Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb toch al gezegd dat ik het nog een kans gaf en het nu beter vind spelen. Heb ik eerlijk toegegeven, alleen online vind ik het NOG niks. Toch blijft ik wel gehecht aan PES tot nu toe. Maar begin het nu beter te snappen! Heb vandaag 1,5 uur gespeeld trouwens ;)!

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wel goed lezen TSquares ;)

3. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef toch ook niet dat ik het spel leuk vind. Tot nu toe irriteer ik me nog heel erg aan de controls/gameplay. En wat interesseert jou dat wie wel of niet Fifa leuk vind?
    Dat jij alleen nog maar voor Fifa bent is nu wel al lang duidelijk.

Je kunt misschien beter antwoorden op m'n vragen dan zo'n reactie want dat voegt niks toe.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Online herhalingen kun je niet opslaan.
    Ik speel trouwens alleen maar Ranked matches. Heb nu 7 winst, 3 verloren. Winningstreak van 4 met een cleansheet van 4! Sta nu in de top 500 van de wereld. :)

5. Bart009

Bart009 BeeYou

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staan Excelsior en VVV Venlo bovenaan :lol: .

Waar ik me alleen aan stoor is dat je geen richting kunt geven aan een steekpass over de grond (of ik doe iets niet goed). Ze spelen m altijd aan de verkeerde kant van de man de diepte in.|:-...

Maar 08 is wel een lekker titeltje :D

6. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er mee door, kan er mee door;)
    Als je je zo erg irriteert als jij steeds beweert, zou je het allang niet meer spelen. En daar irriteer ik me weer aan. Dat jij het doet overkomen dat je het veel minder vindt dan je het in werkelijkheid vindt.

7. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Als ik offline filmpjes wil opslaan staat er alleen uploaden:confused: hoe moet ik opslaan zonder hem te uploaden:confused:

8. maikiboii

maikiboii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was net te mooi*)

Ik Feyenoord, tegenstander Barcelona (online)

hij 1e helft beter maar scoort niet, 2e helft liep het gelijk op, allebei kansen, niemand scoort.

Dan verlenging en hij scoort gelijk 95e minuut ofzo.. en in 122e minuut (extra tijd) stuitert de bal uit een corner 20 meter van hun goal, giovanni (dacht ik) komt aangerend kopt um zo over iedreen het goal in, keeper zag de bal niet aankomen.

toen penalties, 5-4 gewonne:D

eg lauwO-)

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    opzich wel beetje vaag dat excelsior en vvv bovenaan staan. Dit hadden ze wat beter moeten aanpakken. Maarja het seizoen is amper begonnen, je kan niet ff zeggen hoe het loopt. Zo verwachte ik echt niet dat de graafschap in de top 5 zou staan na 5 wedstrijden, en az op nr 9 ofzo... Dus we moeten het er maar mee doen.

10. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahah inderdaad ja!!

maar toch is het best een tof spel!

11. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Bij mij precies hetzelfde, zou het ingeprogrammeerd zijn :+

Ik vermaak mij btw wel met dit spel, vette akties en soms zelfs geweldige goals. Alleen jammer dat Ajax gare wisselspelers heeft, het merendeel heeft 55 skill points. Dan is zelfs mijn zelfgemaakte speler nog beter.

Ook jammer dat Be a Pro mode alleen maar practice is, ik wil echte wedstrijden spelen in de coach mode maar helaas blijft het bij oefenen.

Laatst bewerkt: 29 sep 2007
  12. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Jij weet toch niet waarom het me irriteerd. daar heb ik mijn (persoonl.) redenen voor. Dat ik de controls niet onder de knie krijg ligt voornamelijk aan het feit dat ik een dwarslaesie heb. En ik dus niet alle knoppen goed kan gebruiken. En dat irriteerd me, mede doordat Fifa je niet alle knoppen laat instellen zoals PES. En dat irriteerd me. Dus kan ik niet goed testen of Fifa qua gameplay fijn is omdat ik niet alle functies kan gebruiken (o.a. cancel) en dat irriteerd me. Maar ik geef niet snel op om iets onder de knie te krijgen. Duidelijker zo?

13. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    De controls heb je het nu alleen maar over, maar je hebt ook geklaagd over de gameplay.

14. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Laat die jongen toch gewoon z'n spelen, waar bemoei je je in hemelsnaam mee.
    Volgens mij hoeft hij geen verantwoording af te leggen aan zo iemand als jij.

15. Avilla

Avilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe toch niet moeilijk, iedereen heeft toch zijn eigen mening. Niet iedereen hoeft het spel zo goed te vinden zoals jij...

16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Woot kheb uhm binnen met engels commentaar:D Kzal over paar uurtjes wel even me impressies posten als ik nog van de 360 weg te krijgen ben:p

17. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon een hekel aan hypocrisie. En niemand hoeft verantwoording af te leggen aan mij. De politie zal niet op de stoep staan als je niet reageert hoort.

Lucky bastard :p Waar had je hem besteld en wanneer was ie verzonden? Ik heb nog kleine hoop dat die van mij ook binnen komt vandaag.

18. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zeg ik toch ook dat het of aan Fifa ligt of aan mij. En het ging hier over de demo. Inmiddels weet ik dus dat het aan mij ligt door bovenstaande reden.

Als de controls voor mij niet goed zijn is de gameplay voor mij ook niet goed omdat je goede besturing nodig hebt om de gameplay onder de knie te krijgen.

19. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je FIFA 08 momenteel het goedkoopst krijgen?

20. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Nou goed dan, je komt er mee weg. Dit verhoor is voorbij, je bent weer een vrij man.

Ik zal moeten wachten tot maandag of dinsdag vrees ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina