Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb ook mijn eerste seizoen eropzitten in de career mode met VVV. Op speelniveau professioneel en de laatste tien wedstrijden op wereldklasse is een 7e plek niet verkeerd vind ik zelf, het bestuur dacht er anders over en was niet tevreden met mijn klassering. :confused: :emo:

2. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het ieder jaar bij FM ook het geval is, zegt veel over het niveau van die game.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker nadat je 10 seizoenen heb gespeeld?

Ik ben het zelden tegen gekomen, ja na misschien 2 wedstrijden. Maar heb nooit een rare club kampioen of europees voetbal zien halen. Na 20 seizoenen wel, maar dan zijn alle echte spelers met pensioen

4. Achillias

Achillias Guest

Nooit een vastloper gehad in managermode? bij mijn op de PS3 constant als ik 1 wedstrijd afwerk :emo:

5. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Moet ik nu serieus voor elk potje zon roster update downloaden?:confused:::confused:

6. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Jemig wat super onrealistisch

7. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net de pc versie van fifa gespeeld, en het speelt heerlijk!!! Hier zou ik zeker aan kunnen wennen... Ziet er alleen heel lelijk uit allemaal, is zeker nog de oude engine? Het speelde iig heel anders, beter, dan de 360 demo, kan iemand vertellen hoe de uiteindelijke 360 versie anders speelt dan de pc versie?

8. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is een totaal ander spel... maar mensen weten jullie waarom ik voor elke wedstrijd opnieuw zo'n rooster moet downloaden?

9. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee 10 seizoen speel ik bijna niet tenzij het een erg leuke game is.

De ploegen die ik noem komen wel uit een lagere divisie maar kwamen naar verloop van tijd ook op kop te staan.

Ik heb vorige maand met me Willem II game nog een game gedaan waarin ikzelf na 34 wedstrijden bovenaan stond.
    (eerste seizoen overigens) en RKC 3de! stond terwijl een Ajax 2de een PSV en Feyenoord in de middenmoot stonden.

Dit gebeurt niet elke keer vaak genoeg staan de topclubs boven aan, maar het betekend dat het niet gescript is in dit geval.

10. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En kan je niet gewoon herhalingen opslaan zonder te uploaden? 3e keer dat ik dit vraag iemand een antwoord?

11. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook op de ps3 en nooit een vastloper gehad.

12. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je telkens geen antwoord krijgt, lijkt het me logisch dat niemand het weet.

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee lijk mij helemaal zo logisch niet want vaak was het zo dat die pagina gelijk weer vol was waardoor niemand waarschijnlijk meer op die pagina keek en mijn vraag niet heeft gezien

14. mullie

mullie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game nu ook besteld na jarenlang pro evo te hebben gespeeld.Vond de demo op de 360 overtuigend genoeg om dit jaar voor fifa te kiezen in plaats van pro evo.

15. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De reacties van de vele pes fans die fifa 08 de hemel in prezen haalde mij over om deze game te kopen, de demo vond ik waardeloos

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als iemand ook maar een schoen van een speler veranderd, moet de ander al een nieuwe roosterupdate downloaden.

17. FcWinningEleven

Leuk Bevonden:
    0
    is de volledige versie dan zoveel anders dan de demo?? De demo vond ik ook waardeloos nl maar ben ook wel verbaasd door alle positive reacties. Moet fifa eigenlijk een keer lenen ofzo, verdiend toch wel een kans...

Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja de volledige versie is écht anders dan de demo.

19. FcWinningEleven

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie niet een paar gameplay filmpjes maken? :D Het liefst ook nog van Nederlandse clubs... Ik ben echt aan het twijfelen gebracht, de pc versie speelt goed, dus dan kan de 360 versie alleen maar beter zijn lijkt me, ookal vond ik de demo kut :confused:

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    In plaats van? Jij bent niet goed, volgende maand heb je ook pes2008 in huis liggen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina