Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zojuist nog even verder gespeeld op de Wii met m'n maat. Wat me opviel waren vooral de keepers. 3 megablunders gezien.
    Twee keer vanuit een voorzet. Keeper staat een half metertje voor het doel, voorzet is eigenlijk veel te scherp, keeper duikt terug en neemt de bal mee het eigen doel in. Zeer vreemd, mag niet gebeuren en overkomt me nu al twee keer (een keer zelf uit gescoord, ook een tegendoelpunt daaruit gehad).
    Derde flater was een schot van 25 meter die de keeper door zijn poortje liet glippen, al zie je dat in het echt ook wel eens vaker, maar ook dat was wat vreemd.
    De keepers zijn in 1-tegen-1 situaties wel vrij goed, maar van afstand laten ze het nog wel eens afweten.
    Schoten zijn leuk uitgewerkt! Voelt ook echt goed aan als je op doel poft.

Ik ga hem zelf niet kopen, ik vind een voetbalgame (PES2008 in dit geval) van de twee reeksen wel genoeg. FIFA is erg leuk om eens snel op te pakken voor mij, maar ook niet meer dan dat.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Daar gaat het ook echt om ja! Om de gezichten..

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb sinds 2004 weer een volledige fifa gehaald. Ben echt benieuwd :). Ga hem nu dan maar spelen, wel voor de volle pond van 64,99 gehaald bij MM rijswijk. Halo 3 maar 50 euro. Hou daar jammer genoeg niet van!

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb FIFA ook voor €58,- gehaald gisteren bij de MM Eindhoven terwijl Halo3 er voor €44,- naast lag.

5. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    FIFA moet je gewoon kopen, Niet twijfelen. De gezichten zijn echt niet slecht ofzo. En als je "mooie" gezichten wilt zien koop je maar een fotoboek. In de hele wedstrijd zie je misschien gemiddeld 30 seconden een aantal gezichten. Wat ik belangrijker vind zijn de shirts, de namen, de stadions, de chants. en deze zijn in FIFA toch echt beter dan bij PES. De graphics zijn echt TOP. Ook heb ik de keeper ook nog niet kunnen betrappen op hele grove blunders.
    Iedereen moet zelf weten wat hij koopt maar dit jaar heeft EA toch een pareltje gemaakt. Als ze dit doortrekken denk ik dat het ultieme voetbal spel in de maak is.

Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  6. TheGodfather

TheGodfather Guest

Hier ben ik het voor het grootste gedeelte mee eens. Alleen heb ik de keeper wel een grove fout zien maken maar dat hoort bij het voetbal. Want in het echt maakt een keeper ook wel eens een blunder.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Tot nu toe vind ik het kut. Als een speler vrij staat druk ik op passen. In de tussentijd staat ie alweer gedekt. Passen gaat langzaam en stroef, speel dan wel met FC groningen. Maar speelt nog niet echt lekker. Maar speel pas me 3e wedstrijd!

8. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dus van jou mag iedereen kale kop met een mond neus oren en een paar ogen hebben? want faces maken tog niet uit?
    en ik vind pes zoiezo lekkerder spelen, had fifa maar niet met zo'n slechte demo moeten komen want die vond ik zeer matig.

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zal de volle versie ook maar niet halen. Godver wat ben ik erin getrapt. Iedereen hier vind het geweldig, vind het nog steeds kut. Zonde van me centen!

10. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Jammer dat je er zo over denkt! Ik ben sinds jaar en dag een PES fan in hart en nieren, maar heb deze Fifa een kans gegeven.. En met succes!

Ik zeg niet dat dit spel beter is als PES of wat dan ook, maar het speelt gewoon leuk, de doelpunten zijn mooi, de opties, het online, alles gewoon.

Het is gewoon een erg leuk spel, niets meer en niets minder. Maar daarom ga ik PES2008 zeker wel kopen _O_

Maar met deze Fifa 08, is erg weinig mis, sterker nog, ben erg positief verrast :)

Absoluut een aanrader voor iedereen die wat heeft met voetbal! :)

11. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    With all due respect, de Wii versie kun je niet vergelijken met de PS3/Xbox360 versie. Totaal andere engine.

12. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Daarom denk ik dat ik het ook crap ga vinden want volgems mij speelt het nog steeds zo sloom als dikke stront in een trechter.

13. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Graag wat reviews jongens!! Op PES2008 moet ik nog wat wachten en denk dat ik morgen toch ook fifa08 eens ga halen.
    Maar voorlopig lees ik hier niet echt doorslaggevende argumenten waarom ik deze wel of niet zou kopen.
    De demo kon me voorlopig weinig overtuigen, al moet ik toegeven na een tijdje spelen dat het me wel wat duidelijker word. Rustig van achteraan opbouwen en balletje rondspelen, niet te snel naar voor willen gaan en dan lukt het wel blijkbaar.
    Toch had ik graag wat meer uitleg over de spelmodes en of er een editor bijzit om personen aan te passen enzo?

FCDanny, jij lijkt me een echte PESser te zijn, wat is jouw conclusie nu?

Cheers!!:b:

14. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom denk ik dat jij moet wegblijven uit deze thread. Ik vind het allemaal best dat jij Fifa niet leuk vindt, maar dat weten we nu onderhand wel.

15. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    got your point|:- verder nog iets nuttigs bij te dragen aan deze topic verder?

Ontopic:
    IK zelf heb Fifa ook gehaald maar dan op de PS3, puur voor de controllers.
    ik zelf vind Fifa helemaal geweldig, omdat het gewoon moeilijk is om een kans te creeren en een goal te scoren.
    wat ik daar zo leuk aanvind? je moet MOEITE doen, het loopt niet sloom het loopt gewoon normaal, zoals je ook op het voetbal veld ziet.

Ik kan me zeker vermaken met deze nieuwe Footie game, de coach mode is wel grappig maar niet juh van het, nu bezig met de Spurs en het maakt me niet uit dat het in het begin slecht gaat ik kom er uiteindelijk wel met de bewegingen en de maniertjes om kansen en goals te maken.

16. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Zelfs ik begin nu te twijfelen om hem te halen... Op dit moment heb ik eigenlijk geen spel wat ik speel en om de tijd tot Pes door te komen is Fifa misschien wel een leuk tijdverdrijf...

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Na fifa 08 blijf ik nog steeds een echte pesser. Jaren geen fifa gehaald maar iedereen was positief dus ook maar gehaald. 10 wedstrijden denk ik gespeel en loop me alleen maar te irriteren. Ballen komen vaak niet aan. Loopt ene mannetje diep. Op het moment van passen staat ie opeens weer stil. Verdediger komt er heel gemakkelijk voor. Krijg alleen maar tegendoelpunten uit corners want ze verdedigen echt niet goed dan. Kan ook aan me kwaliteiten liggen hoor. Probeer gewoon teveel te spelen als hoe ik PES speel en dat lukt gewoon niet. En ga het verder ook niet meer proberen. 3 uur geirriteerd. Ik wacht lekker tot pes2008. Hoop dat MM spellen weer terugneemt die 1 dag gespeeld zijn. Weet iemand hier wat vanaf?

Positieve dingen:
    - Het voetbal ziet er heel realistisch uit.
    - Mooie Graphics.

Verder weet ik het niet. Ben blij als ik hier weer van verlost ben.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zo dacht ik ook, heb echt verkeerd gedacht. Als je eenmaal PES gewend bent of FIFA is het gewoon niet leuk om voor een maandje over te stappen. 2 totaal verschillende spellen!

19. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Is het net als bij PES moeite door de intelligentie van de verdediging? Of omdat de keeper gewoon alles tegenhoudt.

Ik zit ernstig te twijfelen tussen Fifa en PES dit jaar.

20. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer ik PES bij Play.com bestel, is het commentaar dan wel engels?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina