Beste halo 2 spelers, Ik wil graag een clan starten voor halo 2, ik heb geen xbox 360 vandaar dat ik geen halo 3 kan spelen. Ik neem aan dat ik niet de enige ben, daarom wil ik graag een clan starten voor halo 2. Graag hier posten als je intressen hebt om mee te doen. Met vriendelijke groet, Bert Marissen aka Mr Pixel
Hoe weet jij dat nou dude? Maargoed Mr pixel, je bent net te laat want k had altijd wel een leuke clan op halo2: Team Towel, voor alle boys die zich afdrogen met een Towel
Halo 2 is baas, dat speelde ik ook alleen ook al had ik vele andere 360 titels Zijn plaatje is ook erg stoer
Hey ik kan vanvond wel evcen op halo2 komen. Voeg II Excess II toe! Dan laat ik zien hoe het spelletje gespeeld moet worden!:b:
towel wil graag je team joinen ,hij is fanaat van halo2 en kan bridgen ( standy als nodig is ) dude JE WORD LvL 50
*wordt Klopt wat dutchdragon zegt, ik ben nog steeds dik halo2 fanaat. Ik kan je ook bridgen net als ik bij dutchdragon altijd heb gedaan. Zo kwam hij ook aan zijn hoge levels! Iedereen op lvl40 in team hardcore kende ons! Cheate ftw!