[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bertvdb

    bertvdb Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    access point is met modem verbonden
    zal dus een linksys router gaan halen en hopelijk werkt het dan wel
    en moet ik dan m'n router gewoon met die modem verbinden?
    of moet ik dan doen?
     
  2. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 'Netgear draadloze router' en heb altijd gespeeld met een netwerk adapter van Microsoft. Maar sinds de vakantie vind me Xbox me draadloze netwerk niet meer, alleen 1 van de buren (helaas beveiligd). Nu is mij vraag hoe kan dit, dat ik het eerst wel ontving en nu niet meer?
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je nu de SSID (Naam router) handmatig in toetst op de xbox360 vindt hij de router dan wel ????
     
  4. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat doe moet ik kiezen hoe me router is beveiligd. WPA2 is mijn router beveilig maar die kan ik niet aanvinken. Zou het kunnen zijn dat die hem niet vind omdat die WPA2 beveiligd is?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn.
     
  6. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een van de betere routers van het moment? Budget is tussen 100 en 150€. Zijn router zal beneden staan en de Xbox vlak erboven op de 1e verdieping. De tussenverdieping is in beton, dus ik denk dat het een vrij sterke router zal moeten zijn.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Koop een Linksys WRT54G.
    Heb met de Xbox360 en PS3 maximaal ontvangst op zolder ( 2x vloer van beton).
     
  8. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is daar een gewone en een Speedversie van.
    Welke heb je?
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf de normale WRT54G versie 3.1 in huis.
     
  10. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een draadloze internetconnector kopen. Ik weet alleen niet precies hoe zoiets in z'n werk gaat. Het kopen wel, maar hoe ik dan een connectie kan krijgen met mn 360.
    Ik heb op dit moment draadloos internet voor m'n macbook. Daarvoor heb ik een airport express in m'n modem geklikt. Kan ik met die internetconnector van Microsoft gewoon dat netwerk gebruiken op op Xbox Live te kunnen?

    Alvast bedankt
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als het goed is wel :) het is plug and play
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei bedankt. Ik was al bang dat het een heel gedoe werd om al die dingen weer in te gaan stellen. Op naar de dixons dan maar. Jammer dat dat ding zo belachelijk duur is:'-(
     
  13. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er behalve Microsoft nog een alternatief voor een Wifi adapter? Ik vind 75 Euro voor een Wifi adapter best prijzig.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt een Wireless Bridge overwegen, die dingen zijn er van diverse merken (had er voor de originele Xbox zelf een van Belkin) en kosten 40 euro ofzo. Nadeel is wel dat je dan alsnog met een ethernetkabel zit, namelijk tussen de 360 en de Bridge. Heb daarom zelf voor de Wireless Adapter van Microsoft gekozen :)
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoever is het bereik van de Wireless Adapter van Microsoft? Router staat namelijk vrij ver van mijn xbox 360 af.
     
  16. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd. de wireless adaptor van de 360 werkt perfect! Is zijn geld waard. Ik heb hem dan ook nieuw gekocht voor maar 69,95€.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je een slecht Wireless Router hebt dan zal de Wireless adapter ook nooit optimaal kunnen werken.

    Heb nog geen problemen gehad met de draadloze verbinding.
     
  18. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    heb wat vragen want snap er nog niet echt veel van, de installatie van live.

    ik heb zelf een laptop(geen computers hier thuis)die ik altijd aansluit op mn bureau hier in mn kamer, 50 cm hiernaast staat mn xbox360 en mn tv. Ik heb draadloos internet met een externe usb-adapter van siemens om draadloos internet vanaf de router beneden te ontvangen. Dit werkt altijd goed, maar kan ik hier iets mee met mn xbox360?

    of zou ik met de bijgeleverde(premium pack)internetkabel mn xbox360 aan de laptop kunnen verbinding voor wireless of iets?

    ik lees zo veel maar weet niet precies waar alles over gaat dus kom er niet echt uit. En om voor 79 euro de wireless networking adapter voor xb360 te kopen is ook weer aardig geld als het ook goedkoper kan...

    grtzz
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alleen de officiële Adapter van MS gebruiken voor de 360, of zoals ik al zei, een Bridge. Geen van de dingen die jij hierboven noemt gaat werken, geloof ik.
     
  20. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie, ik dacht al dat het niet zou gaan werken maar ik las van alles over pcverbindingen enso denk misscien wordt dit bedoeld dus ff vragen.

    Eens kijken wat een nieuwe internetkabel kost en of ik zin heb om dat aan te sluiten, anders ga ik waarschijnlijk voor wireless.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina