshock wel nog eens uit, maar eerst ga ik BF2 nog eens van odner het stof halen.
    Alvast bedankt! :+

19. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Heb vandaag FIFA 08 op de PC gespeelt en wat een schijt spel is dat zeg. Echt heel slecht. Heb de laatste jaren alleen FIFA gespeeld en geen PES dus ik ben geen PES fanboy, maar sinds dat ik die demo op de PC heb gespeelt ben ik er wel weg van. Speelt vele malen beter dan FIFA.

Grafisch is FIFA er ook weer niks op vooruit gegaan. Waarom is de PS3/X360 versie wel zoveel mooier?

Deel Deze Pagina