[Halo 3] Problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door black wasp4, 26 sep 2007.

1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Jezus ik snap er geen zak van :+ Ik laat het wel zo zitten of ik moet een keer een nederlandse guide tegen komen :)

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had hem al gehaald in de single-player ;)

Heb ik ook gehad, enige optie was console herstarten.

Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren een paar keer problemen gehad met het geluid (vooral de muziek) die in het begin van level 7 wegviel.

Geen groot probleem, maar wel jammer aangezien het mooie muziek was :9

4. koentje.k

koentje.k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg ook de could not retrieve information from halo 3 server fout melding... erg irritant!

5. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    Potverdikkie......
    heb ik 4 levels solo gedaan, begin ik met wat makkers co-op aan het begin. Ben ik daarna mijn save game van solo kwijt!?
    Ik kan wel verder op de co-op maar krijg ik dan wel mijn (solo)-achievements??

6. koentje.k

koentje.k Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb ik nu ook... fucking irritant is dit.

7. KingSeth

KingSeth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan trouwens nog gekker:

Ik had het spel net... toen stond de instelling op STRICT NAT ---> Ik kan in Matchmaking maar kan geen maten joinen.

Ik speel met de router en krijg OPEN NAT --> kan iedereen joinen maar kan geen matchmaking doen.

Ik doe de router in default en start halo 3 weer op maar heb op de pc terwijl spel aan staat en weer op STRICT NAT staat UPnP aan ---> Ik kan EN matchmaking en friends joinen... echter... hij ziet nu toch STRICT NAT en kan na een paar keer testen toch niet iedereen joinen.

Ik zet UPnP weer aan ---> NAT OPEN en matchmaking.... WEER dicht!

Blijkbaar zit het niet helemaal in de servers van Bungie hoor... ik denk dat het toch met de routerinstellingen te maken heeft alhoewel het wel gek is dat als NAT open staat je geen info kan downen.

Nog even wat anders: Hoe weet ik dat ik een amerikaans account gebruik?

8. rudeboy

Leuk Bevonden:
    7

is al de 2de keer.
    in begin scherm staat er weer start solo game ipv resume solo missie

9. koentje.k

koentje.k Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup dat staat er bij mij ook... :{

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Oe dat is flink klote.....

Ik heb trouwens echt vaag lag met co-op. Heb een uitstekende verbinding en ook geen problemen met andere mp potjes....

edit: aarrg hetzelfde probleem als rubeboy! Wilde net aan de sp beginnen, is de optie 'resume game' gewoon verdwenen! :mad:

Dit ook nadat ik gisteren oid een potje co-op heb gedaan.....

Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  11. rudeboy

Leuk Bevonden:
    7
    heb een "resume solo-game" recovery gevonden

Ga campaign doen, zet de players op 1. Ga naar het laatste level wat je als solo hebt gehaald, deze kun je wel in co-op selecteren.
    Na een tijdje co-op te hebben gespeelt in je eentje, verschijnt in-eens de arbiter weer ten toneel, als je nu save en quit doet (in campaign mode) en vervolgens ga je naar het start-scherm....enne hopsakey, er is weer resume solo-game
    beetje raar maar wel lekker

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    @KingSeth, ik heb dat probleem dus ook. Nu las ik dit op het bungie forum, kan het nu niet testen, ziit op het werk :D jah ik mag onderwerktijd halo shit bekijken :) maar daar las ik dit, hopelijk is dit mijn en jou oplossing naar ranked matches:

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een klein bugje gevonden:

Gisteren wilde ik wat downloaden van de marketplace, en dat deed ik via het menu van H3 (weet niet meer waarop ik klikte). Ik zette de download voor 'European Premieres' aan, en wilde op continue drukken, maar dit kon pas als de download klaar was. Kennelijk zit hier nog de oude versie van marketplace in het spel verwerkt. Ik heb het gewoon uitgezet en ze via de normale marketplace laten downloaden.

14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mn settings verandert van mijn Custom game en in het spel beland dan merk ik niks van de effects :? Weet iemand hoe dit kan... ik heb van alles geprobeerd heb zelfs die settings gesaved maar toch lukte het niet.

15. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo werkt dit altijd met ingame content downloaden;):)

16. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb problemen met achievements die ik niet krijg. De Kill Frenzy achievement kreeg ik pas bij de 2e keer nadat ik de medaille haalde en de triple kill kreeg ik ook al niet. M'n broertje krijgt zelfs niks meer online. Hebben meer mensen hier last van?

17. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt de multiplayer achievements zoals triple kill etc alleen in ranked lonewolf.

18. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Niet echt een bug maar:
    Ik speelde solo campagin op medium en was tot halverwege chapter 3 gekomen.
    Vervolgens wilde ik op Legendary overnieuw beginnen in een multiplayer campaign. Hij vroeg of ik het wilde opslaan (begin chapter 2) en dat deed ik.
    Vervolgens wilde ik weer verder met mn Solo campagin en wat blijkt: Ik moest bij het begin van chapter 2 beginnen.
    Hier had ik net ff geen zin in dus zoct ik in de multiplayer campaign het stuk op waar ik was gebleven (halverwege chapter 3 dus) en ging verder spelen.
    Aan het eind van de chapter kreeg ik geen achievement omdat ik halverwege Chapter 3 had hervat.
    Ik speelde dus gewoon door om te kijken of ik bij Chapter 4 wel gewoon een achievement zou krijgen en dit bleek dus het geval.
    Later ben ik chapter 3 maar overnieuw gaan spelen en nu kreeg ik de achievement wel.
    Het staat dus best stom maar in mn achievementlist kan je nu dus zien dat ik Chapter 4 eerder heb behaald dan Chapter 3. :p

19. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister weer een paar keer in match making gehad, dat ik uit de game laggde. Had hier bij halo 2 ook al last van, en verder bij geeneen spel.

Tijdens het potje komt dan op een moment weer het scherm met alle spelers, en dan starting game. Vervolgens duurt het even, en is bij mij verder iedereen de game ge-leaved.

Weet iemand waar dit aan kan liggen???
    Het rare is dus, dat het alleen bij halo 2 en 3 gebeurt. en niet bij andere games...

20. KingSeth

KingSeth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk met een Speedtouch 585 met de meest recente update. Heb JIJ een SPEEDTOUCH of een NETGEAR ROUTER lees dan vooral verder want ik heb een "trucje" om toch te kunnen gamen bij de "can't retrieve info from halo 3 server" message.

Allereerst de SPEEDTOUCH ROUTER/ RESIDENTIAL GATEWAY:

- Zet de benodigde poorten open zoals eerder door iemand in dit forum is gepost.
    - Geef je (Wireless) Xbox connectie een VAST IP adres.
    - schakel UPnP UIT!
    - start je Xbox360 op en doe de xbox live test... je ziet nu aan het eind STRICT NAT staan.
    Dit is normaal niet de bedoeling maar nu wel!
    - ga weer terug naar de instelling van je router en zet UPnP weer AAN!
    - start Halo3 op ( LET OP: doe NIET nog een keer de Xbox Live connectie test! )
    - Als het goed is ziet Halo3 nu een OPEN NAT terwijl je Xbox Live een STRICT NAT aangaf. You just fooled the system and your fokking Speedtouch-router!

Dit bovenstaande was voor mij de enige mogelijkheid om EN matchmaking te doen EN om meerendeel van mijn friendlist te joinen.

Heb je een NETGEAR-router en een probleem met joinen van friends omdat hij op MODERATE NAT staat?

Ga dan in de instelling van je router naar de sectie van de INBOUND traffic ( onder kopje RULES ): Geef hier het adres van je ( WIRELESS ) Xbox connectie aan en geef aan dat je ALLE verkeer toestaat. Ik weet dat hij al op Any staat maar dat is blijkbaar niet genoeg!
    Ga naar de Xbox LIVE test en voer die uit: Je krijgt nu als het goed is een OPEN NAT connectie.

Deze opstelling heb ik bij mijn zwager gefixed!

Ik hoop dat ik hiermee de ongelukkige spelers van het eerste uur ( zoals ikzelf ) een beetje geholpen heb. See you in hell... ehhh ... on xbox live!

Greetz Seth

Laatst bewerkt: 2 okt 2007

Deel Deze Pagina