De 65nm chip (Falcon) schijnt in omloop te zijn in de Halo 3 Xbox 360 consoles - vanaf lot nummer 0734. Er is zelfs een guide om te bepalen of je een 65nm console hebt. Zie http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=15804553 En http://forums.xbox.com/15807425/ShowPost.aspx Iemand al een Halo 3 console gekocht en die de bevindingen kunt bevestigen?
Net ff bij mijn intertoys geweest (voor eerst in jaren ), staat een 0736 (sticker zijkant) pro halo pack. Maar ja welke 360 stoppen ze er dan in -.-', mensen bij intertoys zijn niet zo snugger .
De CPU is kleiner, doordat ie kleiner is gebruikt hij mijnder energie en dus produceert hij minder warmte. En minder warmte is goed, zeker bij een Xbox 360.
Edit: wat Kaap zegt! Maar ik wil mensen ff waarschuwen! Veel Halo 3 pack Premiums met lotnr. 0736 hebben een dubbele sticker op de verpakking! Als je op de console zelf kijkt, zie je dat t gaat om een 0730! Wil je het zelf controleren: kijk naar t serienummer achter op de console (via t speciale flapje). De laatste 5 cijfers zien er in dit geval uit als 0730xx, waarbij xx niet ter zake doet. Alleen zo weet je 100% zeker welke batch het is! De "nieuwste" heb ik gezien bij de intertoys... 0732...
Op de console zelf kun je natuurlijk niet kijken in de winkel, weet wel dat er een dubbele sticker op zat :/. Elite, pro, elite, pro, intertoys, gcshop, bol, intertoys, gcshop, bol...
Op de console kun je wel kijken zonder doos open te maken. xbox doos bevat een klein 'klepje'. Deze kun je omhoog wippen zodat serienummer zichtbaar is. Soms moet je een beetje tegen zijkant aanduwen.
ik heb gister een halo 3 set gekocht (eindelijk). op de doos staat 0736 maar op de xbox zelf kan ik het nummer niet vinden , kan iemand me vertellen waar ik moet kijken? ik weet wel waar het serialnummer,manf date staan. staat het daar in de buurt?
Zou me dan verbazen als die chip niet in de elite voorkomt......als dit verhaal natuurlijk waar is. Ik moet nog een 360 kopen dus kan iemand uitsluitsel geven? ik weet namelijk niet of ik de halo-console perse wil hebben.
De elite's zijn eerder geproduceerd dan de Halo3 Packs. Dus het kan heel goed kloppen dat de Elite geen 65nm heeft. Als je geen Halo 3 wilt bedenk je dan dit: Halo 3 Pack: 379,- Premium zonder Halo 3: 349, Dus je hebt Halo 3 voor 30 Euro, die je vervolgens makkelijk weer verkoopt voor 40 Euro. Dus je hebt je Premium voor een tientje goedkoper maar bovenal, je hebt een gloedje nieuw model Xbox 360.
Precies! En daarom ga ik ook vrijwel zeker voor een Halo 3 pack... De Elite is helaas niet de betrouwbaarste gebleken!
halo3 pack is niet de limited groene halo 360? maar toch de gewone met het spel halo3 want die zit weer niet bij de limited edition. En dus de groene limited edition heeft die nieuwe chip toch?
Ik ook denk ik, ff wachten tot maandag tot ik in de stad kan kijken bij frs om te kijken of ik een nieuw nummer kan pakken dan. (?).
Klopt het dat de 360 pakketten echt veel kleiner geworden zijn? Was net ff in MM, maar die dozen van de 360 Pro en Halo 3 versies zijn echt 2x zo klein!