Heb je het ook nog als ondertitel gezet Halo is suf. Klopt niet helemaal trouwens... Halo is niet suf. Jij vind Halo suf. Das wat anders.
Och mijn wil is wet. Maar hoef nog maar 1 leveltje, dan heb ik weer 125 puntjes. Doe mij maar Gauntlet of Golden Axe ipv Halo 3. Ieder zn ding he.
Tuurlijk Je ziet btw niet vaak dat arcade games boven Retail games worden gesteld. Maar zoals je zegt: ieder zijn ding
Welk level ben je bezig? Wil wel even een leveltje (2e) meedoen namelijk. Achterlijk trouwens dat je niet coop kan doen met iedereen, zoals GOW.
Wie o wie heeft er zin om vanavond rond 20.00 tot ??.?? (ik ben morgenvroeg vrij dus het mag en kan laat worden!!) om co-op te doen op legandary?? Wel vanaf het begin graag! Gamertag = MAD 1976 (met spatie dus tussen de D en de 1!!) :b:
Morgenavond heb ik wel zeeen van tijd om co-op te spelen,dus ik zal jou ook even toevoegen als je het niet erg vind.
Cable en Smok3y zullen we vanavond om 7 uur afspreken ? om co-op legendary te spelen ? Dan hebben we nog 1 iemand nodig. Dan is het feest compleet.
Edit: laat maar lees al dat julie genoeg man hebben. Mischien een idee dat iedereen dit overneemt: Wat? Level 1,2,3,4,5,6,7,8,9 op legendary Wanneer? Morgen 8 uur Hoeveel mensen nodig? 1 Mensen die meedoen? Piet Henk Eigen gamertag Speurneus Pim Als het een idee is zet het dan even in de OpeningsPost Bovenstaande is slechts een voorbeeld.
Wat? Level 3,4,5,6,7,8,9 op legendary Wanneer? NU Hoeveel mensen nodig? 2-4 Mensen die meedoen? Ik Eigen gamertag aukemid