[Halo 3] Problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door black wasp4, 26 sep 2007.

1. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    soms is er wat voice lag maar meer ook niet wat ik merk.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heeft iemand last van dat de achievements niet goed werken? Dat ze niet geunlocked worden.

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik gisteren ook, maar dan tussen twee rotsen. Ik heb toen een granaat onder me gegooid en ik kon weer verder :)

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat ze niet kunnen tellen? Zo als bij GoW, had ik 150 fragg taggs en nog dat achievement niet, is dat hier wel ok?

5. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Welke achievements doel je op.....

Overigens was het gisteravond superdruk H3 was 1 miljoen keer gepreordert en de servers kunnen de 200.000 spelers nog nieteens aan |:-

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Op insidegamer staat een nieuwsberichtje over bekraste halo discs. Ik geloof dat microsoft ze kostenloos vergoed.

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had vandaag ook weer zoiets. Zat ik midden in mijn spel, wil ik op Xbox Live (was via een fout afgemeld) en ineens slaat het spel uit. Naja, ik word naar het begin menu gegooid en als ik dan Resume solo game doe begin ik aan het begin van het level :mad: Maar goed, dat boeit ook niet zo veel :D The game rocks!

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dit probleem heb ik ook...!! Is er al een oplossing?

9. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    En ja hoor. Er schijnt weer een nieuw probleem te zijn. Vooral de standaard versie schijnt je xbox te kunnen slopen. Er zijn al 100en mensen met dit probleem. Geeft ineens aan dat de disk unreadable is en wil dan niet meer verder gaan. Veel mensen hebben ook als gevolg een ring of death of dat de xbox helemaal niets meer pakt :confused:. Best ziek weer. Hoop toch echt dat dit mij niet gaat overkomen :confused:

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is onzin. de standaard en wat voor een versie dan ook zijn het zelfde spel. en bij elk nieuw spel hoor je onderhand dat je xbox er stuk van gaat. dat is bij mij nog nooit gebeurd dus kappen met die onzin.

11. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Joh doe niet zo debiel, staat op de fora, dus als er mensen zijn die daar last van hebben kan het dus Halo zijn ok?

12. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. In zo'n probleem opsom topic lijkt het al snel of het een heel groot probleem is.

Zijn er trouwens mensen die hun Xbox nog rechtop hebben staan? Het zou moeten kunnen, maar ik adviseer om dit niet te doen ivm krassen.

13. KingSeth

KingSeth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "cant retrieve information from halo 3 server"

Beste Halo spelers,

Ik wordt even helemaal kinds. Na veel gezeik met mijn routerinstellingen heb ik deze zaken eindelijk opgelost: NAT is OPEN en ik kan iederen joinen. Echter... Ik krijg de volgende message nu continu:

"cant retrieve information from halo 3 server" of iets soortgelijks

Het maakt geen verschil of ik hem draadloos of met draadje met xbox live verbind. Tevens kan ik ook bij (alle) friends joinen en custom games zijn ook geen probleem.

Wie heeft hier al een oplossing voor gevonden? Ik ben namelijk op internet niet de enige met dit probleem maar niemand heeft het nog kunnen verhelpen of een zinnig antwoord kunnen geven.

Gamertag: MacSeth NL

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb em ondertussen al een paar maanden rechtop staan. (de 360 dus :+)
    Nog geen problemen gehad :)

15. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe niet debiel... :{ als er maar een paar mensen zijn (en die zijn er altijd) waarvan hun xbox net stuk gaat als ze halo3 doen dan lijkt het al een hele hoop. dat is bij elk goed spel al gebeurd. ik heb echt te vaak berichten gelezen als "game x maakt 360's stuk"

16. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ja ok, je hebt ook wel gelijk, maar schrik me gelijk weer het apelazerus als je zoiets leest :9 En er zijn er idd zoveel van verkocht dat het een keer fout zal gaan bij mensen. Ach ja, ik zie wel wat er gaat gebeuren :p

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    dat heb uik dus ook :confused: kan wel een friend inviten en dan met ze twee slayer doen , maar kan niet online lijkt wel :confused:

18. KingSeth

KingSeth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb xbox support maar eens gebeld. Dat ze het hoog opnemen blijkt wel uit het feit dat ze het nu naar duitsland hebben doorgestuurd waar de 3de lijns support zit. Deze gasten zijn al met deze issue bezig dus ik hoop dat ik binnen 5 werkdagen wat meer hoor hierover.

19. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk kunnen de servers het niet aan ik hoorde dat ze voor de 1e dag 200.000 servers hadden gereserveerd. Maar er speelden te veel mensen dus konden ze het niet aan..

20. KingSeth

KingSeth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet jij hoeveel sessies een server bij kan houden? Als je 200.000 servers hebt en hebt gemiddeld zon 4 miljoen sessies op een dag dan heb je het over 20 sessies per server! Dat kan nooit de oorzaak zijn.

Ik heb het vanochtend om half 8 geprobeerd omdat dan 1) weinig nederlanders of europeanen aan de box zitten en 2) de meeste amerikanen liggen te maffen... zelfde gezeik.

Dus ik geloof daar niet in :)

Deel Deze Pagina