Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hij krijgt veel shotty snipers en drm wil die leren snipen :+. In die mode spawn je altijd met snipe dus moeilijk om hem te laten liggen ;)

Sniperen is nuy wel lastiger als in halo 2 maar je moet er gewoon mee oefenen. Ik heb heel veel team snipers gespeeld met halo 2 dus ik kan er wel redelijk mee omgaan. Als je er moeite mee hebt moet je eerst gewoon ff oefenen op de lichamen en later voor de headdies gaan.

2. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok. bedankt. ik ga er vanmiddag maar weer eens mee aan de slag.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind het wel erg vet dat je Maps kan downloaden van andere gasten die het hebben gemaakt met Forge!

4. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Robo is back! Moet zeggen dat Halo 3 (vooral) online goed te pruimen is!:D

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand trouwens de Vlammenwerper al tegen gekomen ?

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Uiteraard, op de map Construct kun je hem gewoon gebruiken. :+

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag tot nu toe een totale offday op Live. =(

Behalve op Isolation. :)
    Daar heb ik tenminste 1 keer gewonnen (en 1 keer in de laatste 10 seconden de winst uit handen gegeven)

8. D-uke

D-uke Guest

ik vind het raar dat ik nu geen match kan vinden :confused: kon vanochtend nog wel maar nu opeens niet meer (en ja NAT staat op open). als ik matchmaking doe vind hij gwoon niks

9. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik krijg ook vaak problemen met het joinen bij friends, Er staan dan unaible to join. Iets met NAT ofzo? En ik gebruik een broadband router? Weet jij misschien hoe ik het moet instellen?

10. D-uke

D-uke Guest

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gay, ik had een Overkill, maar geen ranked dus geen achievement..
    Hoe de fak verwachten ze dat je OOIT een Overkill haalt in een Ranked Lone wolves game?
    Want dat is toch de enige manier om die achievements te halen... In Lone wolves?
    Gister zag ik wel iemand die tripple kill had met sword, is vast wel blij ;)

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Met Ranked bedoelen ze alle games in de Ranked categorie en dat is niet alleen Lone Wolves..

13. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Straks een super vet potje gespeeld :) Speelde met een kameraad op mijn 360 "Capture The Hill" (het was iig iets met Hill :p)

In het begin hadden we het principe nog niet door, tot we doorkregen dat je binnen het gebied moest staan om te scoren.

Na verloop van tijd stonden we tweede. Zo rond de "30 seconds remaining" aanduiding, kwamen we op gelijke hoogte en kwamen zelfs voor op 82-79.

Bij de "10 seconds remaining" werden we echter kapotgeschoten door het team dat op dat moment 2e stond. En langzaam zagen we de score ook veranderen naar 82-80...82-81...En serieus op dat moment "Game Over"... Tegenstanders die je in de microfoon "Noooooo" en "OMG" en zulke dingen hoort roepen, en jezelf (tevens ook de kameraad) betrappen op een vreugdesdans maken Live Experience mooi :D

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Je krijgt ze alleen maar bij lonewolves anders had ik allang die achievements gehad...

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Serieus? Ow. Excuses. :+
    Bungie.net is trouwens zo vet! Je kan nu ook zien hoeveel medals je al hebt gehaald enzo, en in welke map je het beste bent, en met welke wapen je de meeste kills hebt gemaakt.

16. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Welke achievements bedoel je??

17. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vrijdag avond met een klasgenootje de hele avond double team matches gespeeld, jammer genoeg niet Ranked. We hebben zo'n 20 matches gespeeld en wel 18 gewonnen ofzo. Ging echt zo heerlijk. Op dat soort momenten krijg ik echt een warm gevoel van binnen en besef je wat Halo 3 zo goed maakt. Heerlijke game.

Ik begin me trouwens nu echt wel te ergeren aan de manier waarop de matches gezocht worden. Ik wil liever GEEN shotty snipers spelen, omdat ik niet zo goed ben met de sniper. Waarom zou ik dan toch gedwongen worden om wel te snipen doordat ik de hele tijd in een shotty sniper map terecht kom. Ik hoop heel erg dat dit door middel van een patch opgelost wordt. Hier hadden ze wel wat beter over na kunnen denken zeg. Dit moet je imo zelf kunnen beslissen.

18. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, daar heb je soms wel problemen mee inderdaad. Soms wil ik enkele maps heel graag spelen en dan worden ze weggestemd ofzo. Dan liever dat GoW princiepe met een aantal games waar je uit kan kiezen ;)

19. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tellen social matches mee voor EXP?

20. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0

eigenlijk zouden ze een playlist op moeten zetten, waar alleen maar dit soort games gespeeld worden, zoals shotty snipers, team rockets ed. en team slayer dan gewoon met alle wapens op de map.

Jazeker

Laatst bewerkt: 30 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina