TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    jan ik heb die game gesaved dus als je hem eens terug wil kijken via mijn POV dan moet ik hem ff uploaden

    nee dat was de snipe op lars:p


    Mijn NL vs BE vid is ook al 26 keer gedownd :D best wel grappig haha (gs Gunker, BBE kunlan, maxi, project BE)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan em zelf ook kijken. Alleen dan 3rd person.
    Ik dacht dat die snipe op mij was :+

    Stellen de belgen wat voor? zal dadelijk ook ff downen voordat ik naar school ga.
     
  3. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ze stellen niet echt wat voor maar dat was de 2de dag dat we speelden volgens mij
     
  4. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn, die laatste 60 seconden die jullie maakten, want het stond op een gegeven moment 230-140

    Stond ik al stil en gingen we er niet echt voor omdat we er niet genoeg tijd meer was voor jullie om ons in te halen:+


    ik had trouwens wel 2 lekkere no scope headshotjes in blue :+

    En nee de belgen zijn niet zo goed

    @ vVv in het geheel, waarom moet die dutchdragon hier zo posten? hij maakt alleen maar nutteloze posts enzo, boeit me echt weinig dat hij een "fan" van vVv is ofzo, maar hij zou echt wat rustiger aan moeten doen..


    @ Dutch Dragon, er is EEN match gespeeld met vVv tegen qG met de 4 tegen de 4 van beide teams, en het eerste potje van oddball, werd halverwege gestopt met een voorsprong voor vVv en het tweede potje gewonnen door qG, dus?

    Geef mij maar eens een link waar vVv van ons team van 4 wint :+ die vind je niet want die is er niet, ik heb helemaal niks tegen vVv, maar ik vind geen van beide clans op het moment echt sterker als de andere.


    Edit : De ENIGE 2 potjes waar de 4 van vVv tegen het team van qG Speelt

    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=16741692&player=qG ReaListiQ

    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=16748599&player=qG ReaListiQ


    Dan zijn er nog potjes waar qG maar met 3 man speelt of vVv waar met 3 man speelt, ok, maar dit zijn de enige 2 matches waar beide teams met de 4 spelers tegen elkaar spelen, en zoals je ziet ging het heel gelijk op.

    Als je kijkt naar de kills, zie je dat er in het eerste potje +1 kill was in totaal voor vVv

    En in het tweede potje +2 voor qG.

    Minimale verschillen dus
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  5. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt we zijn aan elkaar gewaagd nu en dat zal voorlopig ook wel blijven. En nee waarom zouden we wat tegen vVv hebben we kennen ze al super lang dus
     
  6. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Knip


    @ Niels


    Vanavond 4 v 4 Custommen?
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet realistiq, maar dat was niet zo dat er te weinig tijd was, want jullie stonden met 5 minuten te gaan ongeveer 100 seconden voor, daarna pakte we wel wat tijd, maar jullie ook kleine beetjes, toen 50 sec voor het einde pakte we nog 25 seconden ongeveer, zodat het wat dichterbij elkaar was, maar we hadde wel al verloren.

    Ik zag die noscope op kamach, en dat masterspy echt fokkin lucky ergens vanaf gleed maar niet van het level :+. Verder moeten er gwoon nog veel meer potjes gespeelt worden om maar een beetje goed beeld te krijgen van beide teams.
     
  8. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, op 1 minuut 30 stonden we 100 sec voor, want masterspy zei van dat we al gewonnen hadden, en toen begon maestro eroverheen te schreeuwen dat we gewoon verder moesten spelen ookal hadden we gewonnen, dat bedoelde ik.

    Willen jullie vanavond weer scrimmen? ik vind die potjes veel leuker dan van die noobs op team objective of tactical tegen te moeten spelen omdat we geen match voor Team slayer kunnen vinden |:-
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    naja ongeveer dan :+
    Boeiend als we het echt willen weten kijken we gwoon de match terug.

    Zekers er zijn nog 15 andere gametypes dus kom maar op.
     
  10. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond oddball the pit doen ofzo of 1 flag op narrows:p
     
  11. x15killer

    x15killer XoTiC c3l

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ik ben zelf ook heel sexy:9:+ maar het zou toch wel leuk kunnen wezen? een vrouwelijke clan:thumbs: lijkt me wel lache:cool:
     
  12. Towel

    Towel Guest

    /Mod Knip

    En jongens maak hier geen "qG vs VVV, wie is er beter" topic van. Het spel is net een week uit, dus trek geen conclusies. Heb respect voor elkaar, voor jezelf, en nog belangrijker, heb respect voor je moeder die telkens het eten voor je kookt.

    Welke noob omg rofl wilt er gepwnd worde aankomend weekend?

    _0/
     
  13. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Knip

    @ qG Batties en vVv gasten, Dit is de TsS topic, ik vind het heel gezellig, maar iedereen weet toch dat TsS iedereen ownt dus waarom al dat gebitch? Het is al gewoon duidelijk. Dus laten we daar over ophouden. ;)

    Ff ontopic voor alle TsS fanboys :+. De enige gasten we tegen zijn gekomen en we kennen van halo 2 en goed waren, waren BlacKATaK en Rancorrz. We klaarden hen easy gek. Ik heb filmpje van sicke noscope opt einde :b::9

    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=16435579&player=iTz I BeReTTa


    PS: De halo 3 waar ik mee speelde was van mijn broer, en die is nu weer weg :D dus ik kan nu niet meer spelen. Helaas
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  14. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel Forreal > Realistiq zeggen, maar jij hebt nog nooit tegen mij gespeeld.

    En wie ben jij eigenlijk? speel jij wel Halo? of ben je alleen de vVv Mascotte?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  15. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Knip



    In other news, Shinato zegt dat ie misschien weer een xbox gaat kopen. En Champion heeft ook al met Ro zitte spelen dus misschien zien we die ook weer terug?

    Towel, wats je account op et moment eigenlijk? Gebruik je nog steeds die van Zyl? ii excess ii ofzo?

    Ikzelf ben nog geen 1 keer negatief gegaan en k heb maar iets van 2 keer verloren in 50 games(en dat kwam door Zyl8)) <- voor Nemo =)

    En Nemo, H3 is best easy huh?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  16. Towel

    Towel Guest

    /Mod Knip

    En houd inderdaad op over wie>wie. Dat is te onzin. Hoe bepaal je nou wie beter is dan de rest? Kwa aim? Kwa communicatie? Wie er de meeste kills maakt? Of is iemand die veel assist geeft ook goed? Het is een teamgame, dus boeien individuele skills niet. Iedereen kan 4shots schieten, bij wijze van (behalve dutchdragon, die geeft 1shot of 1 beatdown:b:). Of je moet kijken wie er beter is in rumble pit, maar dat zegt ook niks over individuele skills.

    Qg en VVV kome telkens maar aanbod, maar hoe is het team van SG? Of een ander team dat goed is? naast TsS;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2007
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Blijf anders ff iemand die 2 jaar geleden gestopt is met Halo 2 toen hij beast was vergelijken met iemand die al die tijd door is gaan spelen.

    2 Jaar geen Halo 2, 1 week Beta en nu 1 week Halo 3. Ik had verwacht dat ReaListiQ minstens een paar weken nodig had om weer te beesten op Halo 3 maar zo te zien gaat het sneller. Je kunt door blijven gaan over wie beter is en jullie kunnen doorgaan over potjes waarin vVv > qG en qG > vVv, raar om te zien dat mensen van vVv en qG zelf dit niet posten?
    Dit is gewoon gezonde competitie, ik ben al lang blij dat er een team is op Halo 3 waar ons team tegen kan trainen. Op Gears is er niet veel meer over en op CoD3/4 is dat er nooit geweest, zelfs in heel Europa niet.

    Ik hoop dat vVv en qG gewoon blijft spelen, daar worden ze beide alleen maar beter van. Daarbij wil ik ook wel eens weten, zijn er nog wat andere NL teams op hoogte van qG en vVv? Misschien TsS of idd SG?
     
  18. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij kennen de spelers van qg en vVv al 3 jaar, dus ja we zijn op de hoogte. Jullie hebben zelfs allebei de clans een speler van TsS erin zitten, maar pas nu hebben we deze clannaam kunnen maken :+ , nee geintje ;)

    Ja, als towel zn nieuwe 360 binnen heeft en Thomas zelf een H3 disc heeft dan kunnen we potjes gaan doen. Op hoog niveau natuurlijk, op halo 2 waren de mensen van qg vvv en tss ook min of meer gelijkwaardig.

    We zijn benieuwd!
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Wow echt ja =D ik weet dat er een paar uit mH20 L2K en dat team van Hannes komen? Wie dan uit TsS?
     
  20. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    L2k was:
    Dutch DoN Elite(TsS)
    Itz i Beretta/nemomemeliorest(aanpassing op aanvraag van dezelfde zeikerd)(TsS)
    Switchblade(TsS)
    Psychokid(vVv)
    Masterspy/Powder(qG)

    Zo zijn we 2 jaar L2k geweest.

    Voor zover ik weet heeft hannes geen team gehad. Hij speelde weleens met Nuttte e.d. tijden geleden en heel in het begin van h2 maar hijs verder nooit overdreven actief geweest. H20 was een clan van 3 jaar geleden in het tijdperk van StK.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina