Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand ? dan kan ik verder met spelen:p sorry voor de ongeduldigheid:D

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Weet ik niet, want ik heb die spelers nog niet bekeken en ben nog niet met een carriëre begonnen. Heb alleen nog maar Ranked Matches gespeeld en één keer Be A Pro.

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Vond vooral het commentaar : ''hij maakt zijn eigen fout weer goed'' erg vaak voorkomen.

4. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
  5. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Bij Play.com krijg je ook de engelse versie

6. Hooligan601

Hooligan601 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de squad file downloaden om op live te kunnen?

7. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Het comentaar is zwaar klote ja daar ga ik mee accord, ze moeten er echt iemand anders neer zetten die het comentaar doet die het wel goed doet. Evert en Jory doen alles verkeerd of telaat.

Vriendschapelijk Fey - PSV 4-0 ( revance :p ), bij rust zeiden ze jammer van de rode kaart zo vroeg in de wedstrijd, dus ik ga kijken en niemand heeft rode kaart gekeregen, dat vond ik het sfeertje wel verpesten. Zo dede ze het de hele wedstrijd lang, als ik een gele kaart kreeg gelukig voor hem geen rood :mad:

8. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou er geen patch komen met Engels commentaar? Want die Mulder klinkt als Bert van Bert & Ernie en ik vind Ten Napel ook flut!!

BTW, ik vind het irritant dat ik met passen niet met de ontvangende man naar de bal toe kan lopen. Hierdoor wordt de bal erg vaak onderschept. Of kan dit wel maar weet ik niet hoe? Bij PES kun je gewoon naar de bal toelopen als je aangespeeld wordt... Zou leuk zijn als dat bij FIFA ook kon!! (Ook met steekpasses. Bij PES heb je daar de supercancel voor, hoe zit dat bij FIFA?)

9. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ook een PES fan boy die zeer positief is over deze Fifa game.
    Net even zitten onderhandelen met vriendin. Denk dat ik hem straks of dit weekend ga aanschaffen :9

In België, wat zou dan de versie zijn? Frans/Nederlands.
    Dus het is niet dat je de taal mag kiezen voor de commentaren? Zou wel kl*te zijn want ik luister alleen naar engelse.

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  10. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar hier heb je geen CC nodig. Mischien handig voor sommigen die er geen hebben (net als ik).

11. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Je kunt wel naar de bal toekomen door gelijk de linker stick richting de bal te bewegen zodra je de pass hebt verstuurd.

Verder kun je met de linker trigger de bal afschermen en dichter bij je houden. (als je naar iemand passed die in de dekking staat bv. kun je die verdediger van je afhouden door LT in te drukken)

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  12. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Een patch voor engels commentaar? lijkt me niet. Commentaar zal wel een grote audiofile zijn he.

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Tzou wel met downloadable content kunnen komen though?

14. Achillias

Achillias Guest

Lol wat een geweldige spel is dit ook net online Liverpool - Chelsea gedaan(me)

Korste samenvatting hoe de wedstrijd verliep.
    0-1 lampard 29min
    0-2 drogba 75min
    1-2 torres 79min
    2-2 kuyt 81min
    2-3 DROGBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 91min volgens mij schreeuwde ik gewoon de hele buurt bij elkaar van blijdschap _O_:lol:

In 3 woorden FIFA is geweldig! en dat als pes liefhebber.. (die ik overigens ook gewoon haal)

P.s sta 30ste van de wereld ;) (PS3!)

Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2007
  15. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al carriere gespeeld op de xbox 360, zoja kunnen jullie trainen en vriendschappelijke wedstrijden organiseren, en kun je een spelr kopen die bij een nationaal team zit

16. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had het zelf nooit kunnen denken maar ik ga hem dan ook halen, vanwege de positieve reacties van vooral ook veel pes spelers. en dit houd me waarschijnlijk wel ff warm tot pes 2008 er is of misschien zelfs wel langer. moet het tog geprobeerd hebben voorat ik er over kan oordelen denk ik.

17. Achillias

Achillias Guest

Tip speel het spel niet zoals PES, want dat lukt niet speel het zoals FIFA en een wereld gaat voor je open _O_ zo realistisch gewoon..:)

18. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Heb hem hiernet opzij laten zetten in winkel. Ga hem straks proberen te gaan halen. Zal wel ff wennen zijn aan die gameplay. Ben al jaren zo gewend aan dat van PES. Hier zal ik moeite moeten doen vrees ik.

19. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn vader werkt in de stad en die neemt hem als hij terug komt mee. hij haalt hem ff bij de dimension plus in groningen. zijn de knoppen trouwens ook hetzelfde in te stellen zoals ik in pes heb?? sliding met B en rennet met RT mannetje wisselen met LT?? weet iemand dit? anders moet ik maar ff eraan wennen en het online gedeelte haal ik hem eigenlijks het meest voor lijkt me wel gewelidig. maar ben wel teleurgesteld in de pc versie maar die speelt ook op de oude engine.

20. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Zet de controller settings in ieder geval gelijk op ''Nieuw''

Dat is nml. de PES-layout.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina