Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eurogamer review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=84408

Ze geven hem dus een 8 ipv een 9 omdat je geen carriere kan spelen op be a pro mode en omdat de moeilijkheidsgraad to hoog ligt.

Over de vergelijking met pes zeggen ze dit:

"It's right about now that it hits you. FIFA 08 is perhaps the most realistic virtual rendition of football you've ever played, one that requires you to think like a real player, to probe and pass and ping the ball around the field rather than charge forward en masse like an invading army. Every bounce and spin affects how the ball leaves a player's foot when they shoot. Defenders and attackers desperately lunge and poke at the ball when it's loose in the area rather than having it sucked miraculously onto their toes by an invisible tractor beam. And then there's the way that you can only ever truly get at the opposition if you put your foot on the ball, graft hard and look for those rare openings that typify a real game of footy.

To emphasise my point, let me take a small detour. After spending a couple of days in an intimate clinch with FIFA 08, I fired up PES6, a game I've always considered a slick and fairly realistic rendition of the beautiful game. It was like someone had sped up time. Players buzzed around the ball like flies around a horse's arse and it wasn't till an hour later that the joys of PES's unadulterated end-to-end mayhem came seeping back into my overwhelmed brain.

The distinction between PES6 and FIFA 08 proved so wide, it was almost hard to believe they were the same sport. And herein lies the age-old conundrum. Which is better, the slow, considered simulation or the madness and mayhem of arcade-inspired action? Well, as with all such decisions, it totally depends on what type of experience you're looking for and how much time you're willing to invest before you master it."

2. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lol idd ;)

3. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net als velen hier erg te spreken over deze game.. Het ademt echt van alle kanten voetbal en dat is toch de bedoeling bij een footy lijkt me. Enige minpuntje (als je het een minpuntje kan noemen) is, ik ben nu met VVV een seizoen begonnen omdat ik het niet echt leuk vind om meteen een topclub te trainen, en nu is de doelstelling om bovenaan de competitie te eindigen. Niet erg realistisch lijkt me.. Maar ach wat zeur ik eigenlijk ik ga weer lekker Fifa'en!

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb hem.

Ben zeer onder de indruk! Grafisch ok.

Hij speeld heerlijk pro mode ben ik nu mee bezig!

Even een vraag waar kun je je geuploade video's bekijken en downloaden?

5. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb er hier nog niemand over gehoord maar ik doe carriere met psv en speel zowel thuis als uit altijd in het zelfde stadion, dat is tog jammer:confused: of kun je dat ergens instellen

6. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt 'de PES manier'. Dat is over het algemeen zo snel mogelijk naar voren en niet achterom kijken.

Eurogamer review is trouwens geweldig, ze weten de vergelijking met PES goed te trekken. Enige jammere vind ik dat ze het een nadeel vinden dat de game ietwat moeilijk is op de lage settings. Dit was met de demo zo, maar in de full version is het zelfs voor beginners goed te doen op het makkelijkste niveau. Een 9 was meer op zijn plaats geweest als ik de review bekijk.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    www.eafootballworld.com

8. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt iedereen hier carriere steeds in dezelfde stadions zowel uit als thuis

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Weet niet, pas één wedstrijd in Carriere gespeeld..en dat was in Estadio des Artas (?)

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Doe ook carriere nu, maar als je een wedstrijd bezig ben. Hoe kan je in het menu zien wie er allemaal heel moe zijn enzo? En had eerst een blessure maar toen keek ik bij wisselspelers maar nergens zag ik een + staan :confused:.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee dat blessure teken gaat na een tijdje weg. Denk dat ze dan niet súper geblesseerd zijn en zichzelf herstellen.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, en hoe kan je zien hoe moe iedereen is. Anders moet ik eerst iedereen de bal geven voordat ik weet wie er moe is haha :).

Begin het beter te snappen en het zit zeker goed in elkaar. Makaay is wel een held in het spel. Heel goed :)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat weet ik niet precies, zo diep ben ik er nog niet ingedoken. Speel het meeste online.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    RB, zie het nu pas :)! Is wel handig om te weten voor je wissels

15. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is het NL commentaar echt slecht of valt er wel mee te leven? Ben van plan FIFA te kopen maar als het UK commentaar een stuk leuker is dan bestel ik wel ergens de UK versie.

16. TheGodfather

TheGodfather Guest

Nee ik speel met Feyenoord (op de PS3 ) en ik speel uit telkens in een ander stadion.

17. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het is echt heel erg slecht. Ik kocht em omdat ik zoiets had van het zal allemaal wel meevallen, maar het is echt klote. Het is soms alsof ze em ingesproken hebben alsof ze tegen een kleuter (de gamer) praten.

18. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe scherm je een bal af nadat je em aangenomen hebt?

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Het enigste jammere is yoeri mulder.. die verknalt het soms maar voor de rest vind ik het nog al aardig te doen!

20. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    "KIJK, dit is RaUL" <--- op een manier alsof je tegen een baby zegt: kijk, dit is een appel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina