Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ fardo:

    Die gast op HTforum, Peter R, die zijn hitachi pj-tx100 te koop heeft staan, die jij ge-pm'd had voor een 'betere prijs', kan zijn scherm nu misschien kwijt aan mikeske. En aangezien hij alleen los wilde verkopen als hij het scherm ook kwijt kan... dus als je nog interesse hebt: link

    Inderdaad Aleko bedankt voor de tip :b:
     
  2. boatfreak

    boatfreak Guest

    Hij moet er €700 voor hebben, ik had hem ge-PBt (alleen zoveel heb ik echt niet te besteden, ik zoek iets rond de 400, HOOGUIT 500 euro).

    Wat is dat ding nou waard? Ik zoek eigenlijk ook een beamer maar ik moet mijn ma nog overtuigen van het nut ervan (wederom, het vrouwelijke geslacht...) het gaat deze keer niet om de aanschafprijs, maar het stroomverbruik (echt, je moest de apperatuur eens zien op mijn kamer. Hoe kan het wat uitmaken dat die paar watt erbij komt? De TV gaat er immers uit dus dat scheelt weer)

    Hoeveel watt trekt een beamer trouwens ongeveer in vergelijking met een flinke beeldbuis TV?
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hmm ik zou zeggen dat hij met zijn 608 uren op de teller zo'n 600 euro waard is. Niet dat ik nou zo kundig daarin ben ofzo.
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt hardstikke mee. Kijk HIER maar, staat een paar (gemiddelde) waardes voor tv's.
    Beamerlampen zitten een beetje rond de 150-200W. Maar dat verschilt natuurlijk welke lichtsterkte je kiest.

    Kijk, als je nou een CRT in huis neemt, oke dan geef ik je ma gelijk :+
     
  5. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    ik ben nu aant sparen voor een beamer wat is ongeveer een goedkope maar ook een goede beamer?
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Startpost.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Dynamike:

    Aangezien ik niet meer zomaar iets wil zeggen heb ik even rondgeneusd op HTforum over het stroomverbruik van zo'n CRT.

    Volgens die mensen van HTforum is het zo dat hoe kleiner de buizen zijn, hoe lager het stroomverbruik is. Logisch vind ik. Een zo'n gast die heeft (dacht ik) een BarcoReality 909, waarvan de buizen dus 9" zijn. Die verbruikt ongeveer 800W. Je hebt daarentegen ook 7" CRT's, en soms gebruiken die, zo heb ik vernomen, maar 250 - 300W. Dat valt dus eigenlijk ook heel erg mee. Behalve dus als je 2 9" CRT's hebt staan :D.
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nej het was maar een grappie :)

    Ze verbuiken wel iets meer als een kleine PJ, maar het valt wel mee idd.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Behalve als je een Barco met 9" buizen neemt :D

    Ze maken alleen wel een hoop warmte. Daarom heb ik even een (lelijke) ventilator bij mijn sketchup gezet :D :

    [​IMG]

    Je kunt alleen zo niet tegen je vriendin aan gaan zitten. Maarja, komt dat even goed uit, die heb ik toch niet :+

    En ik heb zo ook niet echt meer een 'sweetspot' van het geluid.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  10. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan altijd verliefd worden op je beamer en daar tegen aan kruipen :)
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    en dan je fikke verbrande :p
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zo heet wordt hij ook weer niet :+ En ik ben aardig hot :+
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Mijn vader had het vandaag over een 2e hands beamer. Ik helemaal enthousiast, vroeg hij hoeveel zoiets 2e hands kost. Ik: 500 - 600 euro. Ons pap: Oh dan laat maar ik dacht dat is rond de 75 euro

    :+
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Op HTForum verschijnen ineens allemaal betaalbare beamers. Voor 300 euro kan je al een leuke hebben. Alleen geen HD natuurlijk. Ik zit nu echt in de verleiding om er 1 te kopen want voor 400-450 euro kan ik gewoon helemaal klaar zijn en kunnen beameren. Dan kan ik altijd nog is upgraden naar een HD beamer. Wat denken jullie, beter doorsparen voor een HD beamer of me slag slaan.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Eerst 400 betalen, om vervolgens opnieuw 650/700 te betalen? Lijkt mij verstandiger om dan even die 250/300 extra door te sparen.
     
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Gelijk voor HD gaan
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nouja een Epson TW700 kost je al snel 800 euro, dan nog een scherm en kabels en kom je toch al dicht tegen de 1000 gaan, dat is best een verschil met die 400.
     
  18. boatfreak

    boatfreak Guest

    Tja... of ze zit tegen 1cm pixels aan te kijken... Ik zou gelijk voor HD gaan, dan heb je ook wat om trots op te zijn en misschien kom je wel een mooi 2ehandsje tegen.
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    rustig afwachten op een goede advertentie, en dan meteen je slag slaan. Ik zou zeggen lekker wachten totdat je het geld hebt voor een hd beamer!
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar vind jij een tw700 voor 800 euro? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina