Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Nee, het is belangrijk dat je ze echt doet of juist niet. Dus je moet ze allemaal of redden of allemaal niet redden. Met het laatste heb je iets meer adam voordeel. ;):thumbs:
     
  2. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist ook weer een stuk gespeeld in de Olympic Heights, little sisters al gered, eerste 192 of wat het ook was ook gepakt en nu op weg naar de volgende.

    Alleen het rare is, bij de "Maxed All Tracks" Achievement, ik kocht zojuist bij een gatherer's garden de laatste combat slot die ik nodig had, en daar netjes wat ingezet. Alleen geen achievement. Als ik dan bij een gene bank kijk, zijn ze op het eerste oog allemaal maxed, maar als ik dan de combat aanklik, mist er toch nog eentje. Bug? Hoop dat ik hem dan bij de volgende gatherer's garden nog een keer kan aanschaffen. Ben niet perse een achievement-whore (zal er bij dit spel zowiezo een aantal missen), maar ik wil ze wel krijgen als ik ze verdient heb :9. Nu toch het gevoel dat ik een schouderklopje heb gemist...
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt dat je met iedereen te redden meer adam krijgt?
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Nee door Harvest krijg je meer Adam...
     
  5. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die dat eigenlijk heeft uitgerekend? Want als je harvest krijg je steeds 160. Maar als je niet harvest krijg je 80 pp. en daar bovenop vaak een kado van 200 adam.
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Health Upgrade - 80 (4 total available)
    EVE Upgrade - 80 (4 total available)

    Total for all Upgrades: 640 Adam

    Maxed Tracks: 1,360
    Tonics: 280
    Plasmids: 1,330
    Upgrades: 640
    Total Buyable Stuff: 3,610

    Saving all Little Sisters: 3,080
    Harvesting all Little Sisters: 3,360
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214


    Hier een handig lijstje met de credits van Chorus:

    Upgrades
    Health Upgrade - 80 (4 total available)
    EVE Upgrade - 80 (4 total available)

    Total for all Upgrades: 640 Adam


    Maxed Tracks: 1,360
    Tonics: 280
    Plasmids: 1,330
    Upgrades: 640
    Total Buyable Stuff: 3,610

    Saving all Little Sisters: 3,080
    Harvesting all Little Sisters: 3,360
     
  8. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je 200 adam kado als je 3 little sister's heb gered.
    160 als je ze harvest.

    Effe uitrekenen

    3 x 80 + 200 = 440

    3 x 160 = 480

    Dus uitgerekend krijg je bij elke little sister die je harvest 13,3 adam meer.
    ---------------------------------------------
    Krijg je ook nog extra hard krijg als je hem op hard heb uitgespeelt?
    Want ik vind hem nog een beetje te makkelijk op hard eigenlijk.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nope, hoe ver ben je trouwens met hard? Na een tijdje wordt het een stuk leuker(moeilijker).
     
  10. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    In level 3 pas, maar ik vond die eerste 2 levels nog al erg makkelijk voor op hard.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Goed lezen. Met het niet redden en dus harvesten krijg je ongeveer 20 adam meer dan bij wel redden, per 3 little bitches dan. ;):9 Tenenbaum's bitches dan. ;):9
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    IK krijg die ene monster met dat kleine meisje echt moeilijk dood hoor! IK wordt misschien wel 6 x vermoord voordat ik die monster eindelijk af heb gemaakt. Maar dan is dat kleine meisje al verdwenen, pff....

    Weet iemand met welke wapen je het beste de monster kan uitschakelen????


    Alvast bedankt....
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    er is niet echt een wapen wat het beste is voor het zo'n big daddy,

    het beste is m proberen je vijanden eerst tegen hem op te zetten,
    want elke klein beetje schade telt, ook moet je gewoon vallen proberen te zetten, dus een gas dingetje bv ergens neerzetten, en naar hem toegooien, verder moet je gewoon van verweg hem poberen te raken,

    er is geen "trucje" om hem te killlen dat het opeens makkelijk maakt, je moet het gewoon kunnen:p

    ik neem aan dat ej nog niet zo ver bent in het spel, maar probeer armor piercing bullets te gebruiken, en vooral je shotgun werkt heel erg goed tegen zo'n papa
     
  14. Asharith

    Asharith Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens electrisch geladen ammo voor je shotgun.. als je moet reloaden gebruik je Freeze op em en neemt wat range tijdens herladen..
     
  15. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de "Chemical Thrower" wapen al?
    Als je die heb dan moet je "Electric Gel" gebruiken dan maak Big Daddy geen kans meer want hij kan dan niet meer bewegen.

    En als je die nog niet heb dan kan je het besten vechten met een combo.
    Eerst gebruik je "Electro Bolt" of "Insect Swarm" dan word hij voor heel even verlamd dan moet je snel verwisselen van wapens.
    Als je Pistol of Machine Gun gebruikt dan moet je altijd "Armor Piercing" kogels geruiken.

    Zodra hij weer op je af komt dan gebruik je gelijk weer een "Electro Bolt" of "Insect Swarm" zodat hij weer voor even verlamd is en dan schiet je weer op hem en dit moet je dan blijven doen.

    40 adam meer. :+
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    exploding bucks worken beter in mijn ervaring
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik plaats altijd een paar van die Trap Bolts, en dan plaats ik nog 2 proxy mines op een gasfles. Als je dan op hem schiet word hij boos en dan rent hij dus door die Trap Bolts. En daarna gooi ik die gasfles met die 2 proxy mines en dan is hij vaak al dood. Electric gel + armourpiercing bucks is ook erg effectief.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Hehe ja, je hebt gelijk. Ik weet het nu weer. Het is zeker aan te raden om op hard te beginnen en dan eerst te harvesten voor je ze red. Je kunt ook alleen met harvesten echt kans maken op de 1000. En als je alles koopt en dergelijke. Maar ik heb destijds ook een foto genomen van
    Cohen's lijk
    , maar ik kreeg die achievement niet. Ik heb die update nog niet gedownload, het gaat dus om daarvoor. Iemand een idee? ;):)
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Alleen met redden kan je in een run de 1000 GS halen. ;) Want voor het redden van een bepaald aantal Little Sisters krijg je een tonic(s).

    Ik heb de eerste run gewoon Easy en alle Little Sisters redden gedaan. En na mijn eerste run heb ik dus gewoon 960GS. En op hard ben ik nog niet zo ver, omdat ik nu eerst van MOH:A wil genieten.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    of gewoon 4 trap bolts, dan is ie ook down
     

Deel Deze Pagina