Ik heb de singelplayer inmiddels uitgespeeld op Casual. En ik ben nu via Campaign (iemand kwam hier laatst met die tip om dit te doen, want als je New Game doet ben je al je wapen upgrades kwijt) begonnen met Training en zo doorgegaan met het 2e level en nu zit ik dus in het 3e level. Maar als ik morgen verder wil gaan met de savegame in het 3e level moet ik dan dus gewoon op Continue drukken?
Ik neem aan van wel, en anders moet je goed kijken naar een mogelijkheid om alle savegames apart te kunnen loaden zoals bij Oblivion ook wel het geval is. Dat is tegenwoordig het nadeel van de Xbox 360, daar zijn weinig van die menu opties om elke savegame apart te kiezen.
Bedankt! Ik vind het laatste level eigenlijk maar saai. En met die Nazi Elite gasten word het niveau van het spel aardig omlaag gehaald.
Ik vind het laatste level niet saai... Geweldig level waar je door heen kan rennen en schieten maar. De Varsity, die is pas saai. Maar ja, je hebt wel gelijk met die Nazi Storm Elite, ik dacht even dat ik Wolfenstein aan het spelen was.
duimpje Gisteravond flink wezen knallen op de MP. Niet voor alle potjes, want als iedereen zijn sniper rifle wil upgraden dan zijn we lang bezig. Maar toch, het ging lekker. Een paar keer 75 punten gepakt in Airborne objective. Nog even en ik heb MP - Silver Star (Get over 20 first place finishes in ranked matches), GP 0 :{ Klein nadeel, mijn duim is een beetje gevoelig, omdat het snel rennen alleen met de ingedrukte linkerstick moet. Als je een paar uurtjes speelt, dan ga je het zeker voelen.
ea Aangezien de kans erg klein is dat hier mensen de MP spelen van Airborne (gisteravond 238 gamers en 24 matches), toch een vraagje, klopt het dat de ea-servers eruit liggen? Ik kan geen MP spelen. Ook de website van ea laat het af weten. Tevens zag ik op www.medalofhonor.nl dat er deze week een patch komt... misschien is dit wel de reden.
Ik geraak maar niet over die brug bij Operation Market Garden op normal. Halo 3 op legendary is zelfs simpeler vind ik
Mmm, ik heb eerste normal uitgespeeld en ben toen overnieuw begonnen met 'New game'. Deze zijn dus weg? Nu wel expert uitgespeeld. Sommige punten waren wat vervelend. Ik vind het wel leuk spelen. Die elite gasten zijn wel een beetje over de top.
Ja, je bent dus je wapen upgrades kwijt uit je vorige Campaign als je New Game doet. Nu moet je alle wapen upgrades weer opnieuw halen.
Je moet zorgen dat je die bazooka's zo snel mogelijk uitschakelt, daarna zo snel mogelijk die gasten die hoog in de brug zitten snel afknalt. Ondertussen veel granaten gooien dan komt het echt goed!
Of pak zelf een bazooka die vlak bij een bus ligt op die brug. Die missie is totaal niet historisch correct, maar dat terzijde. De bazooka heb je later wel weer nodig voor een Panzer tank.
Kheb de snipe optie gekozen. En daarna de Panzer met Gammon granaten opgeblazen. Volgende missie was dan weeral heel simpel.
Die gasten op die brug kun je erg makkelijk vermoorden. Gewoon in het begin van de missie met een sniper op het topje van die kerk landen. Dan kun je door helemaal in te zoomen die gasten nog net kapot schieten. Simple as that!
Spelen hier nog mensen het spel online? Sommige maps hebben aardig wat glitchjes, bijvoorbeeld bij The Hunt, als de tegenstander langs een schutting loopt, zie je zijn schaduw aan de andere kant. Meer mensen hier last van?