Ik probeer er ook te zijn,maar is nog niet zeker. Ik zal je wel alvast toevoegen. Voor iedereen die zijn friendslist sowieso wil uitbreiden voeg mij maar toe : Gamertag= MasterWallace
Het vinden van een co-op game is wel dom gedaan vind ik :/ Ik ben ook op zoek naar mensen die heroic of legendary met z'n vieren willen doen.
Ik heb gister alle levels op legendary co-op uitgespeeld van 00.00 snachts tot 8.00 smorgens en geen verdomme achievements gekregen. Heb wel ff gezien dat level 2 of 3 niet is berekend als gespeeld op legendary, terwijl ik dat wel heb gedaan, maar goed... Iemand mij ff helpen aub, om alsnog die level te voltooien? Alvast bedankt... edit** Heb de achievements alsnog gekregen.
gisteren met 2 vrienden de co-op op legendary in een kleine 5 uur uitgespeeld Was wel relax En als je met zijn 3en bent is legendary makkelijker dan heroic in je eentje mensen die het nog niet uitgespeeld hebben, niet kijken hieronder. Spoiler Aan het einde zie je 117 staan op dat monument. betekent dat dat de MC niet dood is? (MC = spartan 117) kan iemand mij dit een beetje uitleggen? thnx
Ben ook op zoek naar Legendary co-op. Vanaf het begin, weet niet of ik het helemaal tot het eind kan uitzitten, duurt aardig lang. GT: bury
Ik moet level 2 nog even op legendary doen, mensen die al bezig zijn of mee willen doen, voeg me maar toe. Dan heb ik die legendary achievement ook en kan het spel weg. Gisteren met Striker NL en Soldier NL al de rest van de levels doorgerend.