Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen.
    Enige waarop ik aan het twijfelen ben is de versie ervan.
    NL of FR. Want commentaren lijken zwaar tegen te vallen in het nederlands. In het frans durven ze wel is meer moeite te doen. Kl*te dat taal niet overeenkomt met taal van uw console. Want mijn staat namelijk op het engels.

2. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nja ik doe het maar gewoon met nederlands commentaar, zet het wel aan maar dan wel wat zachter want zonder commentaar is het mij te kaal.

3. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    k'heb de franse versie opzij laten zetten. Ben tweetalig dus op zich geen probleem. Allé, ben aan het aftellen om is een wedstrijd te spelen. :9

4. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb een praar vragen zou echt blijzijn als jullie ze zouden kunnen antwoorden:
    Het gaat hier om de 360 versie

1: Kun je een speler die alleen bij een land zit ook kopen in carriere, of gewoon in het menu naar een team doen.

2: Kun je in Carriere trainen en Vriendschappelijke wedstrijden doen. ik heb het ergens op een site zien staan maar waar moet je het dan doen

5. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel nu een wedstrijd maar ik schoot in PES altijd met rondje en als ik dan nieuw doe is alles goed behalve schieten met X, kan ik dit veranderen?

6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Na mijn 1e wedstrijd ben ik positief verrast. ik speeldde met real tegen duitsland, 1-1. het ziet er mooi uit maar jammer dat ze niet wat meer aandacht aan de faces hadden gegeven maarja voor de rest ziet het er netjes uit en speelt het sneller dan de demo. alleen de netten vind ik niet erg verbeterd t.o.v de demo.

EDIT: oja heb net penalties geschoten, en de netten zijn wel verbeterd srry:p

7. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Weet niet of het waar is maar de Franse versie schijnt een paar sponsors te missen vanwege de wet: http://www.fifasoccerblog.com/2007/09/french-fifa-08-censored.html.

8. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb um net gehaald. Ben benieuwd, laat nog wel weten wat ik ervan vind.

9. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens EA wordt de data straks 24/7 geupdate. Weet niet of dat in de vorige versie ook zo was maar zou wel mooi zijn.

Klik hier voor het hele bericht.

10. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het wel jammer dat het career systeem van fifa 06 er niet meer inzit, klein beginnen. ik ga beginnen met liverpool, hopen dat het you'll never walk allone vaak te hore valt.

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  11. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Kan nog steeds hoor, beginnen in League 2 kan zelfs. Moet je 3 keer promoveren eerdat je in de Premier league zit.

12. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    "if David Beckham gets a new look from his hairdresser, our editors go into the database and select his new hair style right away"

:lol:

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik bedoel dat je dan MOET beginnen met een kleine club voordat je pas met grote clubs kan.

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    wat maakt dat uit dan? als je met een kleine club wil beginnen dan begin je daar toch gewoon mee, sommige mensen willen wel met een grote club beginnen.

15. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja ok in dat opzicht is het wel ok ;) maar mensen welke camera gebruiken jullie? ik zelf gebruik dynamisch maar had liever gehad zoals in pes wide is en tele is te ver:confused:

Edit: en hoe verander ik ronaldinho in de arena?

Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  16. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Vond de sfeer in het uitvak wel errug slecht! Daarom werd er ook gezongen: Joden Publiek! :9

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee je kunt niet trainen en je kunt geen vriendschappelijke wedstrijden organiseren.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vanavond krijgt ie een herkansing van mij. Ga nu maar niet meer op de PES manier spelen!

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me verstandig, die manier is namelijk onrealistisch.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe weet jij hoe ik PES?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina