Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Iemand die weet of je bij de MM een spel kan omruilen ook al is die al een keer gespeeld? Kan het namelijk nergens vinden.

2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Als de seal van de verpakking is dan kan je em niet meer omruilen.

Ontopic:
    Ik heb Fifa08 ook en vind het een vooruitgang ivm 07, het speel allemaal een stukkie beter en het ziet er goed uit. De nadelen wegen imo niet op tegen de voordelen zoals de geweldige Be a Pro optie, eindelijk een keer echt voetbal waar je aan moet voelen wat je moet doen. Helaas is deze optie alleen leuk op de world class of hogere nivo's.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben ook een echte PESser maar ik heb dit jaar FIFA een kans gegeven en ik ben blij dat ik dat heb gedaan! Echt een hele goede game. Vanavond heel de avond online gespeeld en dat loopt echt heerlijk. Paar leuke wedstrijden gehad met hele mooie doelpunten! Het totaalpakket van FIFA klopt gewoon. Ongelofelijk veel opties en mogelijkheden en dat is voor iemand die járenlang PES heeft gespeeld een hele plezierige vernieuwing.

Ik speelde in het begin ook met de PES-stijl, en dan kom je inderdaad niet ver. Maar zodra je daar vanaf stapt, dan speelt het heerlijk. Ik ben harstikke blij met m'n aankoop van FIFA08!

Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    In de algemene voorwaarden staat dat Software niet omruilbaar zijn.
    Maar je kan het altijd proberen, de Media Markt doet niet zo snel moeilijk.

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Hebreeuws.*)

6. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bij mm den haag staat er heel duidelijk dat als de seal verwijderd is, je em nog binnen 24 uur kan ruilen. Heb ik zo vaak gedaan.

7. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf heb nooit moeite gehad met de defensie van Pro op watvoor niveau dan ook, maar de defence van fifa op prof is behoorlijk pittig.
    de keepers maken gekke blunders maar ook wereld reddingen.

Twijfelen tussen fifa en pes ach neem ze alle2 doe ik ook ;)

8. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Dank je pannekoek...

Het gaat er mij om dat ik niet, om wat voor reden dan ook, de NL taal krijg als ik de engelse versie er in stop.. Dan kan ik hem net zo goed in NL halen.

9. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Wat voor manier van spelen gebruiken de Pessers onder ons bij deze nieuwe fifa?

Ik zelf speel ook nog op de pes stijl.. maar inderdaad echt succesvol is het nog niet!

Wie kan mij tips geven? :)

10. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Bal proberen 1 x aan te raken. Veel gebruik maken van 1-2 tjes. Diepe ballen spelen op aanvallende middenvelders. zo nu en dan Afwisselen met verassende schoten. Randje 16. na een vleugel aanval snel omschakelen en druk zetten via de 4 punts toets naar onderen te drukken. Veel afwisseling in je spel brengen, zowel snelle counters als rustig rondtikken. Gewoon blijven proberen lukt vanzelf.

Ik ben nog steeds zeer positief gestemd over deze footy, het aanpassen van spelers gaat ook prima!
    Gisteren vooral bezig geweest met friendlies, en de be-a-pro-mode.
    Keeper doet wat hij moet doen en verschil van kwaliteit tussen teams merk je goed!
    Speel je met PSV met gemak nec van de mat maar liverpool, milan, Man United. is het de hele wedstrijd goed opletten, verdedigen. constant loeren op die ene mogelijkheid, en die ook maken!
    Anders gaat de tegenpartij met de overwinning er van door. Erg realistisch dus. Zoals in het echt kan je als je goed getraind hebt het makkelijkste scoren uit dode spel momenten zoals een vrije trap of een corner. Maar bij de wat mindere teams kun je ze helemaal van het veld spelen en meer kansen creeren als tegen de betere teams.

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  11. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    De commentaren zijn echt lovend voor deze nieuwe veris. Heb geen Fifa spel meer aangeraakt sinds 2000. (buiten natuurlijk demo's) Toen ben ik echt overgestapt naar PES. En ervoor nog ook op ISS (op snes). Vond demo van deze fifa niet slecht maar kon moeilijk wennen aan gameplay. Maar ben toch serieus aan het twijfelen om mij deze aan te schaffen, op z'n minst een kans te geven. Het blijkt dat ze bij EA eindelijk begrepen hebben hoe een voetbalspel moet zijn.

Zijn er hier veel 'pro' PES gamers die deze fifa hebben aangeschaft en hem de hemel inprijzen?

12. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Nooit gedacht dat het ooit nog zover zou komen, maar ik heb net FIFA besteld bij Play.com... ;)

Ben benieuwd of ik het Fifa virus te pakken krijg of dat ik er na een paar wedstrijden weer net zo over denk als vorige week. de positieve reacties van Rivanov hebben me toch over de streep getrokken.

13. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gigatisch veel FIFA als PES gespeeld ik heb zelfs ISS hier liggen voor de playstation:p.
    Maar PES heb ik ver uit het meest gespeeld. FIFA 08 is tot nu toe de beste footy die ik in al die jaren gespeeld heb. Graphics, Sfeer, Gameplay alles klopt aan deze game.

14. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Toch raar dat je geen seizoen kan spelen in be a pro mode:

Op de site van EA :

"Stap in de schoenen van een prof via het nieuwe speltype Speel als prof: Teamspel-seizoen. In dat speltype word je uitgedaagd dezelfde onderdelen van het spel onder de knie te krijgen als een echte voetbalprof: van positie kiezen en tackelen tot het spel 'lezen' en passen. Ga het veld op met een zelf ontworpen speler om een hele wedstrijd als die voetballer te spelen en groei in de loop van het seizoen uit tot een topspeler. Nooit eerder heb je voetbal op deze manier kunnen ervaren: je vaardigheden één voor één verbeteren, net als een echte prof. Speel met maximaal drie vrienden die allemaal gekoppeld zijn aan een speler van je favoriete club, voltooi individuele uitdagingen om de eigenschappen van je speler op te schroeven en bezorg je ploeg overwinningen. Je speelt tegen diezelfde vrienden om de beste speler van het seizoen te worden."

Dan nog die nederlandse commentaar.... Dammnn twijfelen hoor...
    Kun je gewoon de Belgische jupiler league naspelen?
    Heeft KV Mechelen sponsors en de goeie outfits?
    Zit hierin een soort champions league in verwerkt enzo?
    (Een beetje zoals master league van pes) :{

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind hem ook geweldig, heb nog geeneen goal gemaakt (in 7 games vs CPU), maar ik merk wel dat ik elke wedstrijd beter wordt.

Ook dat commentaar van fcdanny over dat slechte passen enzo, dat dacht ik in het begin ook, maar je moet het gewoon helemaal opnieuw leren, bv. de pas-ontvanger naar de bal toe laten komen, en hem zijn lichaam laten gebruiken, anders kruipen verdedigers er heel vaak voor.

En dat Nederlandse commentaar heb ik alweer uitgezet, best grappig trouwens, maar na een paar games ben je het wel zat.

16. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands commentaar is klote maar ik zet het commentaar gewoon uit.
    Je kunt inderdaad de jupiler League na spelen. Of mechelen er bij zit durf ik niet te zeggen maar wil ik straks wel even voor je nakijken.
    Ook zit er diverse toernooien in waaronder een soort van champions league. Ook zit er een Coach mode bij waar je ook aan financien, moraal, transfers, scouts moet gaan denken.

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    zeg ik als belg zal je beantwoorden hehe

Kun je gewoon de Belgische jupiler league naspelen? yep is mogelijk!!!
    Heeft KV Mechelen sponsors en de goeie outfits? yep is mogelijk!!!
    Zit hierin een soort champions league in verwerkt enzo? yep is mogelijk!!!

over de be a pro mode ga ik kort zijn, is eens leuk voor een paar games maar is naar mijn mening eringestoken om te experimenteren wat de mensen er van vinden. indien ze dit goed vinden, zal er volgens mij een volledig uitgewerkte be a pro mode inzitten in fifa 09.

over het commentaar kan ik het volgende zeggen.
    heb het aanstaan maar niet heel luid!!! maar eigenlijk is het nog niet zo irritant, meestal zegt hij alleen de naam zoals biglia, deschacht enz...
    maar idd ik mis ook het engelse commentaar.

over de gameplay ben ik zeer tevreden.
    ben gisteren begonnen met anderlecht in de manager mode en heb er ondertussen mijn eerste seizoen ook opzitten.
    het speelt gewoon zeer lekker, in het begin het ik aanpassingsmoeilijkheden doordat ik weer pes6 gewoon was, maar eens je het spelletje doorhebt kun je mooie combinaties maken en mooie goalen maken.
    er komt nu gwn meer taktiek bij kijken, niet meer bij elke goal één vs één met de doelman!
    over de doelman ben ik ook tevreden, heb ze nog geen fout zien maken!!!!
    natuurlijk is de game is niet perfect, er zitten ook paar bugs in zoals het veel raken van de paal, spelers die blijven staan enz..

algemeen concludeer ik dat fifa08 een goede stap is naar een nog betere game.
    idd pes en fifa zijn totaal andere games op gebied van gameplay maar elk van deze games geeft zijn charmes en ik speel ze allebij hehe!!!
    l

18. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ok dank hiervoor! Kga hem nu halen sé, PES is nog een maand wachten! \o/

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja ik! :)

20. Cole