Forza Motorsport 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 24 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb hetzelfde gedaan, ook gewoon tandpasta erop smeren. Disc werkte weer perfect!
    Volgens mij doen die winkels ook zoiets, schijfje even mee naar achteren nemen en tandpasta erop smeren. :emo:
    Heb voor de zekerheid wel een 2e disc aangeschaft.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2007
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dus je hebt nu twee discs die werken? Damn, dat lekker pittig 120 euro aan Forza 2 uitgeven. ;):eek:
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Die andere is een nieuwe bundle copy die ik goedkoop kon overnemen van iemand. ;)
     
  4. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke,

    Stel even... stel...
    Verplaats jullie even in mij... stel... ;)

    Ik heb weinig tot geen ervaring met racegames, snap niets van motorblokken,
    instellingen van remmen en meer van dat. Ben met andere woorden een
    redelijke noob op het gebied van racegames en heb mijn laatste racegame
    (testdrive 2) ergens in de jaren 90 op een pc'tje gespeeld.

    Kan deze game dan evengoed voor mij zijn weggelegd? Dus voor de niet
    zo ervaren racegamer???


    Ben benieuwd naar jullie antwoorden. Ik twijfel erg of ik deze game moet
    ruilen voor mijn Bioshock namelijk. Wil er geen spijt van krijgen, omdat later
    blijkt dat deze game toch echt alleen voor ervaren racegamers is.
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb hem ook gekocht zonder dat ik verstand had van remmen en al die andere dingen.

    Het tunen wijst voor zich. Je kunt gewoon bepaalde upgrades kiezen waardoor bv. het motorvermogen toeneemt. Mocht je nog wat fijnafstellingen willen doen, dan kan dat ook.
    Neemt niet weg dat de meeste auto's al best relaxt rijden, en je dus zonder die fijnafstellingen ook gewoon wedstrijden kunt doen en kunt winnen. :)

    Ik heb zelf ook nog een vraag: Hoe kan ik de auto het beste instellen als deze moeilijk stuurt? Ik heb het idee dat het draaien van het stuur niet echt effect heeft. Maw, ik moet veel langzamer een bocht in, als ik te hard ga heeft het sturen veel minder effect.
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb evt nog een Forza 2 Limited Edition die je voor weinig kan overnemen , stuur me maar pm
     
  7. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil me eerst ff verder laten overtuigen en daarbij wil ik alleen ruilen en niet
    kopen ;)

    @ S1nn3rz: thanks voor je antwoord! Anderen nog?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Je mag hem hebben als je 12 maanden gold hebt ;)?
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe lang is deze game al uit?
    En is er al een datum voor een opvolger?

    Moet nog steeds een 360 kopen en ff kijken of ik Forza 2 / PGR 4 / beide / alleen PGR 4 of zo koop.
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou als ik mocht kiezen zou ik zeker voor Forza gaan, ik vond PGR veel te arcade. Echt geen reet aan. :{:x
     
  11. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    licht er natuurlijk ook aan waar je van houdt , maar ik zal net als sinners lekker voor forza gaan;)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik zou Forza wel kopen of ruilen. Ik heb er zelf ook niet zoveel verstand van, maar je leert het gaandeweg. Je kunt echt veel met dit spel en ik vind het stukken leuker dan PGR of een andere racegame. Sterker nog, op de Xbox 360 is er naar mijn mening geen betere racegame te krijgen. Behalve dat de A.I. kut is en een paar bugs en glitches, is het verder een goede game. Gewoon updates downloaden en dan wil het prima. Zou hem niet tweedehands halen, en anders ff schoon laten maken of oppoetsen zodat alles zeker weten werkt. ;):thumbs:
     
  13. The Flash

    The Flash Guest

    De game is echt heel makkelijk, als jij dat wil tenminste, want je kan hem ook redelijk pittig maken. Maar het is dus een niet al te moeilijke game. Maar het is absoluut een dikke aanrader, ook voor de niet racer. Kortom: doen dus! ;)
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Genertation tracks;

    licht eraan wat je leuker lijkt. pgr is door steden racen met snelle auto's en motoren, en forza is met allerlei soort auto's meer over circuits racen. PGR heeft meer snelheidsgevoel en is wat simpeler van opzet en gewoon fun hebben. forza is wat meer voor de auto freaks meer auto's tunen etc etc.

    Gewoon gameplay filmpjes bekijken van beide games.

    ikzelf zweer bij PGR, maar ik speel dan ook om competatief te zijn. vind dat je bij PGR veel meer snelheidsgevoel hebt, en kijkende naar voorgangers is het over het algemeen toch de game die langer gespeeld blijft. Men zegt PGR is arcade, maar denk niet dat het need for speed is. Goed remmen, lijnen rijden is nog steeds van belang, het gaat alleen wat sneller en is meer een mix tussen arcade en sim. Forza is geen simulatie maar wel een realistischere racer en wat uigebreider.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  15. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen hartelijk bedankt voor jullie tips en antwoorden op mijn vragen!
    Hij gaat er wel komen denk ik! :9
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Forza 2 of PGR 4? ;):9
     
  17. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza 2 :b:
     
  18. Ricardo1983

    Ricardo1983 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen....

    Zijn er nou ook nog plaatjes te downloaden voor op je auto???
    Aangezien ik van sommige creaties echt niet kan geloven dat ze gemaakt zijn met de middellen die aanwezig zijn......

    Enne, aangezien ik meer wil bouwen en tekenen dan rijden, heb ik veel te weinig geld....
    Is er een cheat om meer geld te krijgen????
    Ik wil liever bouwen dan racen, dus ik zal de cheat niet gebruiken op internet....

    Mocht je m niet hier willen plaatsen kan je me een pb sturen ;)

    greetz Ricardo
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Geen plaatjes te downloaden

    Autos painten en stickers zijn gratis maar je betaalt wel voor onderdelen zoals bumpers, velgen etc.

    Geen cheats
     
  20. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst gespeeld op m'n nieuwe 360...

    Eerste indruk! damn!
    Tweede indruk! DAMN!

    M'n tweede arcade race koos ik voor een wat oudere gele Porsche 911 GT2 of iets dergelijks... gigantische vleugel erop, mooie velgen... :9

    Ik alles uitgegooid want ik vind mezelf toch een best ervaren racer.... en WOW! Ff gas... en _0/... blokkerende remmen, alles! Echt zo vet... _O_

    Echt elke bocht overstuur, lekker glijden... man, wat fantastisch! :thumbs:

    Ja, dit spel ga ik veel spelen!:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina