Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand anders nog een beetje last van fps problemen online? Toenet zag ik een paar youtube filmpjes en ik merkte dat de fps daar toch echt 10x beter was, misschien kwam het doordat het zo'n klein filmpje is, maar ik heb echt slechtere fps tijdens het spelen. Erger me er best wel aan.

    Misschien ligt het aan m'n x360 en is m'n cache vol ofzo. Hoe leeg je die ook alweer?
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Level ups gaan weer lekker snel, had gisteren een paar uur gespeeld en zat al op lvl 10. :) Vanavond ff de hele avond, fock die Singleplayer, Multiplayer FTW! :+
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    JEzus wat is snowbound een kut level :confused: Alleen maar campers met shotgun.. daardoor ook nog level omlaag gegaan :confused:
    EN weet iemand wat dit voor medal is:
    [​IMG]steaktaculat! Luke owes you a steak dinner
     
  4. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom kan ik alleen maar de zelfde 4 levels spelen?
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan nog, het kan eraan tippen :) Het is gewoon even wennen maar zeker net zo leuk/leuker \o/
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wat is MVP? Ik ben dat al een paar keer geworden :9
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    dat je de meeste kills hebt van de 2 teams bij elkaar
     
  8. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil tussen custom games & matchemaking? en kan je bij ranked match geen Slayer doen ??
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    @HH
    Die steaktacular is dat je met meer dan 20 punten van een tegenstander wint
    . En MVP is Most Vaulable player, maar meestal zegt dat niet wie de beste is eigelijk :+. (gaat meestal per meeste kills of meeste captures van vlaggen of bommen, maar als je evenveel hebt als een ander word er een willekeurig genomineerd, als de speler 18 om 22 gaat en jij 18 om 10 kan die gast die 4 negatief staat nog MVP zijn...

    In MM speel je settings/maps die door bungie voor jou en andere worden samengesteld zodat je kan spelen zonder uberhaupt ergens aan te denken. Customs heb je zelf alles in de hand en moet je je eigen spelers regelen.

    Meer vragen, stel ze hier :+
     
  10. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zo'n mooi spelletje king of the hill gedaan!
    Echt chaos, iedereen killt iedereen. Halt zelfs een quatro kill ofzo :)
    Constant explosies en geweerschoten, je mocht blij zijn als je 2 seconden 'in' de hill stond.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Iemand al Capture The Flag uitgeprobeerd ? Als ik dat ga spelen dan wel met Nederlanders, die andere gasten willen nooit luisteren naar strategieen.
     
  12. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Yippie, van Pacmayne gewonnen in lone wolves! Was altijd wel bekende amerikaanse mlg speler dacht ik. Owned mij 20 keer in de rondte op een lan, maar toch een leuke prestatie vind ik zelf. Khebem nog smerig gesniped en er een filmpje van een halve minuut van gemaakt, check m'n file share (hier kun je via bungie.net hem alvast in je 'te-downloaden' wachtrij zetten, zodat hij hem download zodra je op halo 3 inlogt op je x360, vette feature)!!

    Ondertussen 2 extreem zieke non-stop-halo3-speel-dagen achter de rug. Voordat halo 3 uit kwam was mijn doel de Lone Wolves leaderbords te beklimmen. Leaderbords zijn er nog niet, maar ik weet wel dat 44-45 op dit moment het hoogste Lone Wolves lvl is (Pacmayne dacht ik), en ik zit op 42!

    Eerste lvl 50 van heel halo 3 zal niet meer lukken. Ik denk dat deze mensen dat als eerst gaan doen.

    Ps: noem me vooral een level-hoer :b:
     
  13. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik ook last van sterker nog ik was de net de enige uit mn hele team met een headset op zn harses, en de tegenstander werkte wel goed samen:{
     
  14. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie het ook dat je als je connect en een game wilt beginnen het behoorlijk lang duurt (2-3 min) voordat je in een lobby zit ?
     
  15. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar ik heb dan ook dat ik een waarschuwinkje krijg dat me NAt niet goed is maar na een paar minuutjes heb ik altijd wel een game.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat is wel altijd vervelend. Vooral met Capture The Flag is het handig om een headset te hebben, gewoon met z'n allen dan een idee plannen en uitvoeren, zonder headset word het een beetje vervelend. Heb ook altijd m'n Headset op als ik Online ga, is gewoon handig en je hebt kans dat je dankzij de Headset een ronde wint!
     
  17. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn beide shooters toch ? Heb hem nu ook besteld.....
     
  18. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit spel online ook een beetje te spelen voor echte FPS noobs? Ik weet nog dat ik eens met halo2 online ging en binnen een paar minuten al was gekilled :confused:
     
  19. symtic

    symtic Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je met ranked matches een soort type game kiezen, dus alleen CTF of Zombie ofzo. Ik zie alleen de keuze uit alleen, in teamverband etc.
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zit er niet in volgens mij. Ik vind het ook behoorlijk irritant dat ik de hele tijd in een shotty snipers match kom als ik met gewone guns wil spelen, zuig nog al in snipen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina